Перейти до вмісту
    Перейдіть вперед, щоб отримати доступ до запропонованих результатів

    Чи застосовується Положення про скасування з поважної причини до мого бронювання під час пандемії COVID-19?

    У нашій офіційній статті детально пояснюється, як Положення про скасування з поважної причини застосовується до скасування бронювань через COVID-19.

    Нижче наведений список причин для перевірки вашого бронювання на відповідність критеріям.

    Ваше бронювання відповідатиме критеріям у разі дотримання всіх наведених умов:

    • ви зробили бронювання до 14 березня 2020 року;
      • дата прибуття припадає на період між завтра і 31 жовтня 2020 р.;
      • ви ще не скасували бронювання;
      • ви ще не прибули;
      • через пандемію ви не можете завершити бронювання.

    Якщо всі ці умови виконуються, ви можете скасувати бронювання самостійно, а під час оформлення запиту вам будуть запропоновані варіанти скасування та повернення коштів. Щоб скасувати бронювання згідно з цим Положенням, ви маєте подати документи або підтвердити, що не можете завершити свою подорож через COVID-19.

    Примітка. Якщо ви захворіли на COVID-19, ви можете скасувати бронювання згідно з умовами Положення, незалежно від подробиць бронювання, звернувшись до нашої Команди підтримки Спільноти. Вас попросять надати документальне підтвердження.

    Ваше бронювання не відповідає критеріям, якщо ви скасовуєте його через COVID-19 і при цьому виконується хоча б одна з наведених умов:

    • ви зробили бронювання після 14 березня 2020 року;
    • дата прибуття припадає на день після 31 жовтня 2020 р.;
    • бронювання вже скасовано;
    • ви вже прибули.

    Якщо ваше бронювання не відповідає критеріям, а ви його скасовуєте, то суму коштів, яку вам повернуть, буде визначено згідно з правилами скасування бронювання, встановленими господарем/організатором. Перш ніж ви підтвердите скасування бронювання, ми покажемо вам суму повернення коштів. У цьому випадку виплати господарю/організатору та повернення коштів гостю здійснюються відповідно до встановлених правил скасування бронювань, з якими ви погодилися під час бронювання.

    Примітка. У разі скасування бронювання Airbnb надсилає господарю/організатору відповідну виплату, а гостю повертає належні йому кошти згідно з правилами скасування бронювання, які встановив господар/організатор. З цієї причини бронювання, які були скасовані до оголошення або розширення правил, не будуть розглядатися повторно.

    Додаткові варіанти, якщо бронювання не відповідає критеріям

    Якщо ваші плани гнучкі, ви також можете домовитися з господарем/організатором щодо перенесення бронювання на пізніші дати.

    Ви також можете зв’язатися з господарем/організатором, щоб подати запит на додаткове повернення коштів, а якщо він погодиться, то зможе безпечно перерахувати вам кошти за допомогою Центру вирішення проблем.

    Докладніше

    Ми продовжуємо стежити за ситуацією з COVID-19 та оновлюємо інформацію про дію Положення 1-го та 15-го числа кожного місяця. Якщо ваше бронювання починається після 31 жовтня 2020 р., перегляньте тут оновлену інформацію щодо відповідності критеріям після 1 жовтня 2020 р..

    Пов’язані статті
    Ви отримали необхідну допомогу?

    Увійдіть, щоб отримати персоналізовану підтримку

    Отримайте допомогу з бронюваннями, акаунтом тощо.
    Зареєструватися