Використовуйте швидкі відповіді, щоб заощадити час
Господарі вражень часто відповідають на однакові запитання від різних гостей, як-от: «Які вільні дати у вас наступного тижня?», «Де ми зустрічаємося?», «Як підготуватися до дощу?»
Ви можете використовувати свої відповіді повторно й щоразу оперативно реагувати на запитання за допомогою функції швидких відповідей на вкладці «Повідомлення».
Що таке швидка відповідь?
Швидка відповідь – це коротке попередньо написане повідомлення, яке зберігається як шаблон у налаштуваннях обміну повідомленнями.
Заповнювачі для таких відомостей, як ім’я гостя, персоналізують кожне повідомлення, підставляючи дані з вашого оголошення або бронювання.
Створюйте власні швидкі відповіді або відредагуйте шаблони Airbnb. Наприклад, якщо вам часто доводиться звертатися до гостей, які запізнюються, спробуйте зберегти своє стандартне повідомлення як швидку відповідь.
Ви можете надсилати швидкі відповіді негайно або запланувати їх автоматичну доставку згодом.
Як надіслати швидку відповідь?
Щоб миттєво надіслати гостю швидку відповідь, виконайте наведені нижче дії.
- Перейдіть на вкладку «Повідомлення».
- Виберіть розмову, у якій хочете надіслати відповідь.
- Натисніть значок «плюс» (+) біля пункту Написати повідомлення.
- Виберіть Надіслати швидку відповідь.
- Виберіть швидку відповідь, яка відобразиться у вашій розмові.
- Відредагуйте повідомлення або надішліть його без змін.
- Натисніть стрілку (↑), щоб надіслати повідомлення.
На вкладці «Повідомлення» також є рекомендовані відповіді, у яких використано штучний інтелект, щоб зрозуміти запитання гостя й запропонувати одну з ваших швидких відповідей. Рекомендоване повідомлення відобразиться у вашій розмові, і спочатку бачити його зможете лише ви. Ви зможете відредагувати рекомендовану відповідь перед надсиланням або написати іншу.
Як запланувати швидку відповідь?
Щоб автоматично надсилати швидку відповідь усім гостям, виконайте наведені нижче дії.
- Перейдіть на вкладку «Повідомлення».
- Натисніть значок налаштувань у верхній частині екрана.
- Натисніть Керувати швидкими відповідями.
- Виберіть швидку відповідь, яку потрібно запланувати, і натисніть Далі.
- Натисніть Запланувати на й виберіть, коли гості мають отримувати це повідомлення (наприклад, під час підтвердження бронювання або за 2 години до початку враження).
Під час підтвердження бронювання у вас є два варіанти: запланувати особисте повідомлення для кожного гостя, який зробить бронювання, або групове повідомлення після того, як перший гість зробить бронювання.
Якщо ви заплануєте групове повідомлення, то гостей, які забронюють враження на ту саму дату й час, буде автоматично додано до ланцюжка повідомлень. Вони зможуть прочитати всі повідомлення в стрічці, тож вам не доведеться повторюватися.
Перед надсиланням запланованої швидкої відповіді в розмові з гостем відобразиться нагадування. Ви можете відкоригувати повідомлення або скасувати його надсилання, якщо воно дублюватиме інформацію, яку ви вже надавали.
Поради щодо використання швидких відповідей
Швидка відповідь найбільш ефективна, коли вона лаконічна і стосується однієї теми. На вкладці «Повідомлення» ви знайдете готові шаблони для таких поширених тем. Надсилайте їх у ключові моменти.
- Підтвердження бронювання. Надішліть привітальне повідомлення, щоб представитися та запитати гостей, чи є в них запитання або особливі побажання, наприклад щодо дієтичних потреб.
- Підготовка. Допоможіть гостям отримати максимум задоволення від враження, сформувавши відповідні очікування. Наприклад, надішліть прогноз погоди з порадами щодо того, що одягнути або взяти з собою для комфорту.
- Перед проведенням враження. Зв’яжіться з гостями за 24 години до початку, щоб нагадати їм про час і місце зустрічі, а також надати чіткі вказівки, як туди дістатися.
- Після враження. Поділіться рекомендаціями щодо проведення дозвілля та попросіть гостей залишити загальнодоступний відгук і коментар.
Додаючи фотографії або відео до швидких відповідей, ви зможете краще представитися, надати наочне зображення місця зустрічі або продемонструвати основні моменти враження. Наприклад, якщо ви сфотографували гостей під час враження, додайте кілька фотографій до своєї швидкої відповіді «після враження», перш ніж надіслати її.
Ви можете додавати файли до повідомлень у будь-який час після підтвердження бронювання. Надсилайте фотографії у форматі PNG або JPG (до 50 МБ) і відео у форматі MP4 або MOV (до 100 МБ і до 60 секунд).
Фактичний досвід користувачів може різнитися залежно від місцезнаходження. Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.
