Усе, що потрібно знати про плату за прибирання
Рішення про те, чи додавати плату за прибирання, – це ключовий елемент вашої стратегії ціноутворення. Деякі господарі вважають її вдалим способом компенсувати свої витрати на прибирання. Але якщо плата буде зависокою, це може розохотити гостей бронювати ваше помешкання та зменшити ваш дохід.
Розмірковуючи про витрати на прибирання та ймовірність бронювання вашого помешкання, врахуйте наведені нижче аспекти.
Намагайтеся зацікавлювати гостей
Гості стверджують, що в помешканнях вони цінують насамперед чистоту й адекватні ціни. Однією з найпоширеніших причин зниження оцінки є відсутність чистоти в помешканні. Згідно з результатами нашого дослідження, якщо у вашому оголошенні передбачено плату за прибирання, гості розраховують на вищий стандарт чистоти. Тому вони можуть бути більш прискіпливими, оцінюючи своє перебування.
Якщо ви вирішите додати плату за прибирання, це підвищить загальну ціну перебування. Плата за прибирання відображатиметься окремим рядком під час оформлення бронювання. Висока плата за прибирання може змусити гостя переглянути своє рішення про бронювання вашого помешкання. Гості також можуть ввімкнути функцію перегляду загальної ціни, після чого в результатах пошуку для них відображатиметься загальна вартість оголошень з усіма додатковими зборами.
Підтримуючи конкурентну ціну, ви можете виділити своє оголошення з-поміж інших, щоб воно відображалося вище в результатах пошуку. Алгоритм Airbnb надає пріоритет загальній ціні та якості помешкання порівняно зі схожими помешканнями поблизу.
Ви можете користуватися функціями ціноутворення в календарі, щоб переглядати загальну ціну для різних дат і типів подорожей, а також порівнювати її з цінами на подібні помешкання поблизу.
Підтримуйте конкурентні ціни
Визначивши зручну для себе систему прибирання, підсумуйте свої витрати й установіть точний бюджет на прибирання. Пропонуємо вам кілька порад, які варто врахувати під час оцінювання витрат.
- Порівнюйте ціни. Якщо ви наймаєте професійного спеціаліста з прибирання, порівняйте його ціни з пропозиціями інших компаній, щоб визначити оптимальну ставку й не переплачувати.
- Домовляйтеся зі своїми прибиральниками. Ви можете запитати у свого спеціаліста з прибирання, чи не погодиться він на меншу суму оплати в обмін на її стабільність. «Ми пропонували щомісячний гарантований дохід під час низького сезону, навіть якщо в нас було лише одне чи два бронювання, – каже господиня Лорна. – В обмін на це ми платили трохи менше під час високого сезону».
- Запасіться всім необхідним. Подумайте, які засоби для прибирання ви використовуєте найчастіше. Замовляючи ці товари гуртовими партіями, ви зможете економити в довгостроковій перспективі.
Визначте, як ви будете покривати витрати на прибирання та підтримувати конкурентність ціни на своє помешкання. Ви можете розглянути запропоновані нижче варіанти.
- Дізнайтеся про потенційне зменшення бази оподаткування. Подаючи декларацію для сплати податку на прибуток, ви можете мати право відраховувати зі свого доходу деякі витрати на прийом гостей. Податковий спеціаліст може надати вам докладніші відомості або допомогу.
- Додайте суму витрат до ціни за ніч. Порахуйте, скільки ви витрачаєте на засоби для прибирання, послуги прання й прибирання помешкання, а також інші свої експлуатаційні витрати. Так ви отримаєте загальну картину, що допоможе встановити оптимальну ціну за ніч.
- Додайте плату за прибирання. Використовуйте цю суму для оплати засобів для прибирання або професійних послуг прибиральників, а не для додаткового заробітку.
Встановіть розумну плату за прибирання
Якщо ви вирішили додати плату за прибирання, у вас є кілька можливостей.
- Встановіть стандартну плату. Додайте плату за прибирання для всіх гостей, незалежно від тривалості їхнього перебування. Це може бути вдалою стратегією для господарів, які надають перевагу прийому гостей на тривалий термін.
- Варіюйте розмір плати за прибирання. Зацікавлюйте гостей, які бронюють помешкання лише на одну-дві ночі, встановлюючи для таких бронювань нижчу плату за прибирання. Для всіх інших бронювань ви можете зберігати стандартну плату за прибирання.
Якщо ви лише починаєте приймати гостей, радимо не встановлювати плату за прибирання одразу – спочатку отримайте кілька схвальних відгуків, щоб залучити більше бронювань.
Зауважте: плата за прибирання зазвичай покриває очікувані витрати на обслуговування помешкання після прийому гостей. У разі виникнення неочікуваних витрат на прибирання, як-от видалення плям або запаху диму, залишеного гостями, ви можете мати право на відшкодування в розмірі до 3 млн дол. США в рамках програми Захисту господаря від пошкодження майна, що є частиною програми AirCover для господарів.
Передбачені програмою AirCover для господарів Захист господаря від пошкодження майна, Страхування відповідальності господаря та Страхування відповідальності під час вражень і надання послуг не поширюються на господарів, які пропонують помешкання чи враження в Японії, де діють Страхування для господарів у Японії та Страховий захист враження в Японії, а також на господарів, які пропонують помешкання через компанію Airbnb Travel LLC. Зауважте, що всі ліміти покриття вказано в доларах США.
Страхування відповідальності господаря та Страхування відповідальності під час вражень і надання послуг надаються сторонніми страховими компаніями.
Якщо ви пропонуєте помешкання, враження або послугу в Сполученому Королівстві, поліси Страхування відповідальності господаря та Страхування відповідальності під час вражень і надання послуг гарантує компанія Zurich Insurance Company Ltd., а врегульовує та укладає договори страхування без додаткової комісії компанія Airbnb UK Services Limited, призначений представник компанії Aon UK Limited, які діють з дозволу та під наглядом Управління з фінансового регулювання й контролю (FCA). Реєстраційний номер Aon у FCA: 310451. Ви можете перевірити ці дані в Реєстрі фінансових послуг або звернувшись до FCA за номером телефону 0 800 111 6768. Поліси Страхування відповідальності господаря та Страхування відповідальності під час вражень і надання послуг у рамках програми AirCover для господарів регулюються Управлінням з фінансового регулювання й контролю; інші продукти й послуги, які надає компанія Airbnb UK Services Limited, FPAFF405LC, не підлягають регулюванню. Перегляньте подробиці й винятки.
Якщо ви приймаєте гостей у помешканнях, організовуєте враження або надаєте послуги в Європейській економічній зоні (ЄЕЗ), поліси Страхування відповідальності господаря та Страхування відповідальності під час вражень і надання послуг гарантує іспанська філія компанії Zurich Insurance Europe AG, а врегульовує та укладає договори страхування без додаткової комісії компанія Airbnb Spain Insurance Agency S.L.U. (ASIASL), незалежне страхове агентство, що підконтрольне Головному управлінню страхових і пенсійних фондів (DGSFP) та зареєстроване в Іспанії за номером AJ0364 у Реєстрі страхових дистриб’юторів DGSFP. Ви можете перевірити цю реєстрацію, відвідавши Реєстр страхових дистриб’юторів DGSFP, а також переглянути повну інформацію про ASIASL тут.
Захист господаря від пошкодження майна не є послугою страхування й не пов’язаний зі Страхуванням відповідальності господаря. Захист господаря від пошкодження майна передбачає компенсацію певних збитків, завданих гостями вашому помешканню та майну, якщо гість відмовляється відшкодовувати такі збитки. Для оголошень у штаті Вашингтон договірні зобов’язання Airbnb за програмою Захисту господаря від пошкодження майна покриваються страховим полісом, придбаним компанією Airbnb. Для господарів, які проживають або зареєстровані за межами Австралії, застосовуються ці Умови Захисту господаря від пошкодження майна. Для господарів, які проживають або зареєстровані на території Австралії, Захист господаря від пошкодження майна застосовується з урахуванням Умов Захисту господаря від пошкодження майна для користувачів в Австралії.
Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.
