Ваші бронювання
Ваші бронювання
Скасовані бронювання
Зміни
- Практичні вказівки
Змінення бронювання господарем
Ви можете надіслати гостю запит на зміну бронювання. Якщо гість його прийме, бронювання буде оновлено. - Практичні вказівки
Зміна або скасування активної подорожі господарем
Якщо вам потрібно скасувати решту бронювання, обов’язково напишіть про це гостю, а потім зверніться до нас по допомогу. - Практичні вказівки
Відповідь на запит гостя щодо зміни бронювання
Якщо гість хоче змінити деталі підтвердженого бронювання (наприклад, скоротити тривалість подорожі або додати кілька ночей), він повинен над… - Практичні вказівки
Зміна ціни підтверджених і непідтверджених бронювань
Ви можете змінити ціну підтвердженого бронювання, надіславши запит на зміну або спеціальну пропозицію для нерозглянутого запиту. - Практичні вказівки
Додавання плати за прибирання до підтвердженого бронювання
Щоб додати плату за прибирання до підтвердженого бронювання або активної подорожі, потрібно отримати схвалення гостя. - Практичні вказівки
Як діяти, якщо гість не відповідає на запит щодо зміни бронювання
Якщо ви не отримаєте від гостей відповіді на важливий або терміновий запит, ви можете надіслати повідомлення з нагадуванням про необхідність… - Практичні вказівки
Чи можна відхилити запит на зміну?
І гості, і господарі (або організатори) можуть відхилити запит на внесення змін і залишити бронювання, як є. - Практичні вказівки
Участь додаткових гостей у враженні
Якщо додаткові гості з’являться без попередження, організатор може на власний розсуд дозволити або заборонити їм брати участь.
Повернення коштів гостям і відшкодування збитків
- Практичні вказівки
Повернення коштів вашому гостю
Спосіб повернення гостю коштів залежить від часу повернення: до чи після подорожі. - Практичні вказівки
Чи маю я повертати кошти гостям, якщо вони подають скаргу?
Якщо ви не відповідатимете одній або кільком із цих основних вимог, Airbnb може вимагати від вас повернути кошти гостю. - Практичні вказівки
Як вам може допомогти Центр вирішення проблем
За допомогою Центру вирішення проблем можна надіслати кошти або запит на їх отримання у зв’язку з вашою подорожжю на Airbnb. Щоб дійти згоди…
Як працюють бронювання
- Практичні вказівки
Перегляньте фотографію профілю гостя
Можливо, фотографії недоступні до підтвердження або гість їх не завантажив. - Практичні вказівки
Що таке швидкість і час відповіді та як вони розраховуються?
Ми визначаємо, наскільки швидко й систематично ви відповідаєте на звернення і запити на бронювання. - Практичні вказівки
Чому господарі мають відповідати протягом 24 годин?
Швидкі відповіді на запити на бронювання, звернення щодо бронювання та інші повідомлення створюють довіру до нашої спільноти господарів. - Практичні вказівки
Як господар може перевірити статус бронювання?
Статус бронювання можна перевірити в різних місцях: у розділі бронювань, на вкладці повідомлень або в календарі. - Практичні вказівки
Що означає статус бронювання
Дізнайтеся більше про різні статуси бронювання. - Практичні вказівки
Як перевірити, чи бронювання гостя підтверджено?
У разі підтвердження бронювання ви отримаєте електронного листа. Ви можете також перейти до своїх бронювань, календаря або стрічки повідомле… - Практичні вказівки
Як господар може переглянути всі свої бронювання
Виберіть вкладку «Сьогодні», щоб переглянути заплановані бронювання гостей. - Практичні вказівки
Як притримати дати для гостя?
Іноді господарі хочуть притримати вільні дати в календарі, щоб їх міг забронювати лише конкретний гість. З цією метою гість може надіслати в… - Практичні вказівки
Що означає «очікування оплати»?
Це означає, що господар прийняв запит гостя на бронювання, але оплата гостя ще не надійшла. - Практичні вказівки
Оновлення опису оголошення після того, як гість здійснив бронювання
Гості з непідтвердженими або підтвердженими бронюваннями не знатимуть про жодні внесені вами зміни до оголошення. Щоб повідомити їх про це, …
Проблеми з бронюванням
- Практичні вказівки
Що робити, якщо гість мене не влаштовує?
Якщо ви вважаєте, що гість порушує одне з Правил дому, або його поведінка змусила вас почуватися в небезпеці, то можете відхилити запит на п… - Практичні вказівки
Що робити, якщо настав час бронювання, а гість не з’явився?
Якщо гість скасує бронювання або не з’явиться, ми надішлемо вам виплату згідно з вашими правилами скасування бронювання. - Практичні вказівки
Що робити, якщо гість хоче взяти із собою ще людей?
Якщо ви можете розмістити більшу групу й хочете отримати за цих гостей додаткову плату, надішліть гостю запит на зміну подорожі. - Практичні вказівки
Страхування відповідальності під час вражень
Страхування відповідальності під час вражень – це ключовий компонент програми AirCover для організаторів, яка забезпечує комплексний захист … - Практичні вказівки
Що робити організатору, якщо хтось отримає травму під час враження Airbnb?
Ви повинні доставити всіх у безпечне місце й негайно звернутися до місцевих служб екстреної допомоги. Після цього повідомте нас про інцидент… - Практичні вказівки
Як здійснюється медична евакуація на Враженнях і Пригодах Airbnb?
Організація International SOS допомагає проводити необхідну з медичних причин евакуацію господарів і гостей, а також надає експертні рекомен…