Як забезпечити гостинність 5-зіркового рівня

Скористайтеся порадами в цій статті, щоб зробити перебування гостя незабутнім.
Автор: Airbnb (21 лют. 2024 p.)
3-хвилинне чтиво
Оновлено 21 лют. 2024 p.

Продумана підготовка – це основа гостинності 5-зіркового рівня. Щоб розпочати роботу, скористайтеся цим посібником із 5 кроків.

Крок 1. Сформуйте очікування

Зробіть своє оголошення привабливим, але водночас чесним щодо того, що ви пропонуєте.

  • Чесно опишіть, що чекає на гостей у помешканні. Докладно розкажіть про свій район і зручності, щоб гості могли вирішити, чи підходить їм ваше помешкання.

  • Оновлюйте своє оголошення відповідно до змін у помешканні. Наприклад, додавайте інформацію про нові зручності й актуальні фотографії. Деякі господарі навіть оновлюють свої фотографії відповідно до сезону.

«Опишіть особливості помешкання чітко й чесно, – каже Ніккі, супергосподиня із Сан-Франциско. – Це своєрідна вправа на співпереживання. Вам потрібно бути достатньо відвертими, щоб гості могли вибрати оптимальний для себе варіант».

Крок 2. Організуйте просту процедуру прибуття та виїзду

Гості очікують, що не матимуть проблем під час прибуття та виїзду.

  • Напишіть чіткі інструкції щодо прибуття. Надайте чіткі покрокові вказівки та додайте всі відомості, які можуть бути корисними (наприклад, фотографії або карту зі стрілками).

  • Зведіть до мінімуму завдання гостя перед виїздом. Ваші інструкції не мають вимагати від гостя надмірних зусиль. Розкажіть гостям, як замкнути двері після виїзду.

«Ми намагаємося зробити процедуру виїзду максимально простою, – каже Кешав, член Консультативної ради господарів і супергосподар із Нью-Делі. – Приходить прибиральник і робить усе необхідне, щоб гості ні про що не турбувалися».

Крок 3. Створіть привітну атмосферу

Подумайте, як почуватимуться гості, увійшовши до вашого помешкання, і що вони пам’ятатимуть після виїзду.

  • Створіть затишний дизайн. Передбачте такі елементи комфорту, як подушки й пледи. Виділіть місця, де гості зможуть розкласти свої речі.

  • Познайомте гостей із місцевою громадою. Наприклад, ви можете прикрасити помешкання творами мистецтва місцевих авторів або залишити місцеві смаколики. Поділіться інформацією про свої улюблені місця в путівнику.

  • Будьте на зв’язку. Повідомте гостям, що вони можуть будь-коли зв’язатися з вами. Налаштуйте сповіщення, щоб вчасно читати повідомлення від гостей.

«Найголовніше – створити в гостей відчуття, що це помешкання належить їм, – каже Кетрін, супергосподиня з Колумбуса, штат Огайо. – Знайдіть час і приберіть із помешкання все, через що гості можуть почуватися, наче в чужому домі».

Крок 4. Підготуйтеся до несподіванок

Подумайте, як вирішити проблеми, що можуть виникнути під час перебування гостя.

  • Запасіться засобами екстреної допомоги. Залиште в помешканні вогнегасник, аптечку й ліхтарик. Надайте номери телефонів екстрених служб на випадок, якщо гостям знадобиться допомога.

  • Ознайомтеся зі своїми правами на захист. Програма AirCover для господарів забезпечує комплексний захист, який застосовується автоматично й надається безкоштовно.

  • Створіть команду підтримки. Налагодьте стосунки з командою з технічного обслуговування. Додайте співгосподаря, щоб хтось завжди був готовий відповідати гостям.

Крок 5. Залишайте й отримуйте відгуки

Оцінки й відгуки підвищують довіру інших гостей і можуть допомогти вам покращити свою пропозицію.

  • Залишайте відгуки про гостей. Це можливість подякувати, поділитися своїми враженнями й нагадати гостям залишити відгук про вас. Господарі та гості мають 14 днів після виїзду, щоб залишити відгук одне про одного.
  • Звертайте увагу на оцінки. Гості можуть оцінити своє перебування загалом, а також поставити вам окремі оцінки за чистоту, точність, процедуру прибуття, комунікацію, розташування та співвідношення «ціна-якість».
  • Відповідайте на відгуки. Користуйтеся цією можливістю, щоб демонструвати свою готовність до вдосконалення. Якщо ви відповісте на загальнодоступний відгук гостя, ваша відповідь відображатиметься одразу над ним.

«Важливо ставитися до відгуків серйозно, – каже Седі, супергосподиня з міста Санта-Фе, штат Нью-Мексико. – Враження гостей – ваш незамінний помічник на шляху до 5-зіркового рівня гостинності».

Якщо ви ще не отримали свого першого бронювання, то можете звернутися по індивідуальну допомогу до супергосподаря. Це господарі на Airbnb, які мають найвищий рейтинг і найбільше досвіду.

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Airbnb
21 лют. 2024 p.
Чи була ця інформація корисною?