Перейти до вмісту
    Перейдіть вперед, щоб отримати доступ до запропонованих результатів
    Останні новини щодо COVID-19
    Щоб знайти варіанти скасування бронювань і повернення коштів, виберіть бронювання на сторінці «Подорожі». Наше Положення про скасування з поважної причини застосовується лише до певних бронювань. Ми оновлюємо інформацію 1-го та 15-го числа кожного місяця.

    Положення про скасування з поважної причини

    Примітка. У цій статті не розглядаються обставини, пов’язані з пандемією коронавірусу (COVID-19). Перегляньте статтю про поважні причини, пов’язані з COVID-19, щоб дізнатися, на які з них поширюється дія відповідного Положення, зокрема про обмеження для бронювань, зроблених після 14 березня 2020  р.

    Це Положення поширюється на бронювання з датою прибуття не пізніше 19 січня 2021 р. До бронювань із пізнішою датою прибуття застосовуватиметься оновлене положення, наведене нижче.

    Діє до 19 січня 2021 р.

    Як це працює

    Ми можемо повернути вам кошти або не застосовувати штрафні санкції, якщо ви змушені скасувати бронювання через несподівані обставини, які не можете контролювати. Нижче наведено перелік причин, які підпадають під дію Положення про скасування з поважної причини. Перш ніж скасувати бронювання, переконайтеся, що ваша причина є в наведеному нижче списку та що ви можете надати необхідну документацію.

    Важливо пам’ятати, що скасування бронювання без штрафу можливе лише з поважних причин, які виникають до офіційної дати прибуття для вашого бронювання. Крім того, наше Положення про скасування з поважної причини не застосовується до бронювань Luxe чи Luxury Retreats, для яких діють окремі Правила виплати компенсації гостю Luxe.

    Обставини, які потребують документального підтвердження

    Смерть господаря, гостя або співгосподаря, додаткового гостя, близького родича чи опікуна. Вас попросять надати один із таких документів:

    • свідоцтво про смерть;
    • некролог;
    • стаття новин зі згадкою імені померлого;
    • довідка з поліції.

    Несподіване серйозне захворювання чи травма господаря або особи з боку мандрівника. Вас попросять надати висновок лікаря з підтвердженням, що людина не може приймати гостей або подорожувати через несподіване серйозне захворювання чи травму. Висновок має бути підписаний після дати бронювання, і його потрібно надати протягом 14 днів із моменту скасування бронювання. Наразі на попередні умови, відомі користувачеві на момент бронювання, не поширюється дія нашого Положення про скасування з поважної причини.

    Обов’язки, накладені державними органами, наприклад участь у засіданні суду присяжних, обмеження щодо виїзду, повістки до суду та військовий призов. Вас попросять надати копію офіційного повідомлення, виданого після дати бронювання, де вказано ім’я особи, яка виконує зобов’язання.

    Непередбачувані пошкодження, технічні проблеми та проблеми зі зручностями в помешканні, які роблять його небезпечним для гостей або внеможливлюють доступ гостей до основних зручностей, таких як водопостачання. Це не стосується планових ремонтних робіт. Вас попросять надати всі перелічені нижче документи:

    • доказ того, що проблема вирішується;
    • кошторис із зазначенням дати виправлення;
    • рахунок за виконання ремонтних робіт;
    • фотографії пошкоджень.

    Перебої в роботі транспорту, які внеможливлюють подорож до місця призначення, включаючи перекриття доріг і скасування авіарейсів, за умови відсутності альтернативних способів пересування. Сюди належать перекриття та скасування, спричинені стихійними лихами, наприклад землетрусами або сильними бурями. Вас попросять надати повідомлення про перекриття доріг або документацію від авіакомпанії про скасування рейсу, а також документи, які підтверджують неможливість подорожі до вашого місця призначення.

    Скасування рейсів поїздів, автобусів або поромів за умови відсутності альтернативних маршрутів у той самий день. Вас попросять надати документи, які чітко засвідчують, що перевізник не працював у той день (наприклад, знімок екрана веб-сайту компанії або посилання на офіційну заяву перевізника).

    Обставини, які вимагають особливої перевірки

    Для підтвердження цих обставин не вимагається надання документації, однак для перевірки їх впливу безпосередньо на вас наша спеціалізована команда розглядатиме кожен випадок окремо.

    Скасування бронювань за програмою Open Homes. Більше інформації про програму Open Homes.

    Стихійні лиха, терористична діяльність і громадянські/політичні заворушення, які перешкоджають подорожі гостя до або з пункту призначення або які роблять прийом гостей небезпечним.

    Епідемії захворювань, які раптово виникають у регіоні або серед певної групи людей. До цієї категорії не належать захворювання, які пов’язані з певним регіоном (наприклад, малярія в Таїланді або лихоманка денге на Гаваях). Будь-які оновлення нашого положення у зв’язку зі спалахом захворювання, а також межі застосування цих правил визначатимуться на основі заяв Всесвітньої організації охорони здоров’я та місцевих органів влади.

      Обмеження подорожей, накладені урядом, правоохоронними органами або військовими, які обмежують подорожі до або від місця розташування помешкання чи проведення враження.

      Поради щодо безпеки й захисту, які стосуються місця розташування помешкання, проведення враження або виїзду гостей.

      Перерви в роботі основних комунальних мереж, що впливають на місце розташування помешкання або проведення враження.

      Зміни візових або паспортних вимог, що внеможливлюють прибуття до місця призначення. Це не стосується втрати або прострочення проїзних документів.

      Що робити далі

      Якщо ви підтвердили, що ваші обставини відповідають наведеним вище вимогам, спочатку скасуйте бронювання помешкання або враження Airbnb. Якщо ваше бронювання відповідає визнаним поважним причинам, ви отримаєте сповіщення, що бронювання відповідає вимогам скасування без штрафів. Якщо ви гість, ви отримаєте повне повернення коштів.

      Якщо бронювання не відповідатиме вимогам автоматично, скасуйте його та зв’яжіться з нами, щоб подати заявку. Ми розповімо, що робити далі (яку документацію необхідно надати та скільки часу очікувати на розгляд справи). Заявку необхідно надіслати протягом 14 днів із моменту скасування бронювання.

      Примітка. Викладене нижче Положення про скасування з поважної причини застосовується до всіх бронювань із датою прибуття не раніше 20 січня 2021 р. На всі бронювання з датою прибуття до 20 січня 2021 р. і надалі поширюється чинне Положення, наведене вище. Застосування цього Положення у випадках, пов’язаних із COVID-19, не зміниться після 20 січня 2021 р., коли набуде чинності нове Положення, і більшість обставин, пов’язаних із COVID-19, і надалі не підпадатиме під дію Положення.

      Положення про скасування з поважної причини

      Дата набрання чинності: 20 січня 2021 р.

      Загальна інформація

      У цьому Положенні про скасування з поважної причини пояснюється, як розглядаються скасування бронювань, якщо після бронювання виникають непередбачені події, які не залежать від вас і роблять завершення бронювання неможливим або незаконним. Це Положення поширюється на бронювання помешкань і вражень.

      Якщо це Положення дозволяє скасувати бронювання, воно має перевагу над правилами скасування бронювання. Гості, які зазнають впливу події, передбаченої цим Положенням, можуть скасувати бронювання й отримати, залежно від обставин, повернення коштів готівкою, бонус на подорож і/або іншу винагороду. Господарі, які зазнають впливу події, передбаченої цим Положенням, можуть скасувати бронювання без несприятливих наслідків, але, залежно від обставин, дати скасованого бронювання у їхніх календарях можуть бути заблоковані.

      На які події поширюється Положення

      У цьому Положенні використовується термін «Подія», який означає перелічені нижче ситуації, що виникають після бронювання, не можуть бути передбачені під час бронювання та перешкоджають завершенню бронювання або офіційно його забороняють.

      Зміни до вимог уряду щодо подорожей. Неочікувані зміни візових або паспортних вимог державного органу, які перешкоджають прибуттю до місця призначення. Це не стосується втрати чи прострочення проїзних документів або інших особистих обставин, що стосуються права гостя на подорож.

      Оголошені надзвичайні ситуації та епідемії. Оголошені урядом місцеві або національні надзвичайні ситуації, епідемії, пандемії та надзвичайні ситуації у сфері охорони здоров’я. Сюди не належать захворювання, які є ендемічними або зазвичай пов’язані з певним регіоном (наприклад, малярія в Таїланді або лихоманка денге на Гаваях).

      Урядові обмеження щодо подорожей. Запроваджені державним органом обмеження щодо подорожей, які перешкоджають прибуттю до місцезнаходження помешкання, перебуванню в ньому чи поверненню з нього або забороняють такі дії. Сюди не належать поради щодо подорожей, що не мають зобов’язальної дії, та інші подібні рекомендації уряду.

      Воєнні та інші бойові дії. Воєнні чи бойові дії, вторгнення, громадянська війна, терористичні акти, вибухи, бомбардування, заколоти, бунти, повстання, громадянські заворушення й акти громадянської непокори.

      Стихійні лиха. Стихійні лиха, масштабні відключення основних комунальних послуг, виверження вулканів, цунамі та інші суворі й аномальні погодні явища. Сюди не належать погодні або природні умови, достатньо поширені, щоб бути передбачуваними в цьому регіоні (наприклад, урагани, що виникають під час сезону ураганів у Флориді).

      На які випадки не поширюється дія Положення

      На всі інші. Це Положення дозволяє скасовувати бронювання лише в разі настання описаних вище Подій. Застосування Положення в будь-яких інших випадках виключається. Приклади ситуацій, у яких це Положення не дозволяє скасовувати бронювання: несподіване захворювання, хвороба або травма; обов’язки, накладені державними органами, наприклад участь у засіданні суду присяжних, повістки в суд або військовий призов; рекомендації щодо подорожей або інші вказівки уряду (менш строгі, ніж заборона подорожей або в’їзду); скасування або перенесення події, для якої було зроблено бронювання; збої в роботі транспорту, не пов’язані з Подією, наприклад перекриття доріг або скасування повітряних, залізничних, автобусних чи поромних рейсів. Якщо ви скасуєте бронювання в таких випадках, сума повернення коштів визначатиметься правилами скасування, які застосовуються до конкретного бронювання.

      Що далі

      Якщо ми повідомимо вам або опублікуємо інформацію, яка підтверджує, що це Положення застосовується до вашого бронювання, дотримуйтеся наданих нами інструкцій щодо скасування бронювань. Коли ми сповістимо вас або опублікуємо інформацію про порядок застосування цього Положення, у вас буде можливість скасувати бронювання відповідно до цього Положення. Для цього потрібно перейти на сторінку «Подорожі» та скасувати відповідне бронювання. Якщо ви вважаєте, що це Положення поширюється на ваше бронювання, але ми не сповістили вас або не опублікували інформацію про Подію,зв’яжіться з нами, щоб скасувати бронювання. У будь-якому разі ви маєте бути готові надати документи, що показують, як Подія вплинула на вас або ваше бронювання.

      Якщо у вас виникнуть запитання, зв’яжіться з нами.

      Інші відомості

      Це Положення поширюється на всі бронювання, у яких дата прибуття не передує даті набрання чинності Положення. Це Положення не застосовується до бронювань Luxe, для яких діють окремі Правила виплати компенсації гостю Luxe.

      Пов’язані статті
      Ви отримали необхідну допомогу?

      Увійдіть, щоб отримати персоналізовану підтримку

      Отримайте допомогу з бронюваннями, акаунтом тощо.
      Зареєструватися