Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.

Правила щодо створення назви оголошення

Оновіть назву, щоб виділити своє помешкання в результатах пошуку.
Автор: Airbnb (17 черв. 2022 р.)
Оновлено 26 бер. 2024 р.

Назва оголошення – один з елементів, які першими впадають в око гостям у результатах пошуку, а також можливість підкреслити унікальність вашого помешкання. Дотримуйтеся цих правил щодо створення інформативної назви, завдяки якій ваше оголошення виділятиметься з-поміж інших у результатах пошуку, а гості знатимуть, чого очікувати та будуть зацікавлені в бронюванні вашого помешкання.

Стислі назви – найкращі

Гості шукають помешкання на Airbnb за допомогою пристроїв різного типу з екранами різного розміру. Назва, яка добре виглядає в браузері, може виявитися задовгою, якщо гість переглядає оголошення в мобільному застосунку.

Дотримання обмеження в 32 символи потрібне, щоб гарантувати, що ваша назва повністю відображатиметься на настільних і мобільних пристроях.

Ось три приклади вдалих і стислих назв оголошень:

  • Сучасний лофт у центрі міста

  • Затишне гірське шале для гурманів

  • Вілла на пляжі поблизу Аньо-Нуево

Якщо назва вашого оголошення довша за 32 символи, спочатку вкажіть найважливіші дані. Довші заголовки автоматично скорочуються в результатах пошуку, а слова, що не відображаються, заміняються багатокрапкою. Наприклад, назва «Зруб за містом із краєвидом на озеро, каміном і причалом для човна» виглядатиме в результатах пошуку так: «Зруб за містом із краєвидом на…».

Речення мають починатися з великої букви

Назва краще сприймається, якщо з великої літери написано лише її перше слово. Вона легше читається, ніж коли всі слова написані з великої літери або використовуються ЛИШЕ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ.

Щоб зробити пошук приємнішим для гостей, уникайте використання великих літер в інших словах (окрім власних назв). Це, звісно, не стосується абревіатур, як-от США або коди аеропортів (LHR тощо).

Ось три приклади правильного використання великих літер:

  • Хатина біля моря, пляж Бонді-Біч

  • Кімната у вікторіанському стилі

  • Екопомешкання неподалік від LAX

Слова зрозуміліші за емодзі

Емодзі та символи можуть заплутувати або вводити в оману, оскільки вони мають різні значення для різних людей у всьому світі. Наприклад, жест «великий палець вгору» одночасно інтерпретується як схвалення, «номер один» або образливий жест.

Щоб назву вашого оголошення було зручніше й легше читати, використовуйте прості й описові слова. Можна використовувати спеціальні символи (як-от «!», «#» або «*»), але не слід повторювати їх для наголошення чогось (як-от «!!!» або «***»). Для відокремлення ідей використовуйте коми з пробілами або одну скісну риску без пробілів.

Приклад, чого не слід робити:

  • ****Шале для гольфу і катання на лижах***!!!

Ось як це можна сформулювати краще:

  • Шале (лижі/гольф, приватний двір)

Деталі важливіші за повтори

Зазвичай немає необхідності повторювати дані, які гості бачать у результатах пошуку, як-от місто або селище чи загальна кількість ліжок. Краще вказати в назві оголошення унікальні деталі, які допоможуть привернути до нього увагу.

Наприклад, якщо ваше помешкання знаходиться в Буенос-Айресі, ви можете зазначити свій район, як-от «Реколета». Якщо ж помешкання у Флоренції, Італія, ви можете вказати «біля Уффіці» або іншу визначну пам’ятку неподалік. Якщо у вас є домашній офіс, у назві можна вказати «зручності для бізнес-мандрівників». Це допоможе гостям зрозуміти важливі деталі.

Ви також можете не вказувати слово «нове» у назві оголошення, оскільки ці дані вже повідомляються гостям за допомогою значка в результатах пошуку.

Ознайомтеся з Правилами Airbnb щодо контенту

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Airbnb
17 черв. 2022 р.
Чи була ця інформація корисною?