Практичні вказівки
•
Господар
Чи маю я повертати кошти гостям, якщо вони подають скаргу?
Чи маю я повертати кошти гостям, якщо вони подають скаргу?
Our Rebooking and Refund Policy and basic requirements for hosts help protect guests from things like last-minute host cancellations, lock-outs, and listings that are misrepresented, unsanitary, or lacking in promised amenities or other items. If you don’t meet one or more of these basic requirements, Airbnb may require you to refund a guest.
Чи була ця стаття корисною?
Пов’язані статті
- Господар
Що означає компенсація доходів
Компенсація – це сума заборгованості господаря перед гостем унаслідок скасування, зміни бронювання або порушення Правил виплати компенсації … Як влаштований процес внутрішнього розгляду скарг для бізнес-користувачів?
Ось що потрібно знати про процедуру внутрішнього розгляду скарг на Airbnb.Умови і положення Гарантії для господаря (архів)
Якщо потрібно, перегляньте Умови й положення Гарантії для господаря (архів).
Отримайте допомогу щодо бронювань, акаунта тощо.
Увійдіть або зареєструйтеся