Зміна або скасування активної подорожі господарем
Sometimes, unexpected events and emergencies pop up at the last minute. If you need to change or cancel a guest's reservation, you have options.
Reservations become active 24 hours before check-in. At that point, you might notice a reservation’s status switch to “Arrives tomorrow.”
Changing
You can change a confirmed reservation the same way you’d change an upcoming one: Just send your guest a trip change request.
Canceling
Canceling within 24 hours of check-in, or after a trip has started, is a special situation, however—you’ll need to contact us for help with that.
In either case, message your guest to let them know what’s going on.
Canceling a reservation mid-trip is a big deal. Penalties will be applied unless the cancellation reason meets certain limited exceptions. Try to avoid it if you can.
Пов’язані статті
- Господар
Можливості господаря щодо скасування бронювання
Як господар, ви можете скасувати бронювання, але якщо до прибуття залишилося менше 24 годин, варіант скасування бронювання онлайн може бути … Огляд програми Страхування відповідальності під час вражень
Докладні відомості про цей ключовий компонент програми AirCover для господарів, яка забезпечує комплексний захист господарів та організаторі…Скасування бронювань, внесення змін та повернення коштів господарям
Усяке трапляється, і часом у вас або ваших гостей змінюються плани. Щоб уникнути зайвих клопотів, скористайтеся рекомендаціями, поданими у ц…