Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Практичні вказівки
Гість

Якщо господар скасовує бронювання

While it’s rare, sometimes a Host may need to cancel a reservation. We understand this can impact your plans in a big way. Rest assured that every booking made on Airbnb comes with AirCover for guests, support for guests who experience issues with their booking, including Host cancellations within 30 days of check-in.

What to expect if your reservation is canceled

When a cancellation occurs, you’ll get an email with full details, including your refund info. Refund times may differ depending on how you paid.

If your cancellation happens within 30 days of check-in, we’ll also help you rebook a similar place to stay, depending on availability at comparable pricing.

As always, you can contact us if you need more help.

Чи була ця стаття корисною?

Пов’язані статті

  • Гість

    Якщо господар вимушений скасувати бронювання

    Якщо господар не може вас прийняти, не скасовуйте бронювання замість нього. Натомість надішліть йому запит на скасування бронювання, щоб збе…
  • Як відбувається скасування бронювання

    Іноді ситуація змінюється, і ви змушені скасувати бронювання. У цій статті описано, як без зайвих клопотів скасувати бронювання.
  • Гість

    AirCover для гостей

    Усі бронювання включають AirCover для гостей. Якщо у вас виникне серйозна проблема з помешканням на Airbnb, яку господар не зможе вирішити, …
Отримайте допомогу щодо бронювань, акаунта тощо.
Увійдіть або зареєструйтеся