Використовуйте швидкі відповіді, щоб заощадити час

Шаблони повідомлень полегшують надсилання гостям важливої інформації.
Автор: Airbnb (12 груд. 2018 р.)
Оновлено 3 лют. 2025 р.

Господарі помешкань та організатори вражень часто відповідають на однакові запитання від різних гостей: «Як дістатися до вашого помешкання?» «Який пароль до Wi-Fi?» «У вас є вільні дати в червні?»

Ви можете повторно використовувати відповіді та щоразу оперативно реагувати на запитання за допомогою швидких відповідей, які доступні на вкладці «Повідомлення».

Як використовуються швидкі відповіді

Швидкі відповіді – це шаблони коротких повідомлень, які містять заздалегідь написані відповіді на поширені запитання. Заповнювачі автоматично підставляють відповідні відомості з вашого оголошення та бронювання гостя, щоб персоналізувати повідомлення.

Ви можете надсилати швидкі відповіді будь-коли під час спілкування з гостями. Ви можете створити власні або користуватися заздалегідь підготованими шаблонами Airbnb, щоб вам не довелося щоразу писати типові повідомлення з нуля.

Вкладка «Повідомлення» за допомогою штучного інтелекту аналізуватиме запитання гостя й автоматично пропонуватиме швидку відповідь. Рекомендоване повідомлення відобразиться у вашій розмові, і спочатку бачити його зможете лише ви. Перш ніж надіслати швидку відповідь, ви зможете її відредагувати або написати іншу відповідь.

Щоб запланувати надсилання повідомлення на пізніше, натисніть значок поруч із пунктом Написати повідомлення. Виберіть шаблон повідомлення і вкажіть, коли його потрібно надіслати. Перед надсиланням запланованого повідомлення в розмові з гостем відобразиться нагадування. Ви можете відкоригувати повідомлення або скасувати його надсилання, якщо воно дублюватиме інформацію, яку ви вже надавали.

Поради щодо використання швидких відповідей

Швидкі відповіді найбільш ефективні, коли вони чіткі й лаконічні.

Спробуйте використовувати швидкі відповіді, щоб прискорити реагування на поширені запитання. Зокрема, ви можете використовувати їх для повідомлення гостя про таке:

  • Вільні дати: повідомте гостям, що вони можуть бронювати будь-які відкриті дати у вашому календарі.
  • Як дістатися: підтвердьте адресу помешкання або місце зустрічі, а також зазначте навігаційні вказівки.
  • Wi-Fi: надайте дані доступу до мережі Wi-Fi у вашому помешканні або місці розташування.
  • Раннє прибуття: прийміть запит гостя щодо прибуття раніше визначеного часу.
  • Пізній виїзд: прийміть запит гостя щодо виїзду після визначеного часу.
  • Спальні місця: підтвердьте кількість спалень, ліжок і ванних кімнат у вашому помешканні.

Якщо ви приймаєте гостей у своєму помешканні, заплануйте надсилання гостям швидких відповідей у ці ключові моменти.

  • Підтвердження бронювання: надішліть привітальне повідомлення, коли бронювання гостя буде підтверджено.
  • Перед прибуттям: зв’яжіться з гостем за 24–48 годин до прибуття, коли всі подробиці подорожі відобразяться в його акаунті.
  • Після першої ночі: зв’яжіться з гостем і запитайте, чи все гаразд і чи немає у нього додаткових прохань.
  • Перед виїздом: нагадайте гостям час виїзду та надайте відповідні інструкції ввечері перед запланованим виїздом.
  • Після від’їзду: подякуйте гостям за перебування у вас і надішліть запит щодо відгуку через 24–48 годин після їхнього виїзду.

Якщо ви організовуєте враження, заплануйте надсилання гостям швидких відповідей у ці ключові моменти.

  • Підтвердження бронювання: надішліть привітальне повідомлення, коли бронювання гостя буде підтверджено.
  • Перед проведенням враження: зв’яжіться з гостями, щоб дізнатися, чи є у них дієтичні обмеження, особливі потреби для людей з інвалідністю або індивідуальні прохання. Виділіть достатньо часу для врегулювання будь-яких запитів.
  • Нагадування про подію: зв’яжіться з гостями за 24 години до початку враження і надайте відомості про те, як дістатися до місця зустрічі.
  • Після враження: подякуйте гостям за бронювання й надішліть запит щодо відгуку.

Під час надсилання повідомлення замість заповнювачів у швидких відповідях автоматично підставляються певні дані про бронювання та оголошення (наприклад, ім’я гостя), тому не забувайте підтримувати актуальність даних у вашому оголошенні. Повідомлення з порожніми заповнювачами не надсилаються належним чином.

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Airbnb
12 груд. 2018 р.
Чи була ця інформація корисною?