Страхування для господарів у Японії

Страхування для господарів у Японії

Захист для кожного господаря. Кожного оголошення. Кожного разу.

Що покривається?

Страхування для господарів у Японії може забезпечити покриття збитків до 100 000 000 єн, якщо помешкання, яким володіє господар, пошкоджено внаслідок перебування гостя. Воно також може забезпечувати покриття відповідальності або витрат господаря в разі пошкодження майна або травмування гостей чи третіх осіб.

Що покривається?

Страхування для господарів у Японії може забезпечити покриття збитків до 100 000 000 єн, якщо помешкання, яким володіє господар, пошкоджено внаслідок перебування гостя. Воно також може забезпечувати покриття відповідальності або витрат господаря в разі пошкодження майна або травмування гостей чи третіх осіб.

Що покривається?

Страхування для господарів у Японії може забезпечити покриття збитків до 100 000 000 єн, якщо помешкання, яким володіє господар, пошкоджено внаслідок перебування гостя. Воно також може забезпечувати покриття відповідальності або витрат господаря в разі пошкодження майна або травмування гостей чи третіх осіб.

Cтрахування для господарів у Японії може покривати:

  • випадки, коли помешкання, яким володіє господар, пошкоджено внаслідок перебування гостя;
  • випадки, коли господар несе відповідальність за травмування гостей або третіх осіб;
  • випадки, коли господар несе відповідальність за пошкодження майна гостей або третіх осіб;
  • покриття можливих витрат господаря у зв’язку з пошкодженням майна або травмуванням гостей чи третіх осіб;
  • витрати на відновлення майна, яке було забруднено або яке потребує видалення запаху.

Страховий захист господаря в Японії не покриває:

  • готівку й цінні папери господаря;
  • шкоду, спричинену навмисною дією господаря;
  • звичний знос;
  • стандартні витрати на прибирання.
Страхове покриття поширюється лише на господарів помешкань у Японії. Для застосування покриття господарі повинні мати ліцензію або інший дозвіл на ведення бізнесу зі спільного користування помешканням відповідно до чинного законодавства. Господарі, які подають заявку на отримання виплати за договором страхування для господарів у Японії, погоджуються співпрацювати з Airbnb та страховою компанією, зокрема надавати документи на підтвердження заявлених збитків і дозволяти проводити інспекцію (у тих рідкісних випадках, коли це необхідно).

На деякі види майна поширюється обмежений захист. Здаючи в оренду помешкання, господарі можуть забрати з нього цінне майно або передбачити для нього окреме страхування.

Страхові виплати за програмою страхування господарів у Японії передбачають певні умови, обмеження й винятки. Для отримання додаткової інформації відвідайте сторінку Огляду страхового захисту враження.

Щоб подати запит на отримання копії страхового поліса, зверніться до компанії Aon Japan Ltd. і зазначте дані свого акаунта Airbnb.

Як подати претензію

Як подати претензію

Для господарів, які заявляють про шкоду для свого особистого майна та/або власного помешкання:

Для господарів, які заявляють про шкоду для свого
особистого майна та/або власного помешкання:

Для господарів, які заявляють про шкоду для свого
особистого майна та/або власного помешкання:

1. Зберіть докази шкоди

Це можуть бути фотографії, відео, кошториси та/або квитанції.

2. Негайно зв’яжіться з гостем через Центр вирішення проблем

Коли вам буде запропоновано вибрати причину рішення, виберіть пункт «Пошкоджені або відсутні предмети». У гостя буде можливість вам відповісти. Якщо гість не відповість протягом 72 годин, ви зможете звернутися по допомогу до Airbnb.

3. Отримайте відшкодування або залучіть Airbnb

Якщо гість не бажає сплатити повну суму, ви можете претендувати на відшкодування в рамках програми страхування для господарів у Японії. Після звернення до Airbnb фахівець служби підтримки детально роз’яснить вам передбачену процедуру.

Для господарів, які несуть відповідальність або інші
витрати:


У рідкісних випадках травмування гостя чи третьої особи, пошкодження чи викрадення їхнього майна та виникнення у вас юридичної відповідальності або витрат у зв’язку з компенсацією шкоди гостям зверніться до Команди підтримки Спільноти. Після отримання підтверджувальної документації та інформації компанія Airbnb передає звернення нашому сторонньому страховику та його адміністратору з розгляду претензій.
Звернутися до Команди підтримки Спільноти

Для господарів, які несуть відповідальність або інші
витрати:


У рідкісних випадках травмування гостя чи третьої особи, пошкодження чи викрадення їхнього майна та виникнення у вас юридичної відповідальності або витрат у зв’язку з компенсацією шкоди гостям зверніться до Команди підтримки Спільноти. Після отримання підтверджувальної документації та інформації компанія Airbnb передає звернення нашому сторонньому страховику та його адміністратору з розгляду претензій.
Звернутися до Команди підтримки Спільноти

Відповіді на запитання

Відповіді на запитання

img

Готові опублікувати оголошення на Airbnb?