Три основні принципи якісного враження
Переваги
Запропонуйте щось таке, чого гості не зможуть зробити самостійно
- Розкрийте свої знання, досвід та унікальний підхід до справи
- Допоможіть гостям налагодити ефективне спілкування
Ознайомтеся зі стандартами якості й вимогами Airbnb щодо вражень
Готові до співпраці зі спільнотою мандрівників і місцевих жителів, які прагнуть більше дізнатися про ваш світ? Для початку ознайомтеся зі стандартами якості й вимогами Airbnb, яким мають відповідати всі організатори, щоб опублікувати оголошення про враження. Ознайомившись з основами, розгляньте три основні принципи Airbnb для створення якісного враження та дізнайтеся про способи продемонструвати свої унікальні переваги в заявці на проведення враження.
Три основні принципи якості
Організатори вражень запрошують мандрівників до свого світу, допомагаючи їм відчути себе місцевими мешканцями, нехай навіть на кілька годин. Ось три основні принципи якості, які ви маєте продемонструвати у своїй заявці на проведення враження: знання й досвід, ексклюзивні можливості та спілкування. Ці принципи відрізняють враження Airbnb від звичайних екскурсій і допомагають забезпечувати високі стандарти якості оголошень про враження, які проводять досвідчені й гостинні організатори.
Під час детального ознайомлення із цими принципами й формування ідеї вашого враження враховуйте перелічені нижче аспекти.
- Звертайте увагу не лише на свій досвід у відповідній сфері, але й на свій унікальний підхід, який ви можете застосувати в цій темі чи виді діяльності.
- Дайте волю своїй уяві – у враженні має бути щось, чого гості не могли б зробити самостійно. Намагайтеся зробити своє враження відмінним від стандартних туристичних заходів.
- Найкращі враження формують ефективну взаємодію між людьми – як ви подбаєте про те, щоб ваші гості почувалися як удома?
Знання й досвід
Ви захоплюєтеся певним ремеслом, видом діяльності та/або вашою місцевою спільнотою? Це може стати чудовою відправною точкою під час розробки ідеї враження та написання заявки на його проведення! Окрім свого захоплення, професійному організатору слід подумати про те, які унікальні знання, досвід або індивідуальний підхід він може запропонувати у відповідній сфері та які рекомендації він може надати для підтвердження цього. Обов’язково надайте цю інформацію в заявці на проведення враження.
Ось три приклади того, як ви можете описати свій досвід у відповідній сфері з різним рівнем успіху:
Уникайте таких формулювань:«Я обожнюю каліграфію!» Таке твердження не повністю пояснює деталі того, яким чином і чому ви є експертом у цій галузі.
Належне формулювання: «Я вивчав каліграфію протягом п’яти років і нещодавно почав навчати цьому своїх друзів». Таке твердження загалом пояснює, що саме дає вам підстави проводити це враження.
Чудове формулювання: «Я викладаю каліграфію в Азійському художньому центрі в Сан-Франциско. Нещодавно я виступав на Міжнародній конференції з каліграфії на тему "Каліграфія в епоху цифрових технологій"». Таке твердження чудово демонструє ваші глибокі знання й досвід у цій сфері.
Елеонора й Ашреф – організатори враження Cooking with Art! («Кулінарія і мистецтво!»), у розділі Про вас чудово представили свої знання й досвід:
Приклад 1: Елеонора – шеф-кухар із більш ніж 15-річним міжнародним досвідом. Вона веде кулінарне шоу на телеканалі Italia7, де залюбки ділиться з глядачами своїми знаннями. Вона завжди з великим інтересом відтворювала кулінарні рецепти своїх бабусі й мами, але також постійно розширює і поглиблює свої знання – окрім основної спеціалізації шеф-кондитера й експерта з вибору вина для конкретної страви, вона також є професійною піцайоло. У 2018 році вона видала свою першу кулінарну книгу.
Анабель, організаторка враження Natural Dye Using Ancient Techniques («Натуральні барвники з використанням стародавніх технологій») у Мехіко, також чудово описує свої знання й досвід:
Приклад 2: Я мексиканська фанатка текстилю, і я вивчала дизайн одягу й текстильне мистецтво в Барселоні. Кілька років тому я повернулася до Мексики й почала вивчати натуральні барвники в Оахаці, де закохалася в яскраві відтінки стародавнього текстилю. З того часу я розробила кілька проєктів, зокрема бренд рюкзаків ручної роботи, у яких використовуються деякі матеріали й методи, з якими ми познайомимося на цьому майстер-класі.
Чи потрібно бути майстром, щоб організувати враження? Ні! Але обов’язково слід вказати, якими унікальними знаннями й досвідом ви володієте для проведення такого враження.
Ексклюзивні можливості
Враження виходять за межі стандартних туристичних заходів, і гостям пропонується взяти активну участь у житті спільноти організатора або долучитися до його культури. Найкращі враження відкривають для звичайних мандрівників місця або види діяльності, з якими вони навряд чи змогли б познайомитися самостійно.
Поміркуйте над тим, щоб запропонувати доступ до чогось справді унікального або недоступного для пересічного відвідувача, – це збільшить шанси на публікацію оголошення про ваше враження на Airbnb. Надсилаючи заявку на проведення свого враження, обов’язково підкресліть унікальні особливості тих місць, які ви відвідаєте разом із гостями.
- Поділіться якимсь особливим місцем – це може бути паб, відомий лише місцевим мешканцям, або прихований сад неподалік.
- Познайомте гостей із людьми, спільнотами або видами діяльності, які інакше були б для них недоступними.
- Запропонуйте унікальний підхід до добре відомого виду діяльності для туристів.
Марвін, організатор враження Honey Bee Therapy («Апітерапія»), пропонує унікальний доступ до власного заднього двору й садів місцевої громади в Лос-Анджелесі, де гості можуть познайомитися з працею бджолярів.
Обов’язково підкресліть у своїй заявці, як ви пов’язані із цими місцями або спільнотами. Запитайте себе: чому ці місця або спільноти особливі для вас і що може зацікавити в них ваших гостей? Ви можете поділитися певним незабутнім спогадом, пов’язаним із цими місцями.
Спілкування
Для успіху враження організатор має забезпечувати ефективне спілкування між людьми. Він повинен робити все можливе, щоб гості почувалися, як у колі давніх друзів. Він має бути люб’язним і дбайливим: вкрай важливо налагодити взаємодію з гостями, щоб вони відчували увагу до себе протягом усього враження. Якщо організатор налагоджує ефективне спілкування, то гості, не знайомі одне з одним на початку враження, часто завершують його як найкращі друзі.
Надсилаючи свою заявку на проведення враження, підкресліть, як ви враховуєте деталі та дбаєте про те, щоб протягом усього враження гості почувалися в безпеці, зберігали зацікавленість і залученість до процесу. Це можуть бути як дрібниці (як-от пропонування сонцезахисного крему в спекотний день), так і глобальніші речі (як-от створення інклюзивного простору для спілкування гостей).
Ось кілька запитань, які варто поставити собі під час розробки ідеї враження:
- Як я враховую такі потреби гостей, як дієтичні обмеження, доступність для людей з особливими потребами або безпека?
- Що я можу зробити в разі виникнення непередбачених обставин, як-от зміни погоди?
- Як я допомагатиму гостям спілкуватися та взаємодіяти одне з одним під час враження?
- Як я дбатиму про комфорт широкого кола гостей, які представляють різні культури?
Надання вичерпної інформації про зазначені нижче три елементи на вашій сторінці
Пам’ятайте, що всі враження, які публікуються на платформі Airbnb, мають відповідати цим стандартам якості. Важливо, як ви повідомляєте про кожну із цих переваг на сторінці враження. У перелічених нижче розділах детально опишіть свої унікальні знання й навички, ексклюзивний досвід і можливості взаємодії, які ви пропонуєте.
Про вас – не забудьте розповісти, чому саме ви можете найкраще організувати це враження, як ваші знання й досвід пов’язані із заходами, які ви проводите, і як ви дбаєте про потреби гостей.
Що ви будете робити та Де ви будете – опишіть унікальні можливості доступу до місць або спільнот, які ви пропонуєте. Конкретизуйте подробиці! Передбачте запитання, які можуть виникнути у гостей, і заздалегідь підготуйте відповіді на них.
Що я надаю – вкажіть усі особливі речі, які ви пропонуєте під час враження: від напоїв і закусок до квитків, які надають гостям доступ до заходу.
Переваги
Запропонуйте щось таке, чого гості не зможуть зробити самостійно
- Розкрийте свої знання, досвід та унікальний підхід до справи
- Допоможіть гостям налагодити ефективне спілкування
Ознайомтеся зі стандартами якості й вимогами Airbnb щодо вражень