Перейти до вмісту
    Перейдіть вперед, щоб отримати доступ до запропонованих результатів

    Материковий Китай: поважні причини у зв’язку з COVID-19

    Оновлено 25 червня 2020 року

    У цій статті пояснюється, за яких умов та вимог наше Положення про скасування з поважної причини застосовується у випадках, коли гості з материкового Китаю скасовують бронювання помешкань і вражень Airbnb у материковому Китаї через COVID-19. Якщо бронювання вже розпочалося (час прибуття минув), ця поважна причина не застосовується. Подробиці застосування Положення щодо будь-яких бронювань, за винятком внутрішніх бронювань у материковому Китаї, можна дізнатися в нашій статті про поважні причини скасування бронювань в умовах COVID-19 у всьому світі. Щоб скасувати бронювання згідно з Положенням, ви повинні надати супровідну документацію щодо вашої поважної причини.

    На які бронювання поширюється дія Положення

    Положення застосовується до бронювань помешкань і вражень Airbnb в материковому Китаї, зроблених гостями з материкового Китаю. Можна скасувати бронювання, якщо виконуються всі наведені нижче умови:

    • на бронювання впливають офіційні урядові попередження або обмеження щодо подорожей, які не дозволяють вам подорожувати з місця виїзду або до місця призначення;
    • бронювання було зроблене до дати оголошення попередження або обмеження включно;
    • дата прибуття не пізніше ніж за 30 днів після дати скасування бронювання.

    Положення не застосовується до бронювань, які вже було скасовано:

    • до дати відповідних урядових оголошень; або
    • за взаємної згоди між господарем і гостем.

    Розгляньмо як приклад кластер випадків захворювання на COVID-19 у Пекіні за червень 2020 року. 13 червня 2020 року Народний уряд муніципалітету Пекіна та відділ боротьби з захворюваннями оголосили підвищення рівнів ризику в певних районах Пекіна до середнього або високого. У цьому прикладі Положення не поширюється на бронювання, скасовані до 13 червня 2020 року, або на бронювання, зроблені після цієї дати.

    Необхідні документи

    Якщо ваше бронювання відповідає критеріям, зв’яжіться з нами протягом 14 днів із дати його скасування. Вам потрібно буде надати документи, де буде вказано причину, чому ви не можете подорожувати або приймати гостей. Ми переглянемо ці документи і зв’яжемося з вами. Враховуючи поточну ситуацію з COVID-19, можуть бути затримки.

    Документи для постраждалих осіб

    Для гостей, господарів помешкань та організаторів вражень Airbnb:

    • Якщо регіон, де ви проживаєте, позначений відповідними органами як зона середнього або високого ризику зараження COVID-19, або якщо ваш кольоровий код у застосунку Health Kit червоний або жовтий, вам потрібно надати знімок екрана застосунку Health Kit, офіційне повідомлення про оцінку рівня ризику у вашому регіоні разом із документальним підтвердженням факту проживання та/або доказом перебування в цьому регіоні (наприклад, зробити знімок екрана застосунку мапи).
    • Якщо вам поставили діагноз COVID-19, є підозра на захворювання COVID-19 або ви перебуваєте на карантині через COVID-19, вам потрібно надати пов’язані медичні докази або документи з відповідних установ.

    Документи про обмеження в регіоні

    Якщо в регіоні розташування помешкання або місця проведення враження Airbnb діють обмеження на подорожі через COVID-19, господар/організатор повинен надати відповідні документи із зазначенням місця розташування помешкання або проведення враження. Це, зокрема, такі документи:

    • оголошення карантину з боку місцевих органів влади;
    • офіційні обмеження на подорожі або інші вимоги місцевих органів влади, пов’язані з COVID-19;
    • оголошення або сповіщення про обмеження на вході або виході будівлі або помешкання;

    документи щодо інших обставин, пов’язаних із COVID-19;

    • доказ того, що ваш повітряний або наземний рейс скасовано перевізником через COVID-19 або відповідні публічні правила;
    • ваш бейдж співробітника або відповідні документи, надані роботодавцем, які підтверджують виконання вами професійних медичних обов’язків, пов’язаних із боротьбою з COVID-19.

    Як це працює

    Якщо ви гість, ви можете переглянути правила скасування бронювання та знайти варіанти скасування й повернення коштів, вибравши подорож на сторінці Подорожі. Якщо бронювання не відповідає критеріям, правила скасування бронювання, встановлені господарем/організатором, застосовуються як зазвичай.

    Якщо ви господар/організатор, ви знайдете інформацію на панелі керування господаря/організатора.

    Радимо звернутися до господаря/організатора або гостя, щоб обговорити питання скасування бронювання та повернення коштів.

    Додаткова інформація

    Ми підібрали в Інформаційному центрі статті, які допоможуть членам нашої спільноти в цей час. Там шукайте найбільш актуальну інформацію про заходи, вжиті у відповідь на спалах COVID-19: від змін у правилах до ресурсів для господарів/організаторів і гостей.

    Ви також можете ознайомитися з Положенням про скасування з поважної причини, щоб дізнатися більше про його застосування в інших ситуаціях, не пов’язаних із COVID-19.

    Ми просимо всіх членів спільноти ставитися один до одного з повагою й прийняттям і дотримуватися нашої Політики недискримінації під час спілкування.

    Ми продовжимо переглядати застосування цієї політики. Слідкуйте за актуальною інформацією та новинами на цій сторінці.

    Пов’язані статті
    Ви отримали необхідну допомогу?

    Увійдіть, щоб отримати персоналізовану підтримку

    Отримайте допомогу з бронюваннями, акаунтом тощо.
    Зареєструватися