Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.

Як перетворити високий попит на високий дохід

Скористайтеся інструментами Airbnb для прийому гостей, щоб отримати максимальний дохід у сезони високого попиту.
Автор: Airbnb (6 січ. 2025 р.)
Оновлено 19 бер. 2025 р.

Свята, великі події та сприятливі погодні умови можуть підвищити інтерес до вашого оголошення. Інструменти Airbnb для прийому гостей допоможуть вам максимально ефективно скористатися такими періодами високого попиту. Щоб збільшити свій дохід, ви можете виконати наведені нижче дії.

Підтримуйте актуальність календаря

Один із способів підготуватися до сезону високого попиту – це відкрити додаткові ночі в календарі. Завдяки цьому ваше оголошення частіше відображатиметься в результатах пошуку, що може збільшити ваш дохід.

Перейдіть до календаря свого оголошення й знайдіть заблоковані ночі, які відображаються сірим кольором. Відкрийте всі заблоковані ночі, коли ви можете приймати гостей.

Ви можете збільшити вікно вільних дат, щоб гості могли бронювати ваше помешкання ще раніше. Ця стратегія особливо ефективна для районів із передбачуваними періодами високого попиту, як-от щорічні великі заходи, сніговий і пляжний сезони.

Незалежно від вікна вільних дат, у вашому календарі щоразу відкривається по одному новому дню. Наприклад, якщо ваше вікно становить 12 місяців, гості можуть бронювати ваше помешкання на рік наперед, починаючи від сьогоднішньої дати, і ваші вільні дати оновлюватимуться щодня.

Установіть конкурентну ціну

Перегляньте ціни на подібні помешкання у вашому регіоні, щоб зберігати конкурентоспроможність у сезони високого попиту. Щоб порівняти схожі оголошення, перейдіть до свого календаря й виберіть діапазон дат у межах 31 дня.

Ви побачите середні ціни на схожі помешкання поблизу на карті свого регіону. Подібність між помешканнями визначається на основі таких факторів, як розташування, розмір, характеристики, зручності, оцінки, відгуки й інші оголошення, які гості переглядають разом із вашим.

Оголошення з нижчими цінами, ніж на подібні помешкання поблизу, зазвичай відображаються вище в результатах пошуку.

Якщо ви пропонуєте однакову ціну на всі ночі, подумайте над тим, щоб змінювати ціни на будні й вихідні відповідно до змін попиту. Динамічне ціноутворення допоможе вам збільшити кількість бронювань і ваш дохід.

Додайте знижку

Ще один спосіб виділитися з-поміж конкурентів – це запропонувати гостям знижки. Ви можете задовольнити потреби різних мандрівників, запропонувавши перелічені нижче види знижок.

  • Знижки за тиждень і місяць. Запропонуйте знижки за тиждень (для бронювань тривалістю сім або більше ночей) або знижки за місяць (для бронювань тривалістю 28 або більше ночей). Це може збільшити середню тривалість перебування у ваших помешканнях і зменшити кількість часу й зусиль на підготовку.
  • Знижка за завчасне бронювання. Додайте знижку для бронювань, зроблених у період від 1 до 24 місяців до прибуття. Це допоможе максимально заповнити календар ще задовго до початку високого сезону.
  • Гарячі знижки. Знижуючи ціну за ніч із наближенням дати прибуття, ви можете зацікавити тих гостей, які бронюють в останню мить. Знижки для бронювань, зроблених у період від 1 до 28 днів до прибуття, допоможуть вам заповнити календар і збільшити свій дохід.

Якщо знижка за тиждень чи місяць або гаряча знижка становить щонайменше 10%, а знижка за завчасне бронювання – щонайменше 3%, у результатах пошуку й на сторінці вашого оголошення відображається спеціальна позначка, що привертає увагу гостей. Ваша знижена ціна відображається поруч із перекресленою початковою ціною.

Зверніть увагу: знижка за завчасне бронювання недоступна, якщо ввімкнено функцію «Інтелектуальне ціноутворення», і знижки за тривале перебування мають відповідати місцевим правилам і нормам.

Створіть фототур

Якісні фотографії привертають увагу, формують чіткі очікування та надають гостям більше впевненості під час бронювання вашого помешкання. Під час підготовки до сезонів високого попиту радимо оновити фотографії вашого помешкання.

  • Продумуйте зображення заздалегідь. Ваші фотографії мають демонструвати унікальні особливості вашого помешкання, популярні зручності, а також зручності для людей з особливими потребами. Сфотографуйте всі кімнати й зони, якими можуть користуватися гості, з різних ракурсів.
  • Завантажуйте горизонтальні зображення з високою роздільною здатністю. Фотографії мають бути розміром щонайменше 800 на 1200 пікселів. Що більший розмір файлу, то краще (до 10 МБ).
  • Зробіть усе професійно. Подумайте над тим, щоб скористатися допомогою професійного фотографа. У деяких містах різних країн світу Airbnb може зв’язати вас із професійним фотографом.
  • Створіть фототур. Спеціальний інструмент Airbnb автоматично впорядковує завантажені зображення за кімнатами, щоб гості могли зрозуміти планування вашого помешкання. Ви можете переміщати, видаляти й додавати фотографії, а також додавати подробиці для кожної кімнати й підписи для кожної фотографії.

Подбайте про зручність процедур прибуття та виїзду

Ще один спосіб зробити своє оголошення привабливішим – спростити процедури прибуття та виїзду.

  • Надайте гостям можливість самостійного прибуття. Якщо ви встановите смарт-замок, дверний код або сейф із ключем, ваші гості зможуть відмикати вхідні двері за допомогою коду. Зручна й гнучка процедура самостійного прибуття подобається багатьом гостям; крім того, вона може заощаджувати ваш час. Який би спосіб ви не обрали, важливо надавати унікальний код доступу для кожного нового гостя.
  • Надайте інструкції щодо виїзду. Надайте чіткі й прості вказівки (наприклад, де залишити ключі та що потрібно вимкнути).

«Важливо не перевантажувати гостей завданнями. Мені б дуже не хотілося, щоб моє помешкання асоціювалося в них із довжелезним списком вимог перед виїздом, – каже Кеті, членкиня Консультативної ради господарів і супергосподиня з Палм-Спрінгс, штат Каліфорнія. – Ви можете отримати п’ятизірковий відгук лише завдяки відсутності довгого списку завдань перед виїздом».

Приєднайтеся до місцевого клубу господарів

Сотні Клубів господарів по всьому світу допомагають господарям Airbnb спілкуватися й навчатися одне в одного. За нашими даними, члени цих місцевих клубів отримують удвічі більший дохід, ніж господарі, які не належать до клубів*, і вони майже втричі частіше стають супергосподарями.**

До популярних видів діяльності клубів належать:

  • обмін порадами щодо прийому гостей, які можуть збільшити дохід;
  • обговорення нормативних вимог щодо короткострокової оренди;
  • обмін інформацією щодо надійних місцевих постачальників послуг (прибиральників, сантехніків тощо);
  • відвідування ексклюзивних заходів спільноти.

*Згідно з внутрішніми даними Airbnb, якщо порівнювати середній дохід і середні рейтинги членів клубів господарів Airbnb по всьому світу з показниками всіх інших господарів по всьому світу за період із вересня 2022 року по вересень 2023 року. Дані про дохід залежать від місцезнаходження, сезонності та категорії оголошення.

**Згідно з внутрішніми даними Airbnb про статус супергосподарів для господарів, які приєдналися з липня 2023 року по липень 2024 року.

Ви завжди контролюєте ціни й інші налаштування. Ваші результати можуть відрізнятися.

Господарям платили за участь в інтерв’ю.

Поради щодо прийому гостей регулюються місцевим законодавством.

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Airbnb
6 січ. 2025 р.
Чи була ця інформація корисною?