Перейти до вмісту
Перейдіть вперед, щоб отримати доступ до запропонованих результатів

    Скасування бронювання під час гостювання

    Під час вашого перебування щось відбувається не так, як ви очікували? Перший крок – надіслати повідомлення господарю, щоб він подбав про усунення проблеми. Якщо господар не може допомогти з усуненням проблеми, то він може запропонувати вам часткове відшкодування.

    Відшкодування

    Якщо господар скасує ваше бронювання, то вам буде повернуто всі кошти, включно зі зборами й податками. Ви можете надсилати й отримувати кошти через Центр вирішення проблем.

    Потрібна додаткова допомога?

    Якщо господар не може допомогти з вирішенням проблеми, ви маєте право надіслати запит на повернення коштів відповідно до наших Правил виплати компенсації гостю, звернувшись до Airbnb у межах 24 годин від моменту виявлення проблеми. Дізнайтеся, чи ваша проблема підлягає компенсації.

    Ви отримали необхідну допомогу?

    Пов’язані статті