Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Практичні вказівки
Гість

Як надіслати запит на повернення коштів

Якщо до або після подорожі ви хочете надіслати запит на повернення будь-якої суми коштів, це можна зробити через наш Центр вирішення проблем. Зверніть увагу: можливо, Центром вирішення проблем не вдасться скористатися для деяких перебувань у готелях.

Ми рекомендуємо спочатку обговорити суму повернення коштів із господарем через стрічку повідомлень Airbnb і тільки після цього звертатися до Центру вирішення проблем. Однак якщо вам і господарю не вдасться дійти згоди, ви зможете звернутися до Airbnb по допомогу у вирішенні проблеми. Щоб мати права, передбачені Політикою перебронювання та повернення коштів, про проблеми потрібно повідомляти Airbnb протягом 72 годин від моменту їх виявлення.

Примітка. Ви можете надіслати запит до Центру вирішення проблем протягом 60 днів після дати виїзду, вказаної в бронюванні.

Чи була ця стаття корисною?

Пов’язані статті

Отримайте допомогу щодо бронювань, акаунта тощо.
Увійдіть або зареєструйтеся