Цей вміст недоступний обраною мовою, тому ми переклали його на найближчу до неї мову.

Як отримати 5-зіркові відгуки

Наявність схвальних відгуків допоможе справити гарне враження на гостей та отримувати більше бронювань.
Автор: Airbnb (17 груд. 2020 p.)
5-хвилинне відео
Оновлено 27 вер. 2023 p.

Відгуки допомагають оптимізувати оголошення, покращити його позицію в результатах пошуку та забезпечити відповідність критеріям для отримання статусу супергосподаря. Тому цілком природно, що ви прагнете отримувати п’ять зірок від кожного гостя.

Оскільки супергосподарі мають рейтинг 4,8 або вище, вони добре знають, що необхідно для отримання п’ятизіркових відгуків. У відео вище ми поспілкувалися з Кетрін і Брайаном, супергосподарями з Колумбусу, штат Огайо, які поділилися з нами корисними порадами щодо отримання позитивних відгуків.

    Сформуйте очікування

    «Один із найефективніших способів гарантувати задоволеність гостей – чітко сформувати очікування, перш ніж вони натиснуть кнопку «Бронювати»,  – каже Кетрін. – На сторінці нашого оголошення ми намагаємося надати максимум інформації, навіть якщо це щось на кшталт: «Будинку більше 100 років, тож у нас скрипучі двері».

    Відповідайте на повідомлення оперативно

    «Зазвичай люди гостюють у вашому помешканні недовго, тому дуже важливо реагувати на всі їхні запити», – каже Кетрін. Установіть застосунок Airbnb на смартфон, щоб мати змогу відповідати гостям, де б ви не були.

    Створіть для гостей відчуття дому

    «Коли йдеться про декор та інтер’єр, найголовніше – забезпечити гостям відчуття дому, – каже Кетрін. – Приберіть усі особисті фотографії та зайві речі». Це необхідно для гарантії комфорту гостей. Водночас не забувайте, що додавання особливих штрихів створює затишок і домашню атмосферу.

    Продуманий декор допомагає гостям відчути себе як удома. «Це не означає, що вам потрібно наново облаштовувати цілу кухню, – додає Брайан. – Достатньо, щоб простір був комфортним, приємним, відкритим та чистим».

    Додайте місцевого колориту

    «Коли люди приїжджають і гостюють у вас, ви презентуєте не лише своє помешкання, але і своє місто», – каже Кетрін. Кетрін та Брайан пропонують гостям шампунь, кондиціонер та гель для обличчя місцевого виробництва, а також набір книг із роботами місцевих художників. «Нам подобається демонструвати Колумбус таким, яким бачимо його ми», – каже Кетрін.

    Підготуйтеся до несподіванок

    «Незважаючи на всі ваші зусилля бути п’ятизірковим господарем, іноді трапляються моменти, коли щось іде не так», – каже Кетрін. Брайан погоджується й додає: «У нас була ситуація, коли прорвало трубу, і вона затопила весь перший поверх».

    Гості, для яких перебування в цьому помешканні було частиною шлюбної подорожі, не змогли зв’язатися з господарями. «Після цього інциденту ми залучили співорганізатора, тож, якщо ми знову пропустимо дзвінок від гостя, інша людина зможе надати допомогу», – каже Кетрін.

    Незалежно від того, яке помешкання ви пропонуєте на Airbnb, відгуки гостей є надзвичайно важливими. «Коли гість залишає нам схвальний відгук, для нас це підтвердження того, що всі наші зусилля не даремні, – каже Кетрін. – І нам надзвичайно до вподоби те, чим ми займаємося».

    Дізнайтеся більше у нашому вичерпному відеопосібнику для початківців

    Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

    Airbnb
    17 груд. 2020 p.
    Чи була ця інформація корисною?