Чому відгуки мають значення
Відгуки й оцінки допоможуть гостям вирішити, чи підходить їм ваше помешкання. Кращі відгуки й оцінки можуть збільшити кількість бронювань і ваш дохід.
Для чого потрібні відгуки
У вас і в гостя, який забронював помешкання, є 14 днів після виїзду, щоб залишити відгук одне про одного. Відгуки публікуються після того, як ви обоє надішлете їх, або після завершення 14-денного терміну, відведеного для їх написання, залежно від того, що станеться раніше.
Гості можуть надсилати відгуки такими способами:
- Приватна примітка. Цей відгук не відображатиметься у вашому оголошенні й не вплине на вашу оцінку.
- Загальнодоступний відгук. Відгук відображатиметься у вашому оголошенні та профілі. Якщо ви відповісте на загальнодоступний відгук гостя, ваша відповідь відображатиметься під ним.
За замовчуванням найновіші відгуки відображаються першими. Гості також можуть шукати відгуки та сортувати за датою, найвищою або найнижчою оцінкою.
Розглядайте відгуки гостей як можливість покращити свою пропозицію. Читайте кожен відгук і відповідайте конструктивно, щоб показати, що ви серйозно ставитеся до вражень гостей.
Як визначається оцінка в зірках
Гостям пропонується оцінити своє загальне враження, а також шість категорій за шкалою від однієї до п’яти зірок. Загальне враження не є середнім показником за іншими категоріями.
Нижче перелічено відповідні категорії.
- Прибуття. Наскільки легко було знайти оселю й потрапити всередину?
- Чистота. Наскільки добре було прибрано помешкання до прибуття гостя?
- Точність інформації в оголошенні. Чи відповідало помешкання очікуванням гостя, сформованим на основі оголошення?
- Комунікація. Як би гість міг оцінити спілкування з господарем з моменту бронювання до виїзду?
- Розташування. Чи сподобалися гостю район і територія довкола?
- Співвідношення «ціна–якість». Як би гість оцінив співвідношення «ціна–якість» помешкання?
Після того, як три гості оцінять ваше помешкання:
- Середня загальна оцінка відображається поруч із назвою оголошення в результатах пошуку та в оголошенні.
- Середні оцінки за категоріями відображаються над відгуками гостей.
- Загальна оцінка гостя відображається поруч із його відгуком, надаючи додатковий контекст.
Оцінки допомагають Airbnb визначати й розпізнавати найкращих господарів і найкращі помешкання, зокрема в контексті програм «Супергосподар» та «Вибір гостей».
Статус супергосподаря надається як відзнака високого рівня гостинності. Середній загальний рейтинг супергосподаря має бути не нижче ніж 4,8 зірки; крім того, спергосподар має відповідати іншим визначеним критеріям.
Помешкання категорії «Вибір гостей» – це 2 мільйони осель, які мають найбільшу кількість позитивних відгуків на Airbnb. Статус «Вибір гостей» визначається на основі різноманітних факторів, зокрема наявності схвальних відгуків і середньої оцінки вище 4,9 зірки, а також високих оцінок за всіма шістьма категоріями.
Написання відгуків про гостей
Відгуки про гостей – це один зі способів нагадати їм залишити відгук про вас. Ваші відгуки відображаються на сторінках профілю гостя, який зробив бронювання, і гостей, які прийняли запрошення до цього бронювання. Поради щодо написання відгуків про гостей:
- Висловіть вдячність. Це може бути фраза на кшталт: «Дякуємо за гостювання в нашому помешканні!»
- Надайте подробиці. Ви можете написати: «Гість чітко дотримався інструкцій щодо виїзду».
- Виявляйте повагу. Радимо вирішувати делікатні питання в приватній нотатці.
Ви можете оцінювати гостей за критеріями підтримки чистоти, ефективності комунікації й дотримання Правил дому. Ваш відгук сприяє дотриманню основних правил для гостей, які вимагають від гостей ставитися до помешкання як до власного й дотримуватися правил дому.
Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.