Перейдіть вперед, щоб отримати доступ до запропонованих результатів

    Нові правила щодо створення назв оголошень

    Оновіть назву, щоб виділити своє помешкання в результатах пошуку.
    Автор: Airbnb (17 черв. 2022 p.)
    3-хвилинне чтиво
    Оновлено 22 черв. 2022 p.

    Переваги

    • Назва оголошення має бути стислою та поміщатися на екрані мобільного телефона.

    • Не використовуйте емодзі та зайві великі літери.

    Нещодавно ми впровадили найбільші зміни платформи Airbnb за останнє десятиліття, у межах яких ми видалили з результатів пошуку назви оголошень, створені господарями. Ми хотіли представити всі назви в узгодженому форматі, щоб гостям їх було легше читати, незалежно від того, якій мові чи пристрою вони віддають перевагу.

    Після запуску ви залишили багато коментарів про зміни, зокрема чимало запитів щодо повернення назв оголошень у результати пошуку гостей. Ми розуміємо, чому для вас це так важливо, адже назва оголошення – одна з тих речей, які гості бачать першими в результатах пошуку, а також можливість підкреслити те, що робить ваше помешкання унікальним.

    Починаючи з 30 червня, ваші назви оголошень знову відображатимуться гостям у результатах пошуку. Ми також створили нові правила щодо написання інформативної назви, завдяки якій ваше оголошення виділятиметься з-поміж інших у результатах пошуку, гості знатимуть, чого очікувати та будуть зацікавлені в бронюванні вашого помешкання.

    Стислі назви – найкращі

    Гості шукають на Airbnb за допомогою різних типів пристроїв з екранами різного розміру. Назва, яка добре виглядає в браузері, може виявитися задовгою, якщо гість переглядає оголошення в мобільному застосунку.

    Довші заголовки автоматично скорочуються в результатах пошуку, а слова, що не відображаються, заміняються багатокрапкою. Наприклад, назва «Зруб за містом з видом на озеро, камін, причал для човна» виглядатиме так: «Зруб за містом з видом на озеро...»

    Обмеження символів допомагає гарантувати, що ваша назва повністю відображатиметься на настільних і мобільних пристроях. Гості часто шукають за допомогою мобільних пристроїв, а це означає, що відображаються лише перші 32 символи назви. Якщо ваша назва є довшою, спочатку вкажіть найважливіші дані.

    Ось три гарних приклади стислих назв оголошень:

    • Сучасний лофт із видом на центр міста
    • Затишне гірське укриття для шеф-кухарів
    • Вілла з виходом до пляжу поблизу Аньо-Нуево

    Маленькі літери легше читати, ніж великі

    За правилами в назві з великої літери починається лише перше слово. Якщо з великої літери починається більшість слів, це виглядає дуже формально, а якщо слова написані ЛИШЕ ВЕЛИКИМИ ЛІТЕРАМИ, це сприймається так, наче ви кричите.

    Щоб зробити пошук приємнішим для гостей, уникайте використання великих літер в інших словах, якщо це не власна назва, як-от назва міста. Ви також можете зробити винятки для абревіатур, як-от США або код аеропорту, наприклад LHR.

    Ось приклад того, як не слід використовувати великі літери в назві оголошення:

    • НОВІ Меблі ВЕЛИЧЕЗНИЙ БАСЕЙН Чудові Краєвиди

      Ось три приклади правильного використання великих літер у оголошеннях:

      • Хатина біля моря, пляж Бонді-Біч
      • Романтика Вікторіанської епохи: кімната для гостей
      • Екологічна студія неподалік від LAX

      Слова зрозуміліші за емодзі

      Емодзі та символи можуть мати різні значення для людей із різних країн світу, тому їхнє використання може заплутувати або вводити в оману. Наприклад, жест «великий палець вгору» одночасно інтерпретується як схвалення, «номер один» або образливий жест.

      Щоб назву вашого оголошення було зручніше й легше читати, використовуйте прості й описові слова. Можна використовувати спеціальні символи (як-от «!», «#» або «*»), але не слід повторювати їх для наголошення чогось (як-от «!!!» або «***»). Для відокремлення ідей використовуйте коми з пробілами або одну скісну риску без пробілів.

      Приклад, чого не слід робити:

      • ****Шале для лиж і гольфу****!!!

      Ось як це можна сформулювати краще:

      • Шале для лиж/гольфу та приватний двір

      Деталі важливіші за повтори

      У більшості випадків немає необхідності повторювати дані, уже надані гостям у результатах пошуку, як-от місто або селище чи загальна кількість ліжок. Краще вказати в назві оголошення унікальні деталі, що допоможуть привернути до нього увагу.

      Наприклад, якщо ваше помешкання знаходиться в Буенос-Айресі, ви можете зазначити свій район, як-от «Реколета». Якщо ж помешкання у Флоренції, Італія, ви можете вказати «біля Уффіці» або іншу визначну пам’ятку неподалік. Це допоможе гостям зрозуміти, де приблизно знаходиться ваше помешкання. Якщо у вас є домашній офіс, у назві можна вказати «зручності для подорожуючих у справах».

      Ви також можете не вказувати слово «нове» у назві оголошення, оскільки ці дані вже повідомляються гостям за допомогою значка в результатах пошуку.

      Ознайомтеся з Правилами Airbnb щодо контенту

      Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

      Переваги

      • Назва оголошення має бути стислою та поміщатися на екрані мобільного телефона.

      • Не використовуйте емодзі та зайві великі літери.

      Airbnb
      17 черв. 2022 p.
      Чи була ця інформація корисною?

      Вам також може сподобатися

      Вам також може сподобатися

      Переглянути більше тем