Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.

Як сприяти взаємодії між учасниками

Господарі з найвищими оцінками діляться, як покращити взаємодію в групі.
Автор: Airbnb (13 трав. 2025 р.)
Оновлено 13 трав. 2025 р.

Гості цінують можливість щирого спілкування з вами й іншими гостями. Підтримуйте ефективну взаємодію до, під час і після враження, щоб надати гостям відчуття спільності та приналежності.

Заохочення до змістовного спілкування

Виділіть час у плані враження, щоб гості могли спілкуватися з вами, між собою та з вашою спільнотою. Це може передбачати структуровані та неструктуровані види діяльності.

  • Заплануйте початок розмови. Розпочніть із короткого знайомства: наприклад, запитайте гостей, звідки вони. Якось під час враження Грасієли, яка проводить кулінарний майстер-клас у Мехіко, іноземні гості з’ясували між собою, що вони сусіди. «У процесі звичного знайомства люди виявили неочікувану спільність», – пригадує вона.
  • Нехай група поспілкується. Ви можете запросити гостей обговорити певну тему або поділитися власними історіями, щоб допомогти їм познайомитися одне з одним. «Я зустрічаю чудових людей із дивовижними життєвими історіями, – каже Алан, який організовує екскурсію Ніагарським водоспадом. – І вони беруть участь у враженнях, щоб, зокрема, знайомитися з іншими людьми. Їм надзвичайно потрібен цей особистий зв’язок».
  • Розкажіть про свою спільноту. Допоможіть гостям поспілкуватися з місцевими жителями, незалежно від того, чи це заплановано чи імпровізовано. Руті, яка організовує гастрономічний тур у Лісабоні, каже, що вона – наче клей, який з’єднує гостей зі спільнотою. «Гості завжди раді познайомитися з бабусями на вулиці».

Якщо ви вносите зміни, щоб надати гостям час для спілкування, оновіть план подорожі, щоб вони знали, чого очікувати.

Налагодження спілкування

Підтримуйте спілкування зі своїми гостями на вкладці «Повідомлення» до та після враження.

  • Заплануйте надсилання вітального повідомлення. Розпочніть стрічку групових повідомлень зі вступу. Запитайте, що гості сподіваються отримати від враження і чи святкує хтось із них особливу подію.
  • Дізнайтеся якомога більше про кожну групу. Активно спілкуйтеся в чаті, щоб сприяти особистій взаємодії. Ви також можете знайти подробиці про своїх гостей на вкладці «Сьогодні», зокрема, переглянути їхні інтереси та країну проживання.
  • Надішліть повідомлення після враження. Діліться фотографіями, відео та рекомендаціями і заохочуйте гостей робити те саме. Це допоможе зміцнити взаємодію між гостями й нагадає їм про необхідність написання позитивного відгуку.

Усі господарі й надіслані ними фотографії та подробиці оголошення мають відповідати стандартам і вимогам щодо вражень на Airbnb.

Інформація, подана в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Airbnb
13 трав. 2025 р.
Чи була ця інформація корисною?