Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.

Використовуйте швидкі відповіді, щоб заощадити час

Шаблони повідомлень полегшують надсилання гостям важливої інформації.
Автор: Airbnb (8 груд. 2025 р.)

Господарі часто відповідають на однакові запитання від різних гостей: «Ваше помешкання вільне в червні?», «Як до вас дістатися?», «Який пароль до Wi-Fi?»

Ви можете повторно використовувати відповіді та щоразу оперативно реагувати на запитання за допомогою швидких відповідей, які доступні на вкладці «Повідомлення».

Що таке швидка відповідь?

Швидка відповідь – це коротке попередньо написане повідомлення, яке зберігається як шаблон у налаштуваннях обміну повідомленнями.

Заповнювачі для таких відомостей, як ім’я гостя, персоналізують кожне повідомлення, підставляючи дані з вашого оголошення або бронювання.

Створюйте власні швидкі відповіді або редагуйте шаблони Airbnb. Наприклад, якщо ви часто відповідаєте на запитання про гриль надворі, спробуйте зберегти своє стандартне повідомлення як швидку відповідь.

Ви можете надсилати швидкі відповіді негайно або запланувати їх автоматичну доставку згодом.

Як надіслати швидку відповідь?

Щоб миттєво надіслати гостю швидку відповідь, виконайте наведені нижче дії.

  • Перейдіть на вкладку «Повідомлення».
  • Виберіть розмову, у якій хочете надіслати відповідь.
  • Натисніть значок «плюс» (+) біля пункту Написати повідомлення.
  • Виберіть Надіслати швидку відповідь.
  • Виберіть швидку відповідь, яка відобразиться у вашій розмові.
  • Відредагуйте повідомлення або надішліть його без змін.
  • Натисніть стрілку (), щоб надіслати повідомлення.

На вкладці «Повідомлення» також є рекомендовані відповіді, у яких використано штучний інтелект, щоб зрозуміти запитання гостя й запропонувати одну з ваших швидких відповідей. Рекомендоване повідомлення відобразиться у вашій розмові, і спочатку бачити його зможете лише ви. Ви зможете відредагувати рекомендовану відповідь перед надсиланням або написати іншу.

Як запланувати швидку відповідь?

Щоб автоматично надсилати швидку відповідь усім гостям, виконайте наведені нижче дії.

  • Перейдіть на вкладку «Повідомлення».
  • Натисніть значок налаштувань у верхній частині екрана.
  • Натисніть Керувати швидкими відповідями.
  • Виберіть швидку відповідь, яку потрібно запланувати, і натисніть Далі.
  • Натисніть Запланувати на й виберіть, коли гості мають отримувати це повідомлення (наприклад, через 5 хвилин після бронювання або за 1 день до прибуття о 10:00).

Перед надсиланням запланованої швидкої відповіді в розмові з гостем відобразиться нагадування. Ви можете відкоригувати повідомлення або скасувати його надсилання, якщо воно дублюватиме інформацію, яку ви вже надавали.

Поради щодо використання швидких відповідей

Швидка відповідь найбільш ефективна, коли вона лаконічна і стосується однієї теми. На вкладці «Повідомлення» ви знайдете готові шаблони для перелічених поширених тем.

  • Вільні дати: повідомте гостям, що вони можуть бронювати будь-які відкриті дати у вашому календарі.
  • Спальні місця: підтвердьте кількість спалень, ліжок і ванних кімнат у вашому помешканні.
  • Раннє прибуття: прийміть запит гостя щодо прибуття раніше визначеного часу.
  • Як дістатися: підтвердьте адресу помешкання, а також надайте вказівки, як до нього доїхати.
  • Wi-Fi: надайте дані доступу до мережі Wi-Fi у вашому помешканні або місці розташування.
  • Пізній виїзд: прийміть запит гостя щодо виїзду після визначеного часу.

Ви можете відредагувуати будь-який готовий шаблон перед його надсиланням або створити власний. Заплануйте надсилання швидких відповідей у ключові моменти, зокрема перелічені нижче.

  • Підтвердження бронювання: надішліть привітальне повідомлення, коли бронювання гостя буде підтверджено.
  • Перед прибуттям: зв’яжіться з гостем за 24–48 годин до прибуття, коли всі подробиці подорожі відобразяться в його акаунті.
  • На наступний день після прибуття: зв’яжіться з гостем і запитайте, чи все гаразд і чи немає у нього додаткових побажань.
  • Перед виїздом: нагадайте гостям час виїзду та надайте відповідні інструкції ввечері перед запланованим виїздом.
  • Після від’їзду: подякуйте гостям за перебування у вас і надішліть запит щодо відгуку через 24–48 годин після їхнього виїзду.

Додаючи фотографії або відео до швидких відповідей, ви зможете краще представитися й поділитися важливими подробицями про своє помешкання. Наприклад, завдяки візуальному посібнику гостям буде легше потрапити всередину, налаштувати кондиціонер чи систему опалення або ввімкнути й вимкнути гідромасажну ванну.

Ви можете додавати файли до повідомлень у будь-який час після підтвердження бронювання. Надсилайте фотографії у форматі PNG або JPG (до 50 МБ) і відео у форматі MP4 або MOV (до 100 МБ і до 60 секунд).

Фактичний досвід користувачів може різнитися залежно від місцезнаходження. Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Airbnb
8 груд. 2025 р.
Чи була ця інформація корисною?