Як отримати перший 5-зірковий відгук
Оцінки та відгуки публікуються у вашому оголошенні й допомагають гостям вирішити, чи підходить їм ваша послуга. Позитивні відгуки гостей допоможуть вам створити свій бренд на Airbnb і збільшити кількість бронювань та ваш дохід.
Як працює система відгуків
Щойно надання послуги буде завершено, гостям буде запропоновано залишити відгук. Зворотній зв’язок допоможе вам вдосконалювати свій рівень надання послуг. Гостям пропонується поставити господарю оцінки:
- Загальна оцінка. Гості оцінюють вашу послугу за шкалою від 1 до 5 зірок. Ваша середня загальна оцінка відображається в оголошенні, результатах пошуку та у вашому профілі.
- Детальні оцінки. Гості надають докладніші коментарі, оцінюючи гостинність, надійність і співвідношення ціни та якості. Якщо ви надаєте послуги в службовому або громадському приміщенні (наприклад, укладання волосся в салоні або заняття йогою на пляжі), гостю також буде запропоновано оцінити розташування.
- Загальнодоступний відгук. Він відображається у вашому профілі та в розділі відгуків у вашому оголошенні. Якщо ви відповісте на загальнодоступний відгук гостя, ваша відповідь відображатиметься під ним.
- Приватна нотатка. Цей відгук не відображатиметься у вашому оголошенні – він призначений лише для вас.
Отримавши перші 3 відгуки, ви зможете переглядати аналітику відгуків гостей. Щоб переглянути її в застосунку Airbnb, виберіть у меню відповідний розділ.
Пріоритет якості
Інструменти Airbnb для прийому гостей допоможуть вам перевершити очікування гостей.
Надавайте послуги на належному рівні. Використовуйте індивідуальний підхід, щоб гості відчували турботу й гостинність.
- Спілкуйтеся з гостями на вкладці «Повідомлення», щоб узгоджувати з ними індивідуальні умови, відповідати на запитання і створювати спеціальні пропозиції.
- Використовуйте швидкі відповіді: це дає змогу легко надіслати привітання після бронювання або запитати про враження після надання послуги.
- Додайте додаткові штрихи, які зроблять вашу пропозицію ще більш унікальною.
Подбайте, щоб усе працювало без збоїв. Продемонструйте свою надійність, підготуйтеся належним чином, формуйте чіткі очікування й оперативно відповідайте на повідомлення гостей до та після кожної послуги.
- Підготуйте всі необхідні матеріали заздалегідь і, якщо ви надаєте послугу в помешканні гостя, продумайте маршрут, щоб не спізнитися. Використовуйте календар Airbnb, щоб запланувати час між бронюваннями для підготовки й добирання.
- Заплануйте надсилання повідомлень у певний час, наприклад за день до початку надання послуги, щоб гість знав, чого очікувати.
- Увімкніть сповіщення в застосунку Airbnb і в налаштуваннях пристрою, щоб вчасно реагувати на повідомлення.
- Якщо ви надаєте послугу в помешканні гостя, ви маєте залишити його таким чистим, як воно було на момент вашого прибуття.
Забезпечуйте оптимальне співвідношення ціни та якості. Зауважте: конкурентна ціна є важливим фактором. Ви можете встановлювати ціни або додавати знижки на вкладці «Оголошення».
- Додайте принаймні 3 пропозиції за різними цінами, щоб забезпечити гостям більше варіантів вибору й отримати бажаний дохід. Оптимально, коли пропозиції надаються за акційними, стандартними та преміальними цінами.
- Радимо почати з трохи нижчої ціни. У процесі здобуття репутації завдяки позитивним оцінкам та відгукам гостей ви зможете вносити зміни щодо цін.
- Додайте тимчасові знижки, знижки за завчасне бронювання та знижки для великих груп, щоб привабити гостей.
- Шукайте подібні послуги на Airbnb та інших платформах, щоб порівнювати місцеві ціни й розуміти умови конкурентоспроможності.
Окрім цих порад щодо гостинності, пам’ятайте про Основні правила для господарів і Правила безпеки, які діють на Airbnb. Вони окреслюють основні очікування щодо надання безпечних та високоякісних послуг.
Усі господарі й надіслані ними фотографії та подробиці оголошення мають відповідати стандартам і вимогам щодо послуг на Airbnb.
Інформація, подана в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.