Чи застосовується Положення про скасування з поважної причини до мого бронювання під час пандемії COVID-19?
Порада. Щоб скасувати бронювання відповідно до Положення про скасування з поважної причини, потрібно виконати певні умови, але ви завжди можете скасувати бронювання відповідно до встановлених господарем правил. Під час пошуку місць для розміщення скористайтеся фільтром Гнучкі умови скасування бронювання, щоб вибрати помешкання, яке найкраще підходить для вас.
У нашій офіційній статті детально пояснюється, як Положення про скасування з поважної причини застосовується до скасування бронювань через COVID-19.
Викладені тут відомості допоможуть вам визначити, чи відповідає ваше бронювання встановленим критеріям.
Якщо ви зробили бронювання до 14 березня 2020 року включно, воно відповідатиме критеріям у разі дотримання всіх наведених нижче умов.
- Дата прибуття припадає на період наступних 45 днів,
- і ви ще не скасували бронювання
- і ви ще не прибули на місце
- і через пандемію ви не можете скористатися бронюванням
Якщо всі ці умови виконуються, ви можете скасувати бронювання самостійно, а під час оформлення запиту вам будуть запропоновані варіанти скасування та повернення коштів. Щоб скасувати бронювання згідно з цим Положенням, ви маєте подати документи або підтвердити, що не можете завершити свою подорож через COVID-19.
Якщо ви зробили бронювання після 14 березня 2020 року, воно відповідатиме критеріям у разі дотримання всіх наведених нижче умов.
- Дата прибуття припадає на період наступних 14 днів,
- і ви ще не скасували бронювання
- і ви ще не прибули на місце
- і ви або ваш співмандрівник наразі хворієте на COVID-19
Якщо всі ці умови присутні, ви можете скасувати бронювання, зв’язавшись із нашою Командою підтримки Спільноти. Ми попросимо вас надати документальне підтвердження (наприклад, результат тесту на COVID-19), якщо це дозволено законом. Ваш акаунт також буде тимчасово заблоковано для нових бронювань, а всі майбутні бронювання з датою прибуття протягом наступних 14 днів буде скасовано.
Якщо ваше бронювання не відповідає критеріям, а ви його скасовуєте, то суму коштів, яку вам повернуть, буде визначено згідно з правилами скасування бронювання, встановленими господарем/організатором. Перш ніж ви підтвердите скасування бронювання, ми покажемо вам суму повернення коштів. У такому разі виплати господарю/організатору та повернення коштів гостю здійснюються відповідно до встановлених правил скасування бронювань, з якими ви погодилися під час бронювання.
Примітка. У разі скасування бронювання Airbnb надсилає господарю/організатору відповідну виплату, а гостю повертає належні йому кошти згідно з правилами скасування бронювання, які встановив господар/організатор. З цієї причини бронювання, які були скасовані до оголошення або розширення правил, не будуть розглядатися повторно.
Додаткові варіанти, якщо бронювання не відповідає критеріям
Якщо у вас не фіксовані плани, ви можете домовитися з господарем чи організатором перенести бронювання на пізніше.
Ви також можете звернутися до господаря/організатора із запитом щодо додаткового повернення коштів. Якщо він погодиться, то зможе безпечно переказати вам кошти через Центр вирішення проблем.
Якщо ви вже скасували бронювання або прибули в помешкання, ви можете звернутися по допомогу до нашої Команди підтримки Спільноти.
Зверніть увагу, що для внутрішніх бронювань на території материкового Китаю та бронювань Luxe або Luxury Retreats діють інші правила.
Пов’язані статті
- Практичні вказівки•ГістьКоли вам повернуть коштиКошти повертаються майже одразу, й у більшості ви отримаєте їх протягом 10 днів, але для деяких способів оплати й регіонів може знадобитися …
- Практичні вказівки•ГістьЯк скасувати бронювання помешканняВи можете перейти до розділу подорожей, щоб скасувати або змінити бронювання.
- Практичні вказівки•ГістьВнесення змін щодо бронювання помешканняЯкщо ви бажаєте змінити бронювання, надішліть господарю запит на зміну бронювання.