Чому важливо оперативно відповідати гостям

Інструменти Airbnb допоможуть вам легко надсилати відповіді на повідомлення.
Автор: Airbnb (4 трав. 2021 p.)
2-хвилинне чтиво
Оновлено 9 бер. 2023 p.

Найуспішніші господарі відповідають на повідомлення гостей, щойно їх отримують. До речі, належна швидкість відповіді суттєво сприяє підвищенню пошукового рейтингу оголошення.

Швидкість відповіді особливо важлива перед бронюванням, коли гостям може бути необхідна інформація для прийняття рішення, а також під час прибуття та виїзду, коли в гостей можуть виникнути нагальні запитання. Ми попросили господарів, які демонструють блискавичну швидкість відповіді, поділитися кількома порадами.

Важливість швидких відповідей

«Завжди перевіряйте, чи ввімкнено сповіщення для вашого застосунку Airbnb, SMS та електронної пошти, щоб у разі надходження нового повідомлення вони відображалися на мобільному телефоні», – каже Омар, супергосподар у Мехіко.

Налаштуйте автоматизацію відповідей за допомогою інструментів Airbnb. Кет, господиня в Олбані, Австралія, із задоволенням користується функцією швидких відповідей. «Це суттєво заощаджує час, оскільки мені не доводиться щоразу писати те саме», – каже вона.

Заплановані повідомлення також стануть вам у пригоді, особливо стосовно прибуття та виїзду. Кешав, член Консультативної ради господарів у Нью-Делі, Індія, надсилає заплановане повідомлення за 24 години до кожного прибуття. Воно містить інструкції щодо доступу до помешкання та іншу інформацію про прибуття.

«Якщо я не зустрічаю гостя особисто, я надсилаю йому повідомлення, щоб перепитати, чи є в нього вся необхідна інформація. Ось вам необхідні відомості, якщо ви шукаєте розташування», – ділиться Кешав.

Як вираховується швидкість відповіді

Ваша швидкість відповіді – це відсоток повідомлень від нових гостей, на які ви відповіли протягом 24 годин за останні 30 днів.

  • Ідеться про відповіді на нові звернення від гостей, а також прийняття, попереднє підтвердження або відхилення запитів на бронювання.

  • Відповідь, надіслана пізніше ніж через 24 години, знижує загальну швидкість відповіді та збільшує середній час відповіді.

Основним для господаря є залишатися на зв’язку через акаунт Airbnb і швидко відповідати на повідомлення. Це покращує показник швидкості відповіді та пошуковий рейтинг оголошення.

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.
Airbnb
4 трав. 2021 p.
Чи була ця інформація корисною?