Якщо гість скасує бронювання
It happens—plans change! If a guest needs to cancel their reservation, we’re here to help you with a quick rebound.
When a guest cancels:
- We’ll notify you immediately
- We’ll unblock the reservation dates
- We’ll coordinate payouts and refunds
Cancellation payouts
If you're owed a payout, you'll receive it 24 hours after your guest's scheduled check-in time.
If this is your first time hosting, we may hold the payout until 30 days after the reservation was confirmed. Find out more about payouts.
Guest refunds
Guests who cancel will receive an automatic refund if your cancellation policy permits it. Even if it doesn't, they may qualify for a refund under our Rebooking and Refund Policy, or if there’s an extenuating circumstance.
Was your guest's stay not up to your hosting standards? Learn how to issue a partial refund.
Cancellations after check-in
If a guest cancels after they’ve already checked in, they must vacate your listing immediately, and the terms of your cancellation policy will still apply.
Changing your cancellation policy
Want to change your cancellation policy? Here’s how to change your policy settings.
Note: Changes to your cancellation policy are only applied to future reservations and don’t affect any pending or confirmed reservations.
Пов’язані статті
- Господар
Ваша виплата, якщо гість скасує бронювання
Якщо гість скасує бронювання (до перебування або під час нього), йому автоматично повернуть кошти згідно зі встановленими господарем правила… - Господар
Повернення коштів вашому гостю
Спосіб повернення гостю коштів залежить від часу повернення: до чи після подорожі. Скасування бронювань, внесення змін та повернення коштів господарям
Усяке трапляється, і часом у вас або ваших гостей змінюються плани. Щоб уникнути зайвих клопотів, скористайтеся рекомендаціями, поданими у ц…