Як підготувати оголошення про враження до бронювань
Вітаємо зі схваленням вашого враження на Airbnb! Після публікації оголошення ви зможете зробити дві речі, щоб залучити перших гостей.
Відкрийте дати в календарі
Налаштуйте календар, щоб гості могли бронювати враження. Вирішіть, як часто ви будете проводити захід, враховуючи його тривалість, ваші можливості й бізнес-цілі.
Щоб розпочати, оберіть день, коли ви бажаєте організувати враження, і натисніть Запланувати враження. Виберіть час, тип бронювання, ціну, розмір групи й інші відомості. Якщо ви запропонуєте проведення заходу 10 або більше разів на місяць (зокрема принаймні один раз у вихідний день на тиждень), гості зможуть знайти дату й час, які відповідатимуть їхнім потребам.
Чимало організаторів складають графік проведення вражень на два місяці, щоб підвищити шанси на бронювання. Ви можете запланувати щоденні враження до 60 днів наперед, а щотижневі враження – до 52 тижнів.
Не забудьте заблокувати ті дати, коли ви не зможете організовувати враження, щоб уникнути скасування бронювань. Ви також можете заблокувати час для підготовки або прибирання.
Встановіть конкурентну ціну
Під час бронювання вражень Airbnb багато гостей звертають увагу на ціну. Встановивши конкурентну ціну, ви зможете виділити своє оголошення з-поміж інших.
Спочатку підрахуйте, скільки коштів потрібно для покриття витрат. Потім ви можете виявити, що пропозиція нижчої ціни за особу може привабити більше гостей і принести більший дохід. Наприклад:
- 4 гостей зробили бронювання за ціною 75 $ кожен = 300 $
- 8 гостей зробили бронювання за ціною 60 $ кожен = 480 $
Ви також можете створити промоакцію для нового враження, щоб залучити перших гостей та отримати перші відгуки. Промоакція – це можливість запропонувати знижку від 5% до 50% від повної ціни протягом 30 днів.
Якщо знижка становитиме принаймні 20%, ваша знижена ціна відображатиметься в результатах пошуку Airbnb поруч із перекресленою початковою ціною. Після закінчення дії пропозиції враження знову пропонуватиметься за початковою ціною.
Як створити промоакцію:
- Перейдіть до оголошення й натисніть Редагувати.
- Перейдіть у розділ Налаштування цін і натисніть Знижки.
- У розділі Спеціальні пропозиції перейдіть до пункту Знижка на нове враження й натисніть Створити пропозицію.
Ви завжди контролюєте ціни й інші налаштування. Ваші результати можуть відрізнятися.
Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.