Як отримати перший 5-зірковий відгук
Оцінки та відгуки публікуються у вашому оголошенні й допомагають гостям вирішити, чи підходить їм ваша послуга. Позитивні відгуки гостей допоможуть вам створити свій бренд на Airbnb і збільшити кількість бронювань та дохід.
Як працює система відгуків
Щойно надання послуги буде завершено, гостям буде запропоновано залишити відгук. Зворотний зв’язок допоможе вам підвищувати свій рівень надання послуг. Гостям пропонується поставити господарю такі оцінки:
- Загальна оцінка. Гості оцінюють вашу послугу за шкалою від 1 до 5 зірок. Ваша середня загальна оцінка відображається в оголошенні, результатах пошуку й у вашому профілі.
- Детальні оцінки. Гості надають докладніший відгук, оцінюючи гостинність, надійність і співвідношення ціни та якості. Якщо ви надаєте послуги в робочому або громадському приміщенні (наприклад, укладання волосся в салоні або заняття йогою на пляжі), гостю також буде запропоновано оцінити розташування.
- Загальнодоступний відгук. Він відображається у вашому профілі та в розділі відгуків у вашому оголошенні. Якщо ви відповісте на загальнодоступний відгук гостя, ваша відповідь відображатиметься під ним.
- Примітка для господаря. Цю примітку зможете переглянути лише ви й представники Airbnb. Разом із відгуками примітки допомагають Airbnb покращувати результати пошуку й визначати помешкання, які подобаються гостям.
Отримавши перші 10 відгуків, ви зможете переглядати аналітику відгуків гостей. Щоб переглянути її в застосунку Airbnb, виберіть у меню відповідний розділ.
Пріоритет якості
Інструменти господаря на Airbnb допоможуть вам перевершувати очікування гостей.
Надавайте послуги на належному рівні. Використовуйте індивідуальний підхід, щоб гості відчували турботу й гостинність.
- Спілкуйтеся з гостями на вкладці «Повідомлення», щоб узгоджувати з ними індивідуальні умови, відповідати на запитання і створювати спеціальні пропозиції.
- Використовуйте швидкі відповіді: це дає змогу легко надіслати привітання після бронювання або запитати про враження після надання послуги.
- Додайте додаткові штрихи, які зроблять вашу пропозицію ще більш унікальною.
Подбайте, щоб усе працювало без збоїв. Продемонструйте свою надійність, підготуйтеся належним чином, формуйте чіткі очікування й оперативно відповідайте на повідомлення гостей до та після кожної послуги.
- Підготуйте всі необхідні матеріали заздалегідь і, якщо ви надаєте послугу в помешканні гостя, продумайте маршрут, щоб не спізнитися. Використовуйте календар Airbnb, щоб запланувати час між бронюваннями для підготовки й добирання.
- Заплануйте надсилання повідомлень у певний час, наприклад за день до початку надання послуги, щоб гість знав, чого очікувати.
- Увімкніть сповіщення в застосунку Airbnb і в налаштуваннях пристрою, щоб вчасно реагувати на повідомлення.
- Якщо ви надаєте послугу в помешканні гостя, ви маєте залишити його в тому стані, у якому воно було на момент вашого прибуття.
Забезпечуйте оптимальне співвідношення ціни та якості. Зауважте: конкурентна ціна є важливим фактором. Ви можете встановлювати ціни або додавати знижки на вкладці «Оголошення».
- Додайте принаймні 3 пропозиції за різними цінами, щоб забезпечити гостям більше варіантів вибору й отримати бажаний дохід. Оптимально, коли пропозиції надаються за акційними, стандартними та преміальними цінами.
- Радимо почати з трохи нижчої ціни. Коли ви здобудете певну репутацію завдяки позитивним оцінкам і відгукам гостей, то зможете переглянути свої ціни.
- Додайте тимчасові знижки, знижки за завчасне бронювання та знижки для великих груп, щоб привабити гостей.
- Шукайте подібні послуги на Airbnb та інших платформах, щоб порівнювати місцеві ціни й підтримувати конкурентоспроможність.
Окрім цих порад щодо гостинності, пам’ятайте про Основні правила для господарів і Правила безпеки, які діють на Airbnb. Вони окреслюють основні очікування щодо надання безпечних і високоякісних послуг.
Усі господарі й надіслані ними фотографії та подробиці оголошення мають відповідати стандартам і вимогам щодо послуг на Airbnb.
Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.