Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Практичні вказівки
Гість

Запит щодо зміни дати й часу бронювання враження

You’ve got your heart set on an Experience, but the time doesn’t work with your plans. You can always suggest a different time or date not listed on the Host’s calendar and find out if they’re available and amenable for a change.

Щоб надіслати запит на зміну, виконайте наведені нижче дії.

Як надіслати запит на вільні дати на комп’ютері

  1. Виберіть потрібне враження й натисніть Зв’язатися з організатором.
  2. Натисніть Надіслати запит на конкретну дату.
  3. Виберіть дату і кількість гостей.
  4. Натисніть Надіслати запит.

The Host will review the reservation details and decide if they can fit you into their schedule. 

  • If they confirm, you can complete the booking in the message thread
  • If they can’t accommodate you, you can try to work together to find a mutually good time 

Confirming a reservation

The Host has decided this new time works for them and you’ve confirmed and paid for your reservation. What’s next? The experience is scheduled and on the Host’s calendar, therefore available for others to book, unless your request was for a private booking

Чи була ця стаття корисною?

Пов’язані статті

Отримайте допомогу щодо бронювань, акаунта тощо.
Увійдіть або зареєструйтеся