Практичні вказівки
•
Гість
Скасування подорожі через поважну причину
Скасування подорожі через поважну причину
Примітка. Якщо вам необхідно скасувати бронювання через пандемію COVID-19, прочитайте цю статтю про можливі варіанти.
Але не хвилюйтеся. Якщо вам доведеться скасувати бронювання через надзвичайну або неминучу обставину, ми можемо допомогти:
- ознайомтеся з Положенням про скасування з поважної причини, щоб дізнатися, чи воно на вас поширюється;
- перевірте наявність необхідної документації;
- скасуйте перебування або участь у враженні Airbnb, вибравши У мене є поважна причина;
- зв’яжіться з нами, щоб подати заявку, і ми розповімо, що робити далі (яку документацію необхідно надати та скільки часу очікувати на розгляд справи).
Важливо: заявку необхідно надіслати протягом 14 днів із моменту скасування бронювання.
Чи була ця стаття корисною?
Пов’язані статті
- Гість
Правила щодо форс-мажорних обставин
Дізнайтеся більше про те, як розглядаються запити на скасування бронювань у випадках, коли після бронювання виникають непередбачені події, я… - Гість
Як переглянути встановлені господарем правила скасування бронювання
Сума будь-якого відшкодування залежить від правил скасування бронювання, встановлених господарем, а також часу та дати скасування. Як відбувається скасування бронювання
Іноді ситуація змінюється, і ви змушені скасувати бронювання. У цій статті описано, як без зайвих клопотів скасувати бронювання.
Отримайте допомогу щодо бронювань, акаунта тощо.
Увійдіть або зареєструйтеся