Що робити, якщо в заброньованому помешканні не прибрано на момент прибуття
Радимо завжди спершу повідомляти про проблему безпосередньо господаря. Зазвичай господарі охоче допомагають вирішити будь-які питання. Якщо господар не може допомогти або ви бажаєте надіслати запит на повернення коштів, ми завжди готові підтримати вас.
Надсилання запиту на повернення коштів
Що потрібно підготувати
- Зберіть докази. Якщо можливо, зробіть фото або зніміть відео, щоб задокументувати наявні проблеми, наприклад відсутність або несправність зручностей.
- Надішліть запит. За можливості опишіть проблему, надайте фотографії або відео. Ви можете попросити господаря усунути проблему, надіслати запит на повернення плати за прибирання або – у разі виникнення серйозних проблем – надіслати запит на скасування бронювання з повним поверненням коштів за решту ночей.
- Зачекайте на відповідь господаря. Якщо господар відхилить запит або не відповість, ви зможете звернутися по допомогу до Airbnb. На основі Політики перебронювання та повернення коштів Airbnb визначить, яку саме допомогу можливо буде надати.
Залучення Airbnb
Ми заохочуємо господарів і гостей вирішували питання безпосередньо між собою, однак ми розуміємо, що це не завжди можливо. Якщо виникне проблема, яку ви не зможете вирішити з господарем (наприклад, господар відхилить запит на повернення коштів або не відповість на нього), повідомте нас про це, і представник нашої команди долучиться до вирішення вашого питання.
Якщо ми визначимо, що на описаний вами інцидент поширюється захист AirCover, ми повністю чи частково повернемо вам кошти або, залежно від обставин, знайдемо для вас схоже чи краще помешкання.
Пам’ятайте: у вас є 72 години з моменту виявлення проблеми, щоб повідомити про неї.
За наявності проблем, які можуть становити безпосередній ризик для здоров’я (наприклад, блощиці, пліснява або інші алергени), звертайтеся до місцевих служб екстреної допомоги. Якщо вам знадобиться допомога щодо бронювання, надішліть запит до Airbnb, і ми вирішимо ваше питання відповідно до нашої Політики перебронювання та повернення коштів.
Пов’язані статті
- Гість
Правила повторного бронювання та повернення коштів
Перегляньте наші Правила повторного бронювання та повернення коштів. - Гість
AirCover для гостей
Усі бронювання включають AirCover для гостей. Якщо у вас виникне серйозна проблема з помешканням на Airbnb, яку господар не зможе вирішити, … - Гість
Якщо у вас виникнуть проблеми під час перебування
Якщо під час перебування станеться щось несподіване, спочатку надішліть повідомлення господарю й обговоріть із ним можливе вирішення проблем…