Як написати влучні заголовок та опис
Гості часто шукають враження, які дають їм змогу пізнати місто з ракурсу місцевого жителя. Назва й опис мають підкреслювати, що ви є місцевим експертом і що ваше враження забезпечує унікальну можливість пізнати місто зсередини.
Придумайте назву для враження
Почніть назву з дієслова дії, яке вказує на те, що гості робитимуть під час враження. Після дієслова зазначте подробиці, які виділять ваше оголошення з-поміж інших.
Назва має бути влучною й лаконічною. Назва має містити не більше ніж 50 символів.
Не використовуйте фрази, які часто повторюються в інших оголошеннях у вашому регіоні. Не використовуйте імена або товарні знаки інших людей без дозволу.
Приклади вдалих назв вражень:
- Спечіть круасани з паризьким кондитером
- Підкоріть хвилі в Ріо з професійним серфером
- Робіть ескізи, як художник у Національній галереї
Опис враження
Опис має доповнювати назву. Почніть з основної причини для бронювання вашого враження. Додайте докладнішу інформацію про свій професійний досвід, про те, чому місце проведення є особливим, і про заплановані заходи.
Текст опису має викликати зацікавлення й бажання негайно забронювати ваше враження. Опис має бути чітким, лаконічним та інформативним.
Наголосіть, що ви є місцевим експертом, зазначивши свій досвід, місце проживання, діяльність або всі 3 пункти. Опис має містити не більше ніж 90 символів.
Приклади вдалих описів вражень:
- Змішайте відомий у затоці шоколад із місцевими інгредієнтами і скуштуйте результат.
- Відкрийте для себе стародавні артефакти арени разом із римлянином у сьомому поколінні.
- Відвідайте знамениту підняту алею в Нью-Йорку з доцентом з організації, яка її створила.
Усі господарі й надіслані ними фотографії та подробиці оголошення мають відповідати стандартам і вимогам щодо вражень на Airbnb.
Інформація, подана в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.