Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.

Як створити пропозиції, які виділятимуться з-поміж інших

Простота й лаконічність, зручність перегляду та можливість вибору пропозицій – суттєві переваги для оголошення про послугу.
Автор: Airbnb (13 трав. 2025 р.)
Оновлено 13 трав. 2025 р.

Зазначте свої пропозиції за принципом меню, за яким гості можуть замовляти у вас ту чи іншу послугу. Для кожної пропозиції потрібно додати назву, опис, фотографію та ціну.

Надайте гостям вибір

Додайте принаймні 3 пропозиції за різними цінами, щоб забезпечити гостям більше варіантів вибору й отримати бажаний дохід. Оптимально, коли пропозиції надаються за акційними, стандартними та преміальними цінами.

Ваші ціни мають відображати формат, складність та унікальність кожної пропозиції. Наприклад, у США фотограф може запропонувати півгодинну фотосесію вартістю менше 50 $, персоналізовану портретну фотосесію вартістю від 50 до 150 $ та сімейну фотосесію вартістю понад 150 $.

Гості, які шукають послуги на Airbnb, бачитимуть в результатах пошуку найнижчу пропоновану вами ціну. Акційна пропозиція допоможе привабити нових гостей і привернути увагу до інших ваших пропозицій.

Радимо також запропонувати гостям можливість вибору часу та місця отримання послуги. Наприклад, шеф-кухар може пропонувати органічний сніданок, обід із фермерських продуктів та вечерю з 3 страв, а косметолог – процедури з догляду за обличчям у власному спа-салоні та в помешканні гостя.

Надайте щонайменше 3 пропозиції відповідно до різних потреб і бюджетів.

Додавання пропозицій

Кожна пропозиція має містити назву, опис і фотографію.

  • Заголовок: лаконічно сформулюйте суть вашої пропозиції.
  • Опис: почніть із чіткого опису того, що передбачає ваша пропозиція. Зазначте інгредієнти, техніки, обладнання або матеріали, які роблять пропозицію особливою. Підкресліть особливі переваги, щоб ваша пропозиція виділялася з-поміж інших.
  • Фотографія. Виберіть зображення, яке ви вже завантажили, або додайте нове. Воно має демонструвати одну деталь або особу; фон має бути однотонний.

За потреби пропозиції можна будь-коли редагувати або змінювати їхній порядок.

Усі господарі й надіслані ними фотографії та подробиці оголошення мають відповідати стандартам і вимогам щодо послуг на Airbnb.

Інформація, подана в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Airbnb
13 трав. 2025 р.
Чи була ця інформація корисною?