Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Практичні вказівки
Гість

Скасування бронювання під час гостювання

Якщо під час перебування станеться щось несподіване, радимо спочатку надіслати повідомлення господарю для обговорення рішення. Найімовірніше, господар відразу допоможе усунути проблему. Якщо ви бажаєте надіслати запит на повернення коштів або скасувати бронювання, ми допоможемо вам узгодити це питання з господарем.

Напишіть господарю

Зазвичай спочатку варто звернутися до господаря. Ви можете написати господарю безпосередньо в розділі «Вхідні», щоб обговорити способи вирішення проблеми. Якщо ви попередньо узгодите рішення з господарем, це збільшить шанси щодо схвалення вашого запиту. Якщо господар уже вирішив вашу проблему і ви можете продовжити перебування, пропустіть наведені нижче кроки.

Надішліть запит протягом 24 годин

Якщо ви й надалі бажаєте скасувати бронювання під час перебування, ми можемо допомогти вам надіслати запит щодо вирішення проблеми з господарем. У цьому запиті ви можете попросити господаря вирішити проблему або звернутися до нього з вимогою щодо часткового повернення коштів або скасування бронювання з повним поверненням коштів. У разі прийняття запиту вам повернуть кошти за допомогою того способу оплати, який ви використали під час бронювання. Якщо господар відхилить запит або не відповість, ви зможете звернутися по допомогу до Airbnb.

  1. Зберіть докази. Якщо можливо, зробіть фото або зніміть відео, щоб задокументувати наявні проблеми, наприклад відсутність або несправність зручностей.
  2. Надішліть запит господарю. Опишіть проблему, за можливості надайте фотографії й повідомте господарю, як ви бажаєте вирішити ситуацію. Важливо звернутися по допомогу протягом 24 годин після виявлення проблеми. Затримка може вплинути на суму повернення коштів.
  3. Зачекайте на відповідь господаря. Якщо господар відхилить запит або не відповість протягом 1 години, ви зможете звернутися по допомогу до Airbnb. Airbnb допоможе вам вирішити проблему відповідно до Правил виплати компенсації гостю.
Чи була ця стаття корисною?

Пов’язані статті

Отримайте допомогу щодо бронювань, акаунта тощо.
Увійдіть або зареєструйтеся