Цей вміст недоступний обраною мовою, тому ми переклали його на найближчу до неї мову.

Керування цінами

Користуйтеся знижками та налаштовуйте принципи ціноутворення, щоб залучати більше гостей.
Автор: Airbnb (4 січ. 2024 p.)
3-хвилинне чтиво
Оновлено 4 січ. 2024 p.

За нашими даними, за оголошеннями, де ціни змінювалися щонайменше чотири рази на рік, було заброньовано на 30% більше ночей, ніж за тими, де ціни залишалися незмінними.* 

Як повідомили нам деякі господарі з кількома оголошеннями, вони нечасто оновлюють ціни, оскільки це може забирати багато часу. Знижки – це простий спосіб змінювати ціну за ніч відповідно до обставин. А принципи ціноутворення допомагають вам ефективно керувати своєю ціновою стратегією.

Вибір знижок

Розгляньте переваги кожної знижки, щоб визначити, які з них найкраще підходять для ваших оголошень. 

  • Знижка за тривале перебування: знижуйте ціну за перебування тривалістю від двох днів до 12 тижнів. Це може збільшити середню тривалість перебування у ваших помешканнях, зменшити кількість зусиль і часу на приготування помешкання, а також покращити позицію вашого оголошення в результатах пошуку Airbnb. 
  • Гаряча знижка: знижуйте ціну за ніч ближче до дати прибуття. Це допомагає заповнювати незаброньовані ночі та збільшувати дохід. 
  • Знижка за завчасне бронювання: додайте знижку для бронювань, зроблених у період від 1 до 24 місяців до прибуття, – це допоможе заздалегідь мати певну кількість бронювань на наступні сезони. 
  • Промоакція для нового оголошення: запропонуйте знижку 20% на перші три бронювання за новими оголошеннями. Прискорте отримання бронювань і відгуків для своїх оголошень.

Місце на платформі, де для гостей відображається знижка, залежить від відсотка такої знижки.

  • 1% або більше: гості отримують деталізацію структури знижки у ваших оголошеннях (якщо в них не ввімкнено відображення загальної ціни) і на сторінці оформлення бронювання.
  • 10% або більше: гості бачать перекреслену ціну в результатах пошуку, а також усе вищезазначене.
  • 20% або більше: гості, які нещодавно шукали оголошення у вашому регіоні, отримують рекомендацію вашого оголошення в електронній розсилці від Airbnb, а також усе вищезазначене.

Станом на листопад 2023 року близько чверті ночей, заброньованих у рамках тривалих перебувань, припадало на подорожі тривалістю три місяці або довше. Гості, яких цікавить тривале перебування, зазвичай шукають помешкання зі знижками.

Використання принципів ціноутворення й налаштувань вільних дат

Якщо ви не бажаєте додавати знижку на всі вільні дати, то за допомогою принципів ціноутворення ви можете коригувати ціну за ніч і налаштування календаря залежно від певних факторів. Ви можете застосовувати принципи ціноутворення до одного або кількох оголошень.

Вирішуючи, як використовувати принципи ціноутворення, враховуйте пору року. Припустімо, попит у вашому регіоні змінюється залежно від пори року. Ви можете створити принципи ціноутворення, які змінюватимуть ваші налаштування в ті періоди, коли кількість бронювань зазвичай зменшується. Ви можете застосувати знижки за завчасне бронювання та тривале перебування, збільшити максимальну тривалість перебування й додати можливість бронювання в той самий день, щоб спонукати гостей бронювати ваше помешкання на вільні дати.

Крім знижок, у принципах ціноутворення ви можете змінювати перелічені нижче налаштування вільних дат.

  • Вимоги до тривалості подорожі: встановіть мінімальний і максимальний терміни перебування, які можна налаштувати за окремими днями. 
  • Вимоги до прибуття та виїзду: виберіть дні прибуття й виїзду гостей. 

Налаштування принципів ціноутворення

Щоб використовувати принципи ціноутворення, обов’язково надайте згоду на використання інструментів для професійного прийому гостей. (Якщо у вас є шість чи більше оголошень, така згода надається автоматично.) Ці інструменти доступні лише на комп’ютері. 

Щоб створити новий набір принципів ціноутворення:

  1. Перейдіть у розділ Мультикалендар.
  2. Виберіть дати, до яких потрібно застосувати принципи ціноутворення.
  3. На панелі виберіть принципи.
  4. Натисніть Створити новий набір принципів ціноутворення.
  5. Введіть назву набору принципів ціноутворення (наприклад, «Піковий сезон»). 
  6. Поруч із принципом, який потрібно додати, натисніть Налаштувати.
  7. Введіть принципи ціноутворення й вільних дат.
  8. Натисніть Зберегти.
  9. Щоб видалити принцип, натисніть Скасувати.

Щоб відредагувати наявний набір принципів ціноутворення:

  1. Перейдіть у розділ Мультикалендар.
  2. Натисніть Принципи ціноутворення.
  3. Прокрутіть екран до потрібного набору принципів ціноутворення й натисніть Редагувати.

Принципи ціноутворення для ціни за ніч застососуватимуться раніше, ніж для знижок. Принципи ціноутворення застосовуватимуться, навіть якщо ввімкнено Інтелектуальне ціноутворення.

*На основі даних Airbnb про активні оголошення станом на липень 2022 року.

Якщо ви використовуєте програмне забезпечення, під’єднане до API, то зможете отримувати доступ до цих функцій зі свого програмного забезпечення, якщо ваш постачальник їх інтегрував. В іншому разі зв’яжіться з постачальником, щоб дізнатися, коли ці функції стануть доступними.

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Airbnb
4 січ. 2024 p.
Чи була ця інформація корисною?