Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Правила спільноти

Гостинне приймання людей з особливими потребами

Ми радо вітаємо та підтримуємо людей з особливими потребами. Ці члени нашої спільноти мають бути впевнені, що господарі надають точну інформацію про зручності для людей з особливими потребами.

Що ми дозволяємо

  • Винятки для господарів щодо прийому тварин-помічників на підставі загрози здоров’ю чи безпеці. Якщо господар не може прийняти гостя з твариною-помічником через те, що така тварина становитиме безпосередню загрозу здоров’ю та безпеці постійного мешканця його оселі, то для такого господаря може бути зроблено виняток за умови, що він попередить нас заздалегідь.
  • Запити щодо виселення тварин-помічників, яких не контролює власник. Якщо гість не контролює свою тварину-помічника, господар може надіслати запит щодо виселення такої тварини з помешкання. Наприклад, якщо тварина залишається без нагляду під час перебування в помешканні, це може бути підставою для надсилання запиту щодо виселення.

Що ми не дозволяємо

  • Відмова в бронюванні через особливі потреби гостя. За відсутності схваленого винятку господарі не можуть відхиляти, скасовувати або іншим чином змінювати бронювання з причини наявності в гостя тварини-помічника.
  • Додавання зборів через особливі потреби гостя. Господарі не можуть стягувати додатковий збір за тварин-помічників або допоміжні пристрої гостя. Перегляньте нашу Політику щодо доступності для людей з особливими потребами і довідайтесь, чому тварини-помічники відрізняються від домашніх улюбленців і тварин для емоційної підтримки.
  • Відхилення обґрунтованих запитів щодо зручностей від гостей з особливими потребами. Господарі повинні задовольняти обґрунтовані запити щодо зручностей від гостей з особливими потребами. Обґрунтованим буде прохання до господаря перемістити диван подалі від дверей, щоб гість в інвалідному візку міг зручно потрапляти до вітальні (якщо для переміщення дивана є місце й господар фізично здатний це зробити). Однак необґрунтовано просити господаря розширити дверний отвір у помешканні, щоб мати змогу проїхати крізь нього в інвалідному візку.
  • Нерівне ставлення. За відсутності схваленого винятку господарі повинні демонструвати однакове ставлення і застосовувати однакові правила щодо всіх гостей, незалежно від їхніх особливих потреб.
  • Зневажливі висловлювання. Ніхто (ні гість, ні господар) не має ставати об’єктом висловлювань, які ображають його через його інвалідність (зокрема, це може бути нівелювання важливості послуг, які надає тварина-помічник чи допоміжний пристрій, або використання будь-яких інших дискримінаційних висловлювань).
  • Неправильна інформація про зручності для людей з особливими потребами. Оголошення мають містити точну інформацію про наявні зручності для людей з особливими потребами в самому помешканні й навколо нього. Господарі мають чесно обговорювати деталі, пов’язані з такими зручностями, у стрічці повідомлень з усіма гостями, які повідомляють про особливі потреби.

Ми завжди готові допомогти

Якщо ви стали свідком або жертвою поведінки, що суперечить нашим правилам, повідомте нас про це.

Хоча ці правила охоплюють не всі можливі сценарії, вони надають загальні рекомендації щодо правил спільноти Airbnb.

Чи була ця стаття корисною?

Пов’язані статті

Отримайте допомогу щодо бронювань, акаунта тощо.
Увійдіть або зареєструйтеся