Як працює програма AirCover для господарів
Програма AirCover для господарів забезпечує комплексний захист щоразу, коли ви приймаєте гостей. Вона передбачає підтвердження особи гостя, перевірку бронювання, страхування відповідальності господаря на суму до 1 млн дол. США, захист від пошкодження майна на суму до 3 млн дол. США, а також захист ваших цінних речей, припаркованих автомобілів і човнів на території помешкання.
Підтвердження особи гостя
Наша спільнота ґрунтується на довірі. Саме тому всі гості, які роблять бронювання, мають пройти процедуру верифікації особи. У рамках верифікації особи гостя ми перевіряємо певну особисту інформацію: ім’я згідно з документами, адресу, номер телефону або інші контактні дані.
Після успішного проходження верифікації гість отримує значок, який свідчить про те, що його особу підтверджено. На платформі Airbnb це червоний значок із галочкою поруч із фотографією профілю гостя. Крім того, ми можемо проводити перевірку особистих даних гостей із США.
Технологія перевірки бронювань
Наші Правила спільноти щодо дотримання громадського порядку забороняють влаштовувати несанкціоновані й гучні вечірки. Ми використовуємо власну технологію перевірки бронювань, щоб забезпечувати дотримання цих правил і зменшувати ймовірність проведення гучних вечірок.
Система враховує низку факторів, зокрема тип бронювання, тривалість перебування, відстань до помешкання від місцезнаходження гостя, а також те, чи бронювання здійснюється в останню мить. Це лише кілька з багатьох критеріїв, які допомагають нам визначити, чи слід заблокувати певне бронювання.
Захист господаря від пошкодження майна на суму до 3 млн дол. США
Уже понад десять років компанія Airbnb пропонує найкращий у галузі захист господарів від пошкодження майна. Захист господаря від пошкодження майна в рамках програми AirCover для господарів передбачає перелічені нижче засоби захисту у випадках, якщо гість не компенсує шкоду, заподіяну вашому помешканню або майну під час перебування у вашому помешканні.
- Захист від пошкодження майна на суму до 3 млн дол. США: це стосується як самого вашого помешкання, так і майна в ньому.
- Захист творів мистецтва й цінностей: ми надаємо захист творів мистецтва, ювелірних виробів і колекційних предметів, пошкодження яких можуть підлягати відшкодуванню.
- Захист автомобілів і човнів: ми надаємо захист у разі пошкодження автомобілів, човнів та інших водних транспортних засобів, які припарковані або зберігаються на території вашого помешкання.
- Захист від шкоди, завданої домашніми тваринами: ми покриємо збитки, завдані чотирилапими гостями.
- Інтенсивне прибирання: ми відшкодовуємо витрати на додаткові послуги з прибирання, необхідні для видалення плям і запахів диму.
- Захист від втрати доходу: ми відшкодуємо вам втрату доходу, якщо ви скасуєте підтверджене бронювання на Airbnb через заподіяну гостем шкоду.
- Цілодобова лінія безпеки: якщо ви почуваєтеся в небезпеці, то можете одним дотиком у застосунку звернутися до кваліфікованих консультантів у будь-який час доби.
Простий спосіб відшкодування
Якщо гість пошкодить ваше помешкання або майно, ви (або співгосподар із дозволом на повний доступ, який діє від вашого імені) можете відвідати наш Центр вирішення проблем, щоб надіслати запит на відшкодування всього за кілька кроків, а потім легко відстежувати процес від надсилання запиту до виплати коштів. Спочатку ваш запит буде надіслано гостю. Якщо гість не відповість або не сплатить компенсацію протягом 24 годин, ви можете звернутися до Airbnb. Супергосподарі (які пропонують помешкання за межами штату Вашингтон у США) отримують пріоритетне обслуговування й швидше відшкодування.
Страхування відповідальності господаря на суму до 1 млн дол. США
Страхування відповідальності господаря в рамках програми AirCover для господарів захистить вас у рідкісних випадках травмування гостя або пошкодження чи викрадення його майна під час перебування у вашому помешканні. Це покриття поширюється також на співгосподарів, прибиральників та інших осіб, які допомагають вам у прийомі гостей.
Страхування відповідальності господаря захищає вас у випадках, коли ви несете юридичну відповідальність за:
- тілесні ушкодження гостя (або інших осіб);
- пошкодження або крадіжку майна, яке належить гостю (або іншим особам);
- шкоду, заподіяну гостем (або іншими особами) зонам спільного користування, наприклад, вестибюлям будівель та іншим об’єктам поблизу.
Щоб подати страхову претензію, просто скористайтеся нашою формою заявки щодо страхування відповідальності. Ми надішлемо надану вами інформацію страховій компанії, яка є нашим надійним партнером, і її представник розгляне вашу претензію. Вашу претензію буде врегульовано відповідно до умов страхового поліса.
Якщо ви організатор враження, на вас поширюється наше Страхування відповідальності під час вражень.
Airbnb Services in your home
Similar to how you’re covered by Host liability insurance through AirCover for Hosts, service hosts are covered by Airbnb’s Experiences & Services liability insurance. All service hosts are also required to maintain liability insurance appropriate for their business while providing a service.
When Airbnb Services take place in your home, Experiences & Services liability insurance applies if the service host is responsible for damaging your home or belongings.
Get more details about Experiences & Services liability insurance.
AirCover for Hosts’ Host damage protection, Host liability insurance, and Experiences & Services liability insurance don’t cover hosts who offer stays or experiences in Japan, where Japan Host Insurance and Japan Experience Protection Insurance apply, or hosts who offer stays through Airbnb Travel LLC. Keep in mind that all coverage limits are shown in USD.
Host liability insurance and Experiences & Services liability insurance are underwritten by third-party insurers. If you’re hosting homes, experiences, or services in the UK, the Host liability and Experiences & Services liability insurance policies are underwritten by Zurich Insurance Company Ltd., and arranged and concluded at no additional cost for UK hosts by Airbnb UK Services Limited, an appointed representative of Aon UK Limited, who are authorized and regulated by the Financial Conduct Authority. Aon’s FCA register number is 310451. You can check this by visiting the Financial Services Register or contacting the FCA at 0800 111 6768. The Host liability and Experiences & Services liability policies within AirCover for Hosts are regulated by the Financial Conduct Authority, the remaining products and services are not regulated products arranged by Airbnb UK Services Limited. FPAFF609LC
In the EU, these policies have been arranged and concluded at no additional cost for the benefit of EU hosts by Airbnb Marketing Services SLU, an external collaborator of Aon Iberia Correduría de Seguros y Reaseguros, SAU, which is authorized and regulated by Autoridad de Control de la Dirección General de Seguros y Fondos de Pensiones, registered by the serial number of J0170.
Aon Iberia Correduría de Seguros y Reaseguros SAU is acting as intermediary for the EU, participating in the distribution of insurance in EU countries under the freedom of services regime to provide services under the Spanish Insurance Distribution Law, the Insurance Distribution Directive, and other legal or regulatory provisions. Without prejudice to the authority of the host country where insurance distribution services are provided, the member state responsible for the supervision of Aon is the Kingdom of Spain and the Supervisory Authority, the General Directorate of Insurance and Pension Funds, at Paseo de la Castellana 44, 28046 – Madrid.
Host damage protection isn’t insurance and isn’t related to Host liability insurance. For listings in Washington state, Airbnb’s contractual obligations under Host damage protection are covered by an insurance policy purchased by Airbnb. For hosts whose country of residence or establishment is outside of Australia, these Host Damage Protection Terms apply. For hosts whose country of residence or establishment is within Australia, Host damage protection is subject to the Host Damage Protection Terms for Australian Users.
Information contained in this article may have changed since publication.