Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.

Коригування ціни

Використовуйте функції Airbnb, щоб розробити конкурентну стратегію.
Автор: Airbnb (10 січ. 2024 р.)
Оновлено 14 лип. 2025 р.

Ви встановлюєте початкову базову ціну в розділі «Airbnb старт». На початку доцільно запропонувати нижчу ціну, щоб залучити перших гостей і отримати перші відгуки, а вже згодом – досягати цільових показників доходу. Регулярно переглядайте свою ціну, щоб підтримувати конкурентоспроможність.

Розуміння місцевого попиту

Якщо ви встановите на свою оселю вищі ціни, ніж пропонуються на схожі помешкання неподалік, то можете отримувати менше бронювань. Функції ціноутворення Airbnb допоможуть вам реагувати на зміни попиту. Зокрема, ідеться про перелічені нижче функції.

  • Рекомендовані ціни за ніч. Персоналізовані рекомендації допоможуть вам встановити ціни на різні дні, сезони й дати особливих подій. У цих порадах враховуються такі фактори, як розташування помешкання й наявність певних зручностей, ваші минулі бронювання й актуальні ціни у вашому регіоні. Натисніть значок чарівної палички над календарем, щоб відобразити або приховати поради.
  • Схожі оголошення. Ця функція дозволяє порівнювати середні ціни на заброньовані й незаброньовані помешкання на карті вашого регіону. Натисніть будь-які дати в календарі або відкрийте базову ціну в налаштуваннях цін, щоб переглянути схожі оголошення.
  • Інтелектуальне ціноутворення. Ця функція використовує ті самі фактори, що й функція рекомендованих цін, щоб автоматично оновлювати ціну залежно від попиту. Ви встановлюєте діапазон цін і можете вмикати й вимикати цю функцію для будь-яких дат у налаштуваннях цін. Якщо ви використовуєте Інтелектуальне ціноутворення, рекомендовані ціни не відображатимуться.

«Знання про те, що відбувається в моєму регіоні, значно підвищує мою впевненість у встановленій ціні, – каже Фелісіті, супергосподиня в Новому Південному Уельсі, Австралія. – Якщо я пропоную найкращу ціну, то немає сенсу її знижувати, і навпаки: іноді варто йти на поступки».

Важливість співвідношення «ціна-якість»

Гості шукають помешкання з оптимальним співвідношенням ціни та якості. Переглядаючи ціну, враховуйте перелічені нижче фактори.

  • Загальна ціна, яку сплачують гості. Розуміння того, скільки платять гості, допоможе вам встановити конкурентну ціну. Виберіть будь-які дати в календарі, щоб переглянути структуру ціни, зокрема сервісні збори Airbnb. Пам’ятайте, що будь-які збори, які ви додаєте (наприклад, плата за прибирання), впливають на загальну ціну.
  • Відгуки гостей. Використовуйте відгуки гостей, щоб дізнатися, що вам вдається добре, а що можна покращити. Отримавши певну кількість схвальних відгуків, ви зможете переглянути свою ціну.
  • Що пропонує ваше помешкання. Якщо внести певні зміни, наприклад додати популярні зручності та зручності для людей з особливими потребами, ви зможете зробити своє помешкання привабливим для ширшого кола гостей.

«Дизайн і зручності – це чудовий спосіб підвищити ціни й збільшити кількість бронювань», – каже Кеті Кей, членкиня Консультативної ради господарів і супергосподиня з міста Лейк-Ерроугед, штат Каліфорнія.

Додавання знижок

Промоакції та знижки можуть допомогти покращити позицію вашого оголошення в результатах пошуку й зацікавити гостей. Нижче перелічено доступні варіанти.

  • Промоакція для нового оголошення. Запропонуйте знижку 20% на перші три бронювання, щоб отримати перших гостей і відгуки.
  • Знижка за завчасне бронювання. Знизьте ціну для бронювань, зроблених у період від 1 до 24 місяців до прибуття, щоб зацікавити гостей, які планують подорожі заздалегідь.
  • Гаряча знижка. Знизьте ціну для бронювань, зроблених у період від 1 до 28 днів до прибуття, що допоможе вам заповнити прогалини в календарі.
  • Знижки за тиждень і за місяць. Знижки на тривалі перебування допоможуть швидше заповнити ваш календар і зменшити зусилля на підготовку помешкання між перебуваннями.


«Я отримую бронювання на триваліший термін, пропонуючи знижки за тиждень і місяць, – розповідає Деніел, супергосподар на Канарських островах, Іспанія. – Зазвичай гості бронюють помешкання на тиждень, і це маленька перемога».

Якщо пропонується промоакція для нового оголошення або знижка за тиждень чи місяць становить щонайменше 10%, у результатах пошуку й на сторінці вашого оголошення відображається спеціальна позначка, що привертає увагу гостей.

Ви завжди контролюєте ціни й інші налаштування. Ваші результати можуть відрізнятися.

Господарям платили за участь в інтерв’ю.

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Airbnb
10 січ. 2024 р.
Чи була ця інформація корисною?