Максимальна ефективність у високий сезон
Наближається піковий сезон. Пропонуємо вашій увазі кілька способів максимально ефективного використання інструментів Airbnb для прийому гостей у період найвищого попиту з боку гостей.
Підтримуйте актуальність календаря
Підготуйтеся до високого туристичного сезону у вашому регіоні, відкривши додаткові ночі в календарі. Завдяки цьому ваше оголошення частіше відображатиметься в результатах пошуку, що може збільшити ваш дохід.
Відкриваючи ночі в календарі, враховуйте мінімальну тривалість подорожі. Ви маєте дотримуватися мінімальної тривалості перебування або зменшити її. Ви також можете встановити спеціальну тривалість перебування для окремих ночей, які відкриваєте.
«Особливо важливо, щоб у календарі були відкриті ночі під час високого сезону, – говорить Міранда, супергосподиня з міста Літл-Рок, штат Арканзас. – Замість того, щоб робити перерву в кілька днів між перебуваннями, у цей сезон я намагаюся проявляти більшу гнучкість, щоб приймати ще більше гостей».
Перейдіть до календаря свого оголошення та знайдіть заблоковані ночі, які відображаються сірим кольором. Відкрийте всі заблоковані ночі, коли ви можете приймати гостей.
Ви можете збільшити вікно вільних дат понад тримісячний мінімальний термін, щоб гості могли бронювати помешкання ще раніше. Дати в календарі можна відкрити на два роки наперед. Ваше оголошення відображатиметься в результатах пошуку частіше, а сам список результатів буде коротшим, якщо в певний момент не так багато помешкань будуть доступні для бронювання.
Незалежно від вікна вільних дат, у вашому календарі щодня відкривається один новий день. Наприклад, якщо ваше вікно становить 12 місяців, гості можуть бронювати ваше помешкання на рік наперед, починаючи від сьогоднішньої дати.
«Користуйтеся перевагами високого попиту, – каже Джиммі, супергосподар із Палм-Спрінгс, штат Каліфорнія. – Можливо, інші господарі не готові до цього і дати в їхніх календарях не відкриті. Діючи на випередження, ви зможете збільшити свій дохід у такі періоди високого попиту».
Конкурентні ціни
Щоб зберігати конкурентоспроможність у високий сезон, перегляньте ціни на подібні помешкання у вашому регіоні. Можливо, вам варто скоригувати свою ціну за ніч. Якщо ви пропонуєте однакову ціну на всі ночі, подумайте над тим, щоб змінювати ціни на будні й вихідні відповідно до змін попиту. Динамічне ціноутворення допоможе вам збільшити кількість бронювань і ваш дохід.
Щоб порівняти схожі оголошення, перейдіть до свого календаря й виберіть діапазон дат у межах 31 дня.
Ви побачите середні ціни на схожі помешкання поблизу на карті вашого регіону. Кнопки на карті дають змогу переглядати заброньовані або незаброньовані помешкання. Подібність між оголошеннями визначається на основі таких факторів, як розташування, розмір, характеристики, зручності, оцінки, відгуки й інші оголошення, які гості переглядають разом із вашим.
Оголошення з нижчими цінами, ніж на подібні помешкання поблизу, зазвичай відображаються вище в результатах пошуку.
«Якби зараз був високий сезон, а в нас і досі не було би бронювань, я би перевірила інші помешкання в моєму регіоні, – каже Фелісіті, супергосподиня із Сіднея, Австралія. – Я мушу визначити конкурентну ціну».
Додайте знижку
Ще один спосіб виділитися з-поміж конкурентів під час високого сезону – це запропонувати гостям знижки. Ви можете задовольнити потреби різних мандрівників, додавши перелічені нижче види знижок.
- Знижки за тиждень і місяць. Розгляньте можливість запропонувати знижки за тиждень (для бронювань тривалістю сім або більше ночей) і знижки за місяць (для бронювань тривалістю 28 або більше ночей). Це може допомогти покращити позицію оголошення в результатах пошуку, заповнити прогалини в календарі та зменшити кількість часу й зусиль на підготовку помешкання.
- Знижка за завчасне бронювання. Додавши знижку за завчасне бронювання (у період від 1 до 24 місяців до прибуття), ви можете зацікавити тих гостей, які планують подорожі заздалегідь.
Якщо знижка за тиждень або місяць становить щонайменше 10%, а знижка за завчасне бронювання – щонайменше 3%, у результатах пошуку й на сторінці вашого оголошення відображається спеціальна позначка, що привертає увагу гостей. Ваша знижена ціна відображається поруч із перекресленою початковою ціною.
Зверніть увагу: знижка за завчасне бронювання недоступна, якщо ввімкнено Інтелектуальне ціноутворення, а знижки за тривале перебування мають відповідати місцевим правилам і нормам.
«Коли я налаштовую свій календар на рік, я використовую знижку за завчасне бронювання, – каже Анна, супергосподиня з Таррагони, Іспанія. – Як правило, це допомагає мені швидко заповнювати календар, і гості, які отримують знижку, зазвичай не скасовують бронювання».
Подбайте про зручність прибуття та виїзду
Поміркуйте, як спростити для гостей процедури прибуття та виїзду. Додайте вказівки щодо прибуття, щоб допомогти гостям зрозуміти, як знайти ваше помешкання та відімкнути вхідні двері.
- Додайте важливі відомості. У посібнику з прибуття ви можете додавати та змінювати інформацію про спосіб і час прибуття, а також корисні вказівки. Можливість самостійного прибуття за допомогою смарт-замка, дверного коду чи ключа в сейфі дозволяє гостям відімкнути вхідні двері з використанням коду, навіть якщо вони прибувають пізно вночі.
- Опишіть, як потрапити в помешкання. Додайте фотографії або відео, щоб допомогти гостям візуалізувати процес. Попросіть друга перевірити ваші інструкції, щоб переконатися, що вони зрозумілі.
Процедура виїзду залишає в гостей фінальні враження про перебування у вашому помешканні. Максимально спростіть її – і в гостей залишаться приємні спогади про перебування.
- Надайте чіткі інструкції щодо виїзду. Виберіть потрібні завдання зі списку в посібнику з прибуття. Поясніть гостям, що необхідно зробити перед виїздом (наприклад, вимкнути світло чи побутову техніку або замкнути двері). Ця інформація буде доступна всім користувачам ще перед бронюванням.
- Максимально спростіть процедуру. Подумайте, чи потрібно просити гостей виконувати ті чи інші завдання (наприклад, збирати використані рушники або викидати сміття).
«Гостям важливо мати лише одну або дві прості інструкції, адже вони намагаються якнайшвидше звільнити ваше помешкання, – каже Карен, супергосподиня з Нельсона, Канада. – Так ви дуже спростите для них це завдання».
Ви завжди контролюєте ціни й інші налаштування. Ваші результати можуть відрізнятися.
Господарям платили за участь в інтерв’ю.
Поради щодо прийому гостей регулюються місцевим законодавством.
Інформація в цій статті могла змінитися з моменту публікації.