Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.

Як додати відомості про зручності для людей з особливими потребами для враження чи послуги

Створіть оголошення, яке гості зможуть бронювати з упевненістю.
Автор: Airbnb (13 трав. 2025 р.)
Оновлено 13 трав. 2025 р.

Перед бронюванням гості хочуть знати, чи відповідає враження або послуга їхнім потребам. Вони можуть відфільтрувати результати пошуку на Airbnb за певними зручностями для людей з особливими потребами й попросити господарів надати їм додаткову інформацію в повідомленні.

Повідомте гостям, що ви запропонуєте їм під час враження або послуги, вибравши зручності для людей з особливими потребами на вкладці «Оголошення». Наразі господарі послуг можуть вибирати лише мову жестів. Якщо ви можете надати інші зручності, радимо повідомити про них докладніше в оголошенні або в привітальному повідомленні.

Слухова та візуальна підтримка

Додайте ці зручності, якщо ви можете запропонувати спілкування мовою жестів або спеціального поводиря для незрячих.

  • Мова жестів. Ви, співгосподар або помічник можете спілкуватися з гостями з глухотою чи вадами слуху або домовитися про перекладача. У всьому світі використовується понад 300 жестових мов, включно з американською, китайською та іспанською. Вкажіть жестові мови, спілкування якими ви можете забезпечити.
  • Спеціальний поводир для незрячих. Ви можете надати досвідченого поводиря, який допомагатиме незрячим гостям або гостям із вадами зору.

Зручності для людей з обмеженою мобільністю

Додайте ці зручності, якщо протягом усього враження гості, зокрема користувачі інвалідних візків, можуть переміщатися без сходинок або інших перешкод.

  • Безбар’єрний доступ. Протягом усього враження гостям не буде потреби долати сходинки, сходи, пороги або перешкоди висотою понад 5 см.
  • Безбар’єрний вхід у ванну кімнату. Гостям доступна ванна кімната, на вході до якої немає сходів чи сходинок.
  • Переважно рівна поверхня. Поверхня в місці проведення враження широка, рівна, з мінімальним нахилом або без нахилу взагалі.
  • Місце для паркування людей з інвалідністю. Поблизу точки початку вашого враження є спеціальне місце для паркування гостей з інвалідністю або паркувальне місце завширшки понад 2,5 м.
  • Входи шириною понад 81 см. Входи та дверні отвори в місці проведення враження мають ширину щонайменше 81 см.

Якщо на місці проведення враження немає цих зручностей, розгляньте можливість змінити маршрут або вибрати інше місце, щоб приймати більше гостей з особливими потребами.

Сенсорні особливості

Додайте ці зручності, якщо у вашому враженні можуть брати участь гості, чутливі до умов навколишнього середовища.

  • Відсутність надмірних сенсорних подразників. Відсутність яскравого освітлення, гучних звуків, сильних запахів і великих натовпів під час проведення враження.
  • Наявність місця для спокійного відпочинку. Можливість для гостей скористатися окремою безшумною зоною або спеціально відведеним окремим приміщенням під час враження.

Якщо ви можете вносити корективи, спробуйте створити версію враження з меншою кількістю сенсорних подразників.

Пропонуючи враження й послуги з урахуванням доступності для людей з особливими потребами, ви надасте більшій кількості гостей можливість бронювати їх з упевненістю.

Інформація, подана в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Airbnb
13 трав. 2025 р.
Чи була ця інформація корисною?