Отримуйте більше 5-зіркових відгуків
Вітаємо з отриманням 5-зіркового відгуку! Гості цінують зусилля, які ви докладаєте, щоб зробити їхнє перебування незабутнім. Дізнайтеся, як зберегти позитивну динаміку.
Як постійно вдосконалювати своє оголошення
Навіть гості, які поставили п’ять зірок, можуть запропонувати вам внести деякі невеликі зміни. Сприймайте відгуки як корисні рекомендації й намагайтеся оптимізувати умови прийому гостей.
- Перегляньте фотографії у своєму оголошенні. Хтось із гостей захоплювався вашим внутрішнім двориком у своєму відгуку? Додайте привабливі фотографії дворика. Ви прикрашаєте будинок до свята? Розмістіть фотографії для сезону, на який гості зараз бронюють помешкання, першими.
- Оцініть наявні зручності. Подумайте, які популярні зручності ви можете додати або оновити, наприклад, замінити сейф із ключем на смарт-замок. Найпопулярніші зручності, які шукають гості: самостійне прибуття, Wi-Fi, пральна машина, сушильна машина, телевізор або кабельне телебачення та зона для барбекю.*
- Додайте індивідуальні штрихи. Залиште в помешканні власноруч написану записку або невеликий сувенір, як-от карта місцевості, яку ваші гості планують досліджувати.
- Подбайте про декор. Освіжіть своє помешкання, додавши елементи затишку (наприклад, плюшеві подушки) і створивши комфортні куточки для читання й ігор.
Вносячи зміни, переконайтеся, що опис оголошення, фотографії та зручності відповідають поточним умовам вашого помешкання.
Як забезпечити всім гостям належний прийом
Як господар на Airbnb, ви відкриваєте свої двері для людей з усього світу. Послідовність та інклюзивність допоможуть кожному почувати себе бажаним гостем.
- Ставте запитання. Надішліть заплановане повідомлення за кілька днів до прибуття. Запитайте гостей, чи все гаразд і чи немає у них додаткових прохань. Зацікавленість щодо потреб гостей свідчить про те, що ви серйозно ставитеся до їхнього комфорту.
- Використовуйте гендерно-нейтральну мову. Зазначення займенника у вашому профілі Airbnb показує, як до вас звертатися, і сигналізує про те, що ви приймаєте гостей незалежно від ідентичності. Під час надсилання повідомлень гостям не робіть припущень щодо статі чи соціального стану.
- Виділіть зручності для людей з особливими потребами. Чи є у вас місце для паркування для людей з особливими потребами, вхід без сходинок, двері, душ або інші зручності для людей з особливими потребами? Ознайомтеся з нашими правилами щодо зручностей для людей з особливими потребами і завантажте чіткі фотографії в розділі оголошення «Доступність для людей з особливими потребами», щоб гості могли визначити, чи зможуть вони перебувати у вашому помешканні.
- Увімкніть Миттєве бронювання. Можливість бронювати ваше помешкання без попереднього підтвердження свідчить про те, що ви готові приймати всіх, хто відповідає вашим критеріям бронювання.
- Увімкніть самостійне прибуття. Гості неодноразово повідомляли про те, що можливість самостійного прибуття допомагає розвіяти підозри, що господар може бути упередженим щодо певних особистих характеристик гостей.
Інклюзивний прийом гостей означає використання однакових стандартів для прийому кожного гостя, починаючи з моменту, коли він бронює помешкання, і закінчуючи тим, коли ви залишаєте відгуки одне про одного. Якщо ви бажаєте дізнатися більше, прочитайте нашу навчальну серію про те, як забезпечувати максимально інклюзивний прийом гостей.
Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.
*Зручності, які найчастіше шукали користувачі з усього світу з 1 січня по 30 червня 2024 року згідно з даними Airbnb.