Допоможіть господарю виділити своє оголошення з-поміж інших

Основну увагу звертайте на фотографії, опис оголошення та ціни.
Автор: Airbnb (16 жовт. 2024 р.)
Оновлено 3 бер. 2025 р.

Поділіться своїми знаннями про прийом гостей, щоб спільно з господарем створити нове оголошення або оновити наявне.

Приймаючи рішення про бронювання помешкання, зазвичай гості звертають увагу насамперед на фотографії, опис і відгуки інших гостей.* Тож саме ці аспекти (а також зручності й ціни) допоможуть зробити ваше оголошення успішним.

Фотографії

Дослідження користувачів засвідчують, що високоякісні зображення – це один із визначальних факторів для гостей, які вибирають оголошення для бронювання. Якщо господар не має нещодавніх професійних фотографій своєї оселі, поясніть йому їхню важливість і порекомендуйте фотографа або програму професійної фотозйомки від Airbnb.

Опис помешкання

Господарі повинні розуміти, що опис – це один із найцінніших аспектів ефективного оголошення. Джиммі, співгосподар із Палм-Спрінгс, штат Каліфорнія, каже, що «опис будь-якого оголошення можна оптимізувати», тому завжди пропонує господарям допомогу з написанням опису.

«Я зосереджуюся на фактах, – каже Джиммі. – У вас або є басейн із солоною водою, або його немає. Територія або закрита, або ні. Більшість прикметників висловлюють почуття, які є суб’єктивними й не підвищують точність опису. А повідомлення про факти дає реальну картину».

Зручності

Гості часто фільтрують результати пошуку оголошень за потрібними їм зручностями. До найпопулярніших зручностей належать басейн, Wi-Fi, безкоштовна парковка, кухня, гідромасажна ванна, кондиціонер, пральна машина й самостійне прибуття**.

Поміркуйте про те, що вам добре вдавалося під час прийому гостей в інших помешканнях, і поділіться своїми знаннями з господарями. Наприклад, ви можете:

  • проконтролювати, щоб у помешканні були присутні всі ті зручності, які пропонуються в оголошенні;
  • пояснити користь від додавання або покращення таких зручностей, як Wi-Fi чи смарт-замок;
  • навести приклади реакції гостей на покращення зручностей в інших помешканнях, де ви допомагаєте приймати гостей;
  • разом із господарями перевірити функції безпеки та зручності для людей з особливими потребами, щоб дізнатися, як ще можна покращити помешкання.

Стратегія ціноутворення

У господарів може не бути досвіду роботи з цінами. Ви можете надавати їм корисні вказівки, використовуючи власні знання й функції ціноутворення від Airbnb. При цьому ви можете застосовувати такі стратегії:

  • додавання знижки за тиждень або місяць;
  • зниження або скасування зборів за прибирання чи домашніх тварин;
  • коригування ціни за ніч відповідно до сезонного попиту.

Спільно з господарем розробіть оптимальний підхід до роботи й визначте свою сферу контролю. Домінік, співгосподар із Корнуолла, Англія, пропонує постійно коригувати ціну за ніч.

«Щотижня або раз на два тижні я переглядаю статистику своїх помешкань, – розповідає він. – Якщо вільні ночі розкуповуються швидко, це означає, що ви можете трохи підвищити ціну. А якщо люди переглядають оголошення, але не роблять бронювання, то ймовірно, що його ціна зависока».

Відгуки гостей

Багато гостей читають відгуки, щоб знайти оголошення, яке відповідає їхнім потребам. Допоможіть господарям зрозуміти, що важливо реагувати на відгуки. Це можливість показати гостям, що вам не байдужі їхні враження та що ви відкриті до пропозицій.

Вирішіть, хто буде відповідати на відгуки гостей. Якщо господар вирішує робити це самостійно, ви можете надати йому приклади відповідей на відгуки різних типів.

  • Подяка гостям: «Дякуємо за відгук! Ми цінуємо те, що ви знайшли час, щоб висловити свою думку про подорож».
  • Повідомлення про покращення: «Нам дуже шкода, що ліжка виявились незручними. Для нас дуже важливий комфорт гостей, тому ми придбали наматрацники».

«Я не очікую, що кожен господар повинен мати на 100% бездоганні відгуки, – каже Ендрю, гість, який також є супергосподарем у Берліні. – Набагато краще враження на мене справляють ті, хто серйозно ставиться до критичних відгуків».

Не забувайте оновлювати опис оголошення та фотографії щоразу, коли ви або господар вдосконалюєте помешкання.

* Згідно з дослідженням Airbnb, проведеним у листопаді та грудні 2023 року за участі майже 7000 гостей в Австралії, Бразилії, Великій Британії, Іспанії, Канаді, Мексиці, Німеччині, Південній Кореї, США та Франції.

** Зручності, які найчастіше шукали користувачі з усього світу з 1 січня по 30 червня 2024 року згідно з внутрішніми даними Airbnb.

Мережа співгосподарів наразі доступна в Австралії, Великій Британії, Іспанії, Італії, Мексиці, Німеччині, Південній Кореї, Франції та Японії (за підтримки Airbnb Global Services); Канаді та США (за підтримки Airbnb Living LLC); і Бразилії (за підтримки Airbnb Plataforma Digital Ltda).

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Airbnb
16 жовт. 2024 р.
Чи була ця інформація корисною?