Правила щодо створення назви оголошення

Оновіть назву, щоб виділити своє помешкання в результатах пошуку.
Автор: Airbnb (17 черв. 2022 p.)
2-хвилинне чтиво
Оновлено 23 жовт. 2023 p.

Назва оголошення – один з елементів, які першими впадають в око гостям у результатах пошуку, а також можливість підкреслити унікальність вашого помешкання. Дотримуйтеся цих правил щодо створення інформативної назви, завдяки якій ваше оголошення виділятиметься з-поміж інших у результатах пошуку, а гості знатимуть, чого очікувати та будуть зацікавлені в бронюванні вашого помешкання.

Стислі назви – найкращі

Гості шукають помешкання на Airbnb за допомогою пристроїв різного типу з екранами різного розміру. Назва, яка добре виглядає в браузері, може виявитися задовгою, якщо гість переглядає оголошення в мобільному застосунку.

Дотримання обмеження в 32 символи потрібне, щоб гарантувати, що ваша назва повністю відображатиметься на настільних і мобільних пристроях.

Ось три приклади вдалих і стислих назв оголошень:

  • Сучасний лофт у центрі міста

  • Затишне гірське шале для гурманів

  • Вілла на пляжі поблизу Аньо-Нуево

Якщо назва вашого оголошення довша за 32 символи, спочатку вкажіть найважливіші дані. Довші заголовки автоматично скорочуються в результатах пошуку, а слова, що не відображаються, заміняються багатокрапкою. Наприклад, назва «Зруб за містом із краєвидом на озеро, каміном і причалом для човна» виглядатиме в результатах пошуку так: «Зруб за містом із краєвидом на…».

Речення мають починатися з великої букви

Назва краще сприймається, якщо з великої літери написано лише її перше слово. Вона легше читається, ніж коли всі слова написані з великої літери або використовуються ЛИШЕ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ.

Щоб зробити пошук приємнішим для гостей, уникайте використання великих літер в інших словах (окрім власних назв). Це, звісно, не стосується абревіатур, як-от США або коди аеропортів (LHR тощо).

Ось три приклади правильного використання великих літер:

  • Хатина біля моря, пляж Бонді-Біч

  • Кімната у вікторіанському стилі

  • Екопомешкання неподалік від LAX

Слова зрозуміліші за емодзі

Емодзі та символи можуть заплутувати або вводити в оману, оскільки вони мають різні значення для різних людей у всьому світі. Наприклад, жест «великий палець вгору» одночасно інтерпретується як схвалення, «номер один» або образливий жест.

Щоб назву вашого оголошення було зручніше й легше читати, використовуйте прості й описові слова. Можна використовувати спеціальні символи (як-от «!», «#» або «*»), але не слід повторювати їх для наголошення чогось (як-от «!!!» або «***»). Для відокремлення ідей використовуйте коми з пробілами або одну скісну риску без пробілів.

Приклад, чого не слід робити:

  • ****Шале для гольфу і катання на лижах***!!!

Ось як це можна сформулювати краще:

  • Шале (лижі/гольф, приватний двір)

Деталі важливіші за повтори

Зазвичай немає необхідності повторювати дані, які гості бачать у результатах пошуку, як-от місто або селище чи загальна кількість ліжок. Краще вказати в назві оголошення унікальні деталі, які допоможуть привернути до нього увагу.

Наприклад, якщо ваше помешкання знаходиться в Буенос-Айресі, ви можете зазначити свій район, як-от «Реколета». Якщо ж помешкання у Флоренції, Італія, ви можете вказати «біля Уффіці» або іншу визначну пам’ятку неподалік. Якщо у вас є домашній офіс, у назві можна вказати «зручності для бізнес-мандрівників». Це допоможе гостям зрозуміти важливі деталі.

Ви також можете не вказувати слово «нове» у назві оголошення, оскільки ці дані вже повідомляються гостям за допомогою значка в результатах пошуку.

Ознайомтеся з Правилами Airbnb щодо контенту

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Airbnb
17 черв. 2022 p.
Чи була ця інформація корисною?