Як створити пропозиції, які виділятимуться з-поміж інших
Зазначте свої пропозиції за принципом меню, за яким гості можуть замовляти у вас ту чи іншу послугу. Для кожної пропозиції потрібно додати назву, опис, фотографію та ціну.
Надайте гостям вибір
Додайте принаймні 3 пропозиції за різними цінами, щоб забезпечити гостям більше варіантів вибору й отримати бажаний дохід. Оптимально, коли пропозиції надаються за акційними, стандартними та преміальними цінами.
Ваші ціни мають відображати формат, складність та унікальність кожної пропозиції. Наприклад, у США фотограф може запропонувати півгодинну фотосесію вартістю менше 50 $, персоналізовану портретну фотосесію вартістю від 50 до 150 $ та сімейну фотосесію вартістю понад 150 $.
Гості, які шукають послуги на Airbnb, бачитимуть в результатах пошуку найнижчу пропоновану вами ціну. Акційна пропозиція допоможе привабити нових гостей і привернути увагу до інших ваших пропозицій.
Радимо також запропонувати гостям можливість вибору часу та місця отримання послуги. Наприклад, шеф-кухар може пропонувати органічний сніданок, обід із фермерських продуктів та вечерю з 3 страв, а косметолог – процедури з догляду за обличчям у власному спа-салоні та в помешканні гостя.
Додавання пропозицій
Кожна пропозиція має містити назву, опис і фотографію.
- Заголовок: лаконічно сформулюйте суть вашої пропозиції.
- Опис: почніть із чіткого опису того, що передбачає ваша пропозиція. Зазначте інгредієнти, техніки, обладнання або матеріали, які роблять пропозицію особливою. Підкресліть особливі переваги, щоб ваша пропозиція виділялася з-поміж інших.
- Фотографія. Виберіть зображення, яке ви вже завантажили, або додайте нове. Воно має демонструвати одну деталь або особу; фон має бути однотонний.
За потреби пропозиції можна будь-коли редагувати або змінювати їхній порядок.
Усі господарі й надіслані ними фотографії та подробиці оголошення мають відповідати стандартам і вимогам щодо послуг на Airbnb.
Інформація, подана в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.