Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.

Як встановити ціни

Проаналізуйте свої витрати, порівняйте пропозиції схожих вражень і додайте знижку.
Автор: Airbnb (13 трав. 2025 р.)
Оновлено 13 трав. 2025 р.

Airbnb надає вам доступ до інструментів для прийому гостей і багатомільйонної аудиторії користувачів, щоб ви могли отримувати бажаний дохід. Встановивши конкурентну ціну, ви зможете виділити своє враження з-поміж інших і заохотити гостей робити бронювання.

Ви завжди контролюєте ціну у своєму оголошенні й можете будь-коли її змінити.

Ціноутворення на Airbnb

Запропонуйте нижчу ціну за нове враження, щоб залучити перших гостей та отримати перші оцінки та відгуки. З часом ви можете коригувати свою ціну відповідно до бажаних показників доходу.

Нижче наведено деякі фактори, які слід враховувати, встановлюючи ціну на Airbnb.

  • Ваші витрати: підрахуйте, скільки коштів потрібно для покриття витрат (наприклад, часу, матеріалів і ліцензій).
  • Схожі враження: шукайте подібні заходи на Airbnb та інших платформах, щоб порівнювати місцеві ціни й розуміти умови конкурентоспроможності.
  • Сервісний збір: врахуйте сервісний збір, який Airbnb стягує з господарів за кожне бронювання і який відображатиметься під час встановлення ціни. Збір дає нам змогу надавати інструменти для прийому гостей, забезпечувати роботу цілодобової служби підтримки й інформувати багатомільйонну аудиторію користувачів про враження Airbnb.

Встановлення ціни

Додайте максимальну кількість гостей, враховуючи тип заходів, розташування й ідеальний розмір групи для налагодження взаємодії. Цей максимум застосовуватиметься щоразу, коли ви пропонуватимете враження.

Встановіть мінімальну ціну за гостя й ціну для приватної групи.

  • Ціна за гостя: це сума, яку ви стягуватимете з кожного гостя, який братиме участь у враженні. Ціна має охоплювати всі збори та комісії. Пропозиція за нижчою ціною може привабити більше гостей і принести більший дохід. Наприклад, у США 4 гостей зробили бронювання за ціною 60 $ на особу на загальну суму 240 $, але, якщо 8 гостей зроблять бронювання за ціною 45 $ на особу, загальна сума становитиме 360 $.
  • Мінімальна сума для приватної групи: це мінімальна загальна сума, яку ви стягуватимете за проведення враження для приватної групи. Дата й час, заброньовані для приватної групи, будуть недоступні для інших користувачів.

Вказавши ціну під час налаштування, ви зможете переглянути суму свого доходу.

Додавання знижок

Чудовий спосіб зберегти конкурентність цін – пропонувати знижки для різних типів бронювань.

  • Знижка, обмежена в часі: запропонуйте знижку від 5% до 50% від повної ціни протягом 30 днів, щоб заохотити перших гостей здійснити бронювання.
  • Знижка за завчасне бронювання: надайте знижку 20% гостям, які бронюють більш ніж за 2 тижні заздалегідь, щоб зацікавити гостей, які планують наперед.
  • Знижка для великих груп: додайте знижку для груп, щоб швидше заповнити місця.

Ваші знижки застосовуються щоразу, коли гість бронює враження. Якщо ви додасте кілька варіантів знижок, гість отримає ту знижку, яка забезпечить йому найбільшу економію. Одночасно застосувати кілька знижок до одного бронювання неможливо.

Усі господарі й надіслані ними фотографії та подробиці оголошення мають відповідати стандартам і вимогам щодо вражень на Airbnb.

Інформація, подана в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Airbnb
13 трав. 2025 р.
Чи була ця інформація корисною?