Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.

Як організовувати бездоганні враження

Найуспішніші господарі радять, як бути надійними й оперативно реагувати.
Автор: Airbnb (13 трав. 2025 р.)
Оновлено 13 трав. 2025 р.

Гості цінують, коли господар оперативно реагує на їхні прохання і забезпечує оптимальну організацію враження. Зокрема, ідеться про оперативне реагування, надання чітких вказівок щодо прибуття, точність опису враження, своєчасність та організованість.

Важливість швидких відповідей

Користуйтеся повідомленнями на Airbnb, щоб оперативно відповідати на запити гостей до та після враження.

  • Використовуйте швидкі відповіді. У цих шаблонах повідомлень містяться подробиці з вашого оголошення та бронювань гостей, які допоможуть вам оперативно реагувати на запити. Ви можете редагувати їх, а також запланувати надсилання в певний час, наприклад одразу після того, як гість забронює помешкання.
  • Налаштуйте сповіщення. Миттєвий перегляд повідомлень від гостей – запорука вчасного реагування. Особливо стежте за отриманням повідомлень із наближенням до початку враження.

«Швидко відповідати на запитання надзвичайно важливо, – каже Джіб, який проводить кулінарний майстер-клас у Бангкоку. – Що швидше ви зможете вирішити проблеми гостей або відповісти на їхні запитання, то більше вони відчують, що вам можна довіряти».

Надання чітких вказівок щодо прибуття

Надайте гостям чіткі інструкції щодо місця зустрічі, щоб продемонструвати свою надійність.

  • Напишіть докладні інструкції. Надайте відповідні відомості, які допоможуть гостям знайти місце зустрічі та впізнати вас.
  • Надайте інструкції заздалегідь. Заплануйте швидку відповідь з інструкціями щодо прибуття за день або два до початку враження, щоб гості мали час поставити запитання.

Дені, яка організовує пішохідну екскурсію Брукліном, одразу після бронювання надсилає гостям вітальне повідомлення з поясненнями щодо доїзду на метро та місця зустрічі й відправлення. «Це дає гостям достатньо часу, щоб спланувати решту дня», – ділиться вона.

Точний опис враження

У вашому оголошенні має бути докладно описано, на що гості можуть очікувати під час враження.

  • Додайте співгосподарів. Перейдіть до календаря, щоб додати співгосподарів, з якими ви працюєте, до заходів, які вони організовуватимуть. Так гості наперед знатимуть, з ким вони мають зустрітися.
  • Надайте докладну інформацію. Допоможіть гостям підготуватися до враження, надавши всю необхідну інформацію в описі оголошення і на фотографіях. Наприклад, ви можете зазначити, що потрібно взяти з собою (як-от трекінгове взуття та воду), або показати фотографії крутих сходів.

«Я повідомляю гостям, що ми вирушимо на ринок, де безліч звуків і насичених ароматів, – каже Грасієла, господиня кулінарного майстер-класу в Мехіко. – Відповідно, вони приїжджають підготовленими та з нетерпінням чекають на враження».

Організованість і пунктуальність

Дотримання плану допоможе вам належним чином організувати враження.

  • Плануйте заздалегідь. Підготуйте місце проведення враження та всі необхідні матеріали, щоб усе йшло за графіком. Наприклад, перевірте, чи все чисто і чи достатньо робочих місць і стільців.
  • Визначте оптимальний темп. Починайте та закінчуйте вчасно, а також робіть перерви – поспішність зазвичай лише шкодить.

«Я витратив чимало часу на планування свого враження, – розповідає Еврен, який організовує музичну пішохідну екскурсію в Сохо в Лондоні. – А потім я провів багато репетицій, щоб переконатися, що все працює гладко».

Усі господарі й надіслані ними фотографії та подробиці оголошення мають відповідати стандартам і вимогам щодо вражень на Airbnb.

Інформація, подана в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Airbnb
13 трав. 2025 р.
Чи була ця інформація корисною?