Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.

Спрощення комунікації

Надсилайте заплановані повідомлення та швидкі відповіді, щоб масштабувати свій бізнес.
Автор: Airbnb (4 січ. 2024 р.)
Оновлено 4 січ. 2024 р.

Заплановані повідомлення та швидкі відповіді можуть заощадити ваш час. Під час написання цих повідомлень пам’ятайте, що гості з більшою ймовірністю прочитають їх, якщо вони будуть своєчасними й короткими.

Заплановані повідомлення

Автоматично надсилайте гостям заплановані повідомлення після виконання ними певних дій, як-от бронювання помешкання, прибуття та виїзд.

Нижче наведено кілька прикладів ситуацій, для яких буде доречно створити заплановані повідомлення.

  • Звернення або запит щодо бронювання: надсилайте відповідь негайно (або протягом не більше ніж 24 годин) після того, як гості з вами зв’яжуться.
  • Підтвердження бронювання: подякуйте гостям за бронювання та повідомте, що ви готові відповісти на будь-які запитання.
  • Перед прибуттям: за 24–48 годин нагадайте гостям, де вони можуть знайти інструкції з прибуття, і поділіться будь-якими вказівками про те, як потрапити всередину. 
  • Після прибуття: запитайте, як справи у гостей одразу після їх прибуття.
  • Перед виїздом: надішліть дружнє нагадування про час виїзду напередодні ввечері, щоб запобігти затримкам із виїздом гостей.
  • Після виїзду: подякуйте гостям і попросіть їх залишити відгук. Перегляньте відгук якомога швидше.

Швидкі відповіді

Створіть швидкі відповіді й відповідайте на поширені запитання одним натисненням кнопки. Ви можете використовувати однакові швидкі відповіді для всіх своїх оголошень.

Персоналізуйте свої відповіді за допомогою коротких кодів, щоб автоматично підставляти дані гостя, бронювання й оголошення. Перш ніж використовувати короткі коди, переконайтеся, що оголошення містить всю потрібну інформацію.

Нижче наведено кілька прикладів коротких кодів.

  • Ім’я гостя
  • Дата прибуття
  • Час прибуття
  • Дата виїзду
  • Час виїзду
  • Спосіб реєстрації прибуття
  • Інструкції щодо виїзду
  • Вказівки щодо того, як дістатися до помешкання
  • Путівник
  • Довідник для гостя
  • Правила дому
  • Назва мережі Wi-Fi
  • Пароль Wi-Fi

Якщо ви використовуєте програмне забезпечення, під’єднане до API, то зможете отримувати доступ до цих функцій зі свого програмного забезпечення, якщо ваш постачальник їх інтегрував. В іншому разі зв’яжіться з постачальником, щоб дізнатися, коли ці функції стануть доступними.

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Airbnb
4 січ. 2024 р.
Чи була ця інформація корисною?