Практичні вказівки
•
Господар
Як відповідати на звернення щодо бронювання
Як відповідати на звернення щодо бронювання
An inquiry is a message from a guest looking for more information about certain dates they have in mind before they send a trip request. It means they’re this close to saying yes—so, help them out!
Respond within 24 hours
Be sure to respond to all messages—especially inquiries and trip requests—within 24 hours. A quick response is one of the best ways to lock in a reservation and maintain a good response rate, which helps your listing appear higher in search results.
Speed things up
Every inquiry is an opportunity to impress. Responding with the right incentive can get help you fill your place sooner.
- Invite them to book: This is the fastest way to clinch a reservation after an inquiry—all the guest has to do is confirm your invitation
- Send a special offer: Depending on what they’re asking, try suggesting a different price, date, or listing that might work better
Чи була ця стаття корисною?
Пов’язані статті
- Господар
Попереднє підтвердження бронювань гостей
Надсилайте попереднє підтвердження лише тоді, коли ви готові підтвердити бронювання. Якщо гість зробить бронювання протягом 24 годин, його б… - Гість
Що означає попереднє підтвердження бронювання господарем?
Якщо господар попередньо підтвердить ваше бронювання, ви можете автоматично зробити бронювання на потрібні вам дати, не чекаючи від господар… - Господар
Чому господарі мають відповідати протягом 24 годин?
Швидкі відповіді на запити на бронювання, звернення щодо бронювання та інші повідомлення створюють довіру до нашої спільноти господарів.
Отримайте допомогу щодо бронювань, акаунта тощо.
Увійдіть або зареєструйтеся