Перейти до вмісту
    Перейдіть вперед, щоб отримати доступ до запропонованих результатів
    Гості

    Якщо мої плани щодо подорожі зміняться через COVID-19, які я матиму варіанти скасування бронювання?

    Щоб дізнатися про доступні варіанти скасування бронювання та повернення коштів, перейдіть до скасування свого бронювання та виберіть пункт Мої плани щодо подорожі змінилися через пандемію COVID-19.

    У вас завжди будуть перелічені нижче варіанти.

    • Повернення коштів відповідно до правил скасування бронювання, встановлених господарем/організатором
    • Повне повернення коштів після надсилання на розгляд офіційних документів

    Залежно від дат бронювання й прибуття ви можете бачити щонайменше один із перелічених нижче варіантів.

    • Бонус на подорожі за скасування з поважної причини
    • Надсилання господарю/організатору запиту на повне повернення коштів

    Наша Команда підтримки Спільноти зможе запропонувати вам лише ті самі варіанти, які ви бачите в Інтернеті.

    Якщо ви захворіли на COVID-19, такі випадки завжди покриваються нашим стандартним Положенням про скасування з поважної причини, тож під час скасування бронювання ви можете вибрати пункт «У мене є поважна причина».

    Надсилання господарю/організатору запиту на повернення більшої суми коштів

    Якщо ваше бронювання не відповідає критеріям для повного повернення коштів, ви завжди можете надіслати господарю/організатору повідомлення із запитом на повернення додаткової суми коштів через Центр вирішення проблем.

    Пов’язані статті
    Ви отримали необхідну допомогу?
    Ви – не гість?
    Виберіть іншу роль, щоб знайти довідку саме для вас.