Варіанти скасування бронювання через COVID-19
Бронювання, зроблені до 14 березня 2020 року включно
Якщо ваше бронювання було зроблено до 14 березня 2020 року включно і COVID-19 впливає на ваші плани щодо подорожі, ви можете дізнатися про доступні варіанти скасування бронювання та повернення коштів, перейшовши до скасування свого бронювання й вибравши пункт Мої плани щодо подорожі змінилися через пандемію COVID-19.
Залежно від ваших обставин ви можете побачити один або декілька з наведених нижче варіантів.
- повернення коштів згідно з правилами скасування бронювання, які встановив господар;
- повне повернення коштів після подання на розгляд офіційних документів;
- бонус на подорожі за скасування з поважної причини;
- можливість попросити господаря повернути всі кошти.
Бронювання, зроблені після 14 березня 2020 року і до 31 травня 2022 року
Якщо ваше бронювання зроблено після 14 березня 2020 року і до 31 травня 2022 року, а ваші плани щодо подорожі змінилися через COVID-19, застосовуються правила скасування бронювання, встановлені господарем. Однак, якщо ви захворіли на COVID-19, такий випадок покривається нашим стандартним Положенням про скасування з поважної причини.
Якщо ваше бронювання не відповідає критеріям для повернення всіх коштів, ви завжди можете надіслати господарю повідомлення, щоб дізнатися, чи не бажає він повернути вам більшу суму через Центр вирішення проблем.
Бронювання, зроблені 31 травня 2022 року або пізніше
Якщо ваше бронювання зроблено 31 травня 2022 року або пізніше, а ваші плани щодо подорожі змінилися через COVID-19, застосовуються правила скасування бронювання, встановлені господарем. Наше Положення про скасування з поважної причини не поширюється на скасування бронювань, пов’язані з COVID-19.
Зверніть увагу!
Наведена вище інформація не поширюється на бронювання Luxe, які підпадають під окрему Політику перебронювання та повернення Luxe. Стосовно бронювань Luxe, зроблених до 20 березня 2020 року, дізнайтеся про заходи, вжиті Airbnb Luxe у зв’язку з COVID-19, а в разі виникнення додаткових запитань звертайтеся безпосередньо до розпорядника подорожі.
Для внутрішніх бронювань у Південній Кореї діють інші правила.
Пов’язані статті
- Гість
Скасування пригод Airbnb
Отримайте повне повернення коштів за будь-яку пригоду в разі скасування бронювання не пізніше ніж за 30 днів до запланованого початку пригод… - Гість
Скасування подорожі через поважну причину
Дізнайтеся більше про вимоги та подальші дії. - Господар
Що означає застосування або відмова від застосування правил скасування бронювання?
Якщо гість вносить зміни до бронювання помешкання на місяць менше ніж за 30 днів до початку перебування, ви можете на власний розсуд застосу…