Правила щодо створення назви оголошення
Назва оголошення – один з елементів, які першими впадають в око гостям у результатах пошуку, а також можливість підкреслити унікальність вашого помешкання. Дотримуйтеся цих правил щодо створення інформативної назви, завдяки якій ваше оголошення виділятиметься з-поміж інших у результатах пошуку, а гості знатимуть, чого очікувати та будуть зацікавлені в бронюванні вашого помешкання.
Стислі назви – найкращі
Гості шукають помешкання на Airbnb за допомогою пристроїв різного типу з екранами різного розміру. Назва, яка добре виглядає в браузері, може виявитися задовгою, якщо гість переглядає оголошення в мобільному застосунку.
Дотримання обмеження в 32 символи потрібне, щоб гарантувати, що ваша назва повністю відображатиметься на настільних і мобільних пристроях.
Ось три приклади вдалих і стислих назв оголошень:
Сучасний лофт у центрі міста
Затишне гірське шале для гурманів
Вілла на пляжі поблизу Аньо-Нуево
Якщо назва вашого оголошення довша за 32 символи, спочатку вкажіть найважливіші дані. Довші заголовки автоматично скорочуються в результатах пошуку, а слова, що не відображаються, заміняються багатокрапкою. Наприклад, назва «Зруб за містом із краєвидом на озеро, каміном і причалом для човна» виглядатиме в результатах пошуку так: «Зруб за містом із краєвидом на…».
Речення мають починатися з великої букви
Назва краще сприймається, якщо з великої літери написано лише її перше слово. Вона легше читається, ніж коли всі слова написані з великої літери або використовуються ЛИШЕ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ.
Щоб зробити пошук приємнішим для гостей, уникайте використання великих літер в інших словах (окрім власних назв). Це, звісно, не стосується абревіатур, як-от США або коди аеропортів (LHR тощо).
Ось три приклади правильного використання великих літер:
Хатина біля моря, пляж Бонді-Біч
Кімната у вікторіанському стилі
Екопомешкання неподалік від LAX
Слова зрозуміліші за емодзі
Емодзі та символи можуть заплутувати або вводити в оману, оскільки вони мають різні значення для різних людей у всьому світі. Наприклад, жест «великий палець вгору» одночасно інтерпретується як схвалення, «номер один» або образливий жест.
Щоб назву вашого оголошення було зручніше й легше читати, використовуйте прості й описові слова. Можна використовувати спеціальні символи (як-от «!», «#» або «*»), але не слід повторювати їх для наголошення чогось (як-от «!!!» або «***»). Для відокремлення ідей використовуйте коми з пробілами або одну скісну риску без пробілів.
Приклад, чого не слід робити:
****Шале для гольфу і катання на лижах***!!!
Ось як це можна сформулювати краще:
Шале (лижі/гольф, приватний двір)
Деталі важливіші за повтори
Зазвичай немає необхідності повторювати дані, які гості бачать у результатах пошуку, як-от місто або селище чи загальна кількість ліжок. Краще вказати в назві оголошення унікальні деталі, які допоможуть привернути до нього увагу.
Наприклад, якщо ваше помешкання знаходиться в Буенос-Айресі, ви можете зазначити свій район, як-от «Реколета». Якщо ж помешкання у Флоренції, Італія, ви можете вказати «біля Уффіці» або іншу визначну пам’ятку неподалік. Якщо у вас є домашній офіс, у назві можна вказати «зручності для бізнес-мандрівників». Це допоможе гостям зрозуміти важливі деталі.
Ви також можете не вказувати слово «нове» у назві оголошення, оскільки ці дані вже повідомляються гостям за допомогою значка в результатах пошуку.
Ознайомтеся з Правилами Airbnb щодо контенту
Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.