Як оптимізувати процес прийому гостей

Отримайте поради щодо прибирання, організації прибуття та комунікації.
Автор: Airbnb (4 трав. 2021 p.)
2-хвилинне чтиво
Оновлено 1 трав. 2024 p.

Прийом гостей вимагає часу, але у вас є можливість оптимізувати багато аспектів цього процесу. Таким чином ви зможете зосередити максимум уваги на створенні для гостей незабутнього враження.

Оптимізація порядку прибирання

Розробка порядку прибирання полегшує процедуру підготовки помешкання до наступного гостя.

  • Розгляньте можливість залучення професійного прибиральника для ретельного дотримання визначеної процедури.
  • Вибирайте постільну білизну й рушники схожих кольорів, щоб їх можна було прати разом.
  • Тримайте напоготові додатковий набір постільної білизни й рушників, щоб мати змогу швидше підготувати помешкання до наступного гостя.
  • Організуйте періодичне інтенсивне прибирання, щоб полегшити прибирання між перебуваннями гостей.
  • Сплануйте процедуру регулярного замовлення засобів для прибирання й інших речей першої необхідності, як-от туалетний папір, мило тощо. Це заощадить час і допоможе запобігти вичерпанню запасів.
  • Купуйте партіями, щоб мати запас засобів догляду, як-от шампунь і кондиціонер. 

Чітке й ефективне спілкування

Відповіді на повідомлення гостей не обов’язково мають займати багато часу. Інструменти Airbnb допомагають налаштувати ефективнішу комунікацію з гостями.

  • Завантажте застосунок Airbnb, щоб швидко відповідати на звернення гостей. Увімкніть push-сповіщення і тримайте пристрій під рукою з увімкненим звуком.
  • Використовуйте заплановані повідомлення, щоб надавати певні відомості у відповідний час (наприклад, переконайтеся, що гості отримали вказівки щодо прибуття за день до початку перебування).
  • Налаштуйте швидкі відповіді, щоб оперативно реагувати на поширені запитання за допомогою заздалегідь підготовлених повідомлень. На вкладці «Повідомлення» автоматично зазначається, яка з ваших швидких відповідей найкраще підходить для розмови.

Як забезпечити зручне прибуття

Спрощена процедура прибуття допоможе гостям почуватися як удома. Радимо вам додати співгосподаря для допомоги вам у керуванні оголошенням і бронюваннями.

  • Скористайтеся посібником із прибуття на вкладці «Оголошення», щоб додати важливі відомості, зокрема спосіб і час прибуття, вказівки щодо того, як дістатися до помешкання, довідник для гостя й пароль до Wi-Fi.
  • Надавайте перевагу самостійному прибуттю – з використанням дверного коду, смарт-замка або сейфа. Це заощадить гостям час і дасть можливість гнучкіше планувати свої дії.
  • Створіть довідник для гостя, щоб поділитися інструкціями, наприклад щодо використання зручностей або доступу до Wi-Fi.

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Airbnb
4 трав. 2021 p.
Чи була ця інформація корисною?