Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.

Як забезпечити оптимальне співвідношення «ціна–якість»

Господарі з найвищими оцінками діляться, як перевершити очікування гостей.
Автор: Airbnb (13 трав. 2025 р.)
Оновлено 13 трав. 2025 р.

Гості шукають враження з оптимальним співвідношенням ціни та якості. Обміркуйте, як зробити ваше враження ще більш особливим і вартим тієї ціни, яку платять гості.

Підвищення рівня організації враження

Такі фактори, як унікальність враження, компетентність господаря, взаємодія з гостями, місце проведення та надійність організації, формують загальну думку гостей про враження. Господарі з найвищими оцінками кажуть, що вони враховують ці поради, щоб забезпечити оптимальне співвідношення ціни та якості.

  • Застосовуйте індивідуальний підхід. Дізнайтеся про захоплення, мови й інші особливості кожної групи в стрічці групових повідомлень або переглянувши відомості на вкладці «Сьогодні». Обміркуйте можливість адаптації заходів до їхніх інтересів.
  • Оптимізуйте всі елементи свого враження. Надання високоякісних матеріалів і перевіреної інформації – один із ключових факторів успіху. Будь-який нюанс має значення – наприклад, використання органічних інгредієнтів.
  • Зверніться до гостей після завершення враження. Надішліть повідомлення, щоб подякувати гостям і поділитися фотографіями та рекомендаціями. Завдяки таким додатковим деталям гості відчувають турботу й залученість у процес.

«Після враження я надсилаю персональну карту рекомендацій, – каже Джастін, який організовує пішохідні екскурсії в Сіднеї та Брісбені, Австралія. – Традиційні екскурсоводи зазвичай цього не роблять. І саме в цьому гості бачать велику цінність».

Встановлення конкурентної ціни

Навіть найкращі враження можуть отримувати низькі оцінки, якщо гості не вважають, що ціна відповідає якості. Визначаючи ціну, враховуйте наведені нижче фактори.

  • Порівнюйте схожі враження. Шукайте подібні заходи на Airbnb та інших платформах, щоб порівнювати місцеві ціни й розуміти умови конкурентоспроможності.
  • Реагуйте на зміни попиту. Експериментуйте з цінами на різні години, дні, сезони і враховуйте особливі події. Наприклад, вихідні дні можуть користуватися більшою популярністю, ніж будні.
  • Пропозиції знижок. Тимчасові знижки, знижки за завчасне бронювання та знижки для великих груп допоможуть привабити гостей і залучити більше бронювань. Якщо ви додасте кілька варіантів знижок, гість отримає ту знижку, яка забезпечить йому найбільшу економію.

«Ви завжди повинні дати людям більше, ніж вони очікують за вказану ціну, – каже Еврен, який організовує музичну пішохідну екскурсію в Сохо в Лондоні. – І тут зовсім не йдеться про збільшення кількості місць, які відвідають гості. Я зосереджуюсь на тому, щоб розповідати факти в поєднанні з кумедними історіями і забезпечити якість проведення, яка відповідає ціні».

Усі господарі й надіслані ними фотографії та подробиці оголошення мають відповідати стандартам і вимогам щодо вражень на Airbnb.

Інформація, подана в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Airbnb
13 трав. 2025 р.
Чи була ця інформація корисною?