Перейти до вмісту
Перейдіть вперед, щоб отримати доступ до запропонованих результатів

    Материковий Китай: поважні причини у зв’язку з COVID-19

    Оновлено 25 червня 2020 року

    У цій статті пояснюється, за яких умов та вимог наше Положення про скасування з поважної причини застосовується у випадках, коли гості з материкового Китаю скасовують бронювання помешкань і вражень Airbnb у материковому Китаї через COVID-19. Якщо бронювання вже розпочалося (час прибуття минув), ця поважна причина не застосовується. Подробиці застосування Положення щодо будь-яких бронювань, за винятком внутрішніх бронювань у материковому Китаї, можна дізнатися в нашій статті про поважні причини скасування бронювань в умовах COVID-19 у всьому світі. Щоб скасувати бронювання згідно з Положенням, ви повинні надати супровідну документацію щодо вашої поважної причини.

    На які бронювання поширюється дія Положення

    Положення застосовується до бронювань помешкань і вражень Airbnb в материковому Китаї, зроблених гостями з материкового Китаю. Можна скасувати бронювання, якщо виконуються всі наведені нижче умови:

    • на бронювання впливають офіційні урядові попередження або обмеження щодо подорожей, які не дозволяють вам подорожувати з місця виїзду або до місця призначення;
    • бронювання було зроблене до дати оголошення попередження або обмеження включно;
    • дата прибуття не пізніше ніж за 30 днів після дати скасування бронювання.

    Положення не застосовується до бронювань, які вже було скасовано:

    • до дати відповідних урядових оголошень; або
    • за взаємної згоди між господарем і гостем.

    Розгляньмо як приклад кластер випадків захворювання на COVID-19 у Пекіні за червень 2020 року. 13 червня 2020 року Народний уряд муніципалітету Пекіна та відділ боротьби з захворюваннями оголосили підвищення рівнів ризику в певних районах Пекіна до середнього або високого. У цьому прикладі Положення не поширюється на бронювання, скасовані до 13 червня 2020 року, або на бронювання, зроблені після цієї дати.

    Необхідні документи

    Якщо ваше бронювання відповідає критеріям, зв’яжіться з нами протягом 14 днів із дати його скасування. Вам потрібно буде надати документи, де буде вказано причину, чому ви не можете подорожувати або приймати гостей. Ми переглянемо ці документи і зв’яжемося з вами. Враховуючи поточну ситуацію з COVID-19, можуть бути затримки.

    Документи для постраждалих осіб

    Для гостей, господарів помешкань та організаторів вражень Airbnb:

    • Якщо регіон, де ви проживаєте, позначений відповідними органами як зона середнього або високого ризику зараження COVID-19, або якщо ваш кольоровий код у застосунку Health Kit червоний або жовтий, вам потрібно надати знімок екрана застосунку Health Kit, офіційне повідомлення про оцінку рівня ризику у вашому регіоні разом із документальним підтвердженням факту проживання та/або доказом перебування в цьому регіоні (наприклад, зробити знімок екрана застосунку мапи).
    • Якщо вам поставили діагноз COVID-19, є підозра на захворювання COVID-19 або ви перебуваєте на карантині через COVID-19, вам потрібно надати пов’язані медичні докази або документи з відповідних установ.

    Документи про обмеження в регіоні

    Якщо в регіоні розташування помешкання або місця проведення враження Airbnb діють обмеження на подорожі через COVID-19, господар/організатор повинен надати відповідні документи із зазначенням місця розташування помешкання або проведення враження. Це, зокрема, такі документи:

    • оголошення карантину з боку місцевих органів влади;
    • офіційні обмеження на подорожі або інші вимоги місцевих органів влади, пов’язані з COVID-19;
    • оголошення або сповіщення про обмеження на вході або виході будівлі або помешкання;

    документи щодо інших обставин, пов’язаних із COVID-19;

    • доказ того, що ваш повітряний або наземний рейс скасовано перевізником через COVID-19 або відповідні публічні правила;
    • ваш бейдж співробітника або відповідні документи, надані роботодавцем, які підтверджують виконання вами професійних медичних обов’язків, пов’язаних із боротьбою з COVID-19.

    Як це працює

    Якщо ви гість, ви можете переглянути правила скасування бронювання та знайти варіанти скасування й повернення коштів, вибравши подорож на сторінці Подорожі. Якщо бронювання не відповідає критеріям, правила скасування бронювання, встановлені господарем/організатором, застосовуються як зазвичай.

    Якщо ви господар/організатор, ви знайдете інформацію на панелі керування господаря/організатора.

    Радимо звернутися до господаря/організатора або гостя, щоб обговорити питання скасування бронювання та повернення коштів.

    Додаткова інформація

    Ми підібрали в Інформаційному центрі статті, які допоможуть членам нашої спільноти в цей час. Шукайте там найбільш актуальну інформацію про заходи, вжиті у відповідь на спалах COVID-19: від змін у правилах до ресурсів для господарів, організаторів і гостей.

    Ви також можете ознайомитися з Положенням про скасування з поважної причини та дізнатися, на які обставини, не пов’язані з COVID-19, поширюється його дія.

    Якщо ви господар/організатор, радимо стежити за місцевими вимогами щодо профілактики та контролю захворювань на COVID-19. Рекомендується заздалегідь поспілкуватися з гостем та уточнити рівень ризику в місці його проживання, а також чи є в нього довідка про стан здоров’я, необхідна у вашій країні.

    Ми просимо всіх членів спільноти ставитися один до одного з повагою й прийняттям і дотримуватися нашої Політики недискримінації під час спілкування.

    Ми й надалі переглядатимемо застосування цього Положення. Слідкуйте за актуальною інформацією та новинами на цій сторінці.

    Ви отримали необхідну допомогу?

    Пов’язані статті