Як працює пошук на Airbnb

Отримайте поради для підвищення позиції в результатах пошуку.
Автор: Airbnb (11 трав. 2022 p.)
2-хвилинне чтиво
Оновлено 21 лист. 2022 p.

Переваги

  • Ціна, якість і популярність вашого оголошення впливають на його відображення в результатах пошуку для гостей

  • Спробуйте відкрити більше дат у своєму календарі, щоб відповідати критеріям пошуку ширшої аудиторії потенційних гостей

Ви створили й опублікували оголошення, і тепер ви хочете, щоб якомога більше людей його переглянули. Як їм його знайти? Нижче ви дізнаєтесь, що можна зробити, щоб покращити позицію оголошення в результатах пошуку.

Зрозумійте основні принципи

Алгоритм пошуку Airbnb використовує багато факторів для визначення порядку відображення оголошень у результатах пошуку. Ці фактори мають різну вагу. Ціна, якість і популярність оголошення значною мірою впливають на його позицію в результатах.

Алгоритм надає пріоритет загальній ціні оголошення без урахування податків (але включно зі зборами та знижками), а також якості оголошення порівняно з подібними оголошеннями в регіоні. Визначити якість оголошення допомагають фотографії в ньому, відгуки гостей та інші характеристики.

Встановлення конкурентної ціни та підтримання високої якості можуть покращити позицію в результатах пошуку, адже пропозиції з найкращим співвідношенням «ціна-якість» в будь-якому окремому регіоні зазвичай відображаються вище.

Прагніть до популярності

Алгоритм Airbnb оцінює популярність вашого оголошення на основі різноманітної інформації. Це, зокрема, дані про те, як часто гості бронюють ваше оголошення, відвідують його сторінку й додають його до обраного.

Що популярніше оголошення, то вище воно зазвичай відображається в результатах пошуку. Спробуйте зацікавити гостей, скориставшись наведеними нижче порадами.

  • Запропонуйте зручності, які користуються попитом. Це, зокрема, швидкісний Wi-Fi, самостійне прибуття та безкоштовне місце для паркування.
  • Докладно й конкретно опишіть унікальні особливості вашого помешкання, щоб гості чітко знали, чого очікувати.
  • Використовуйте високоякісні фотографії, які привертатимуть увагу. Якісні фотографії можуть покращити ваше місце в результатах пошуку для відповідної категорії.

Додайте більше вільних дат

Алгоритм Airbnb враховує вільні дати в оголошенні, швидкість відповіді на звернення та частоту приймання бронювань. Що більше вільних дат у календарі ви пропонуватимете, то вища ймовірність того, що ваше оголошення відповідатиме критеріям пошуку гостя і відображатиметься в результатах.

Нижче наведено заходи, яких можна вжити для покращення позиції оголошення в результатах пошуку.

  • Відповідайте на запити на бронювання протягом 24 годин. Не відхиляйте запити на бронювання надто часто.
  • Використовуйте Миттєве бронювання, щоб гості могли знайти ваше оголошення, коли фільтруватимуть результати пошуку за цим параметром. Ця функція дає гостям змогу бронювати ваше помешкання миттєво (не чекаючи на підтвердження запиту), що прискорює ваші відповіді.
  • Зменште кількість обмежень для бронювань (наприклад, щодо мінімальної й максимальної кількості ночей).

Дотримуйтеся високих стандартів гостинності

Якщо ви вдало формуєте очікування гостей в описі свого оголошення, а потім відповідаєте їм чи навіть їх перевищуєте, із часом це зазвичай підвищує позицію вашого оголошення в результатах пошуку.

Надання точних відомостей про помешкання та чітке спілкування з гостями може покращувати оцінки й відгуки про їхнє перебування у вас. Крім того, це допоможе вам уникнути скарг до служби підтримки клієнтів, які можуть негативно впливати на позицію вашого оголошення.

Алгоритм також враховує, чи є ви «супергосподарем» (це наш статус для досвідчених господарів із високими оцінками) або відповідаєте кільком чи всім вимогам для отримання цього статусу. До таких вимог, зокрема, належать швидке реагування на звернення щодо бронювань і мінімальна кількість скасованих бронювань із вашої ініціативи.

Гості також можуть фільтрувати результати пошуку, щоб бачити лише оголошення супергосподарів.

У нашому посібнику ви більше дізнаєтеся про те, як створити успішне оголошення

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Переваги

  • Ціна, якість і популярність вашого оголошення впливають на його відображення в результатах пошуку для гостей

  • Спробуйте відкрити більше дат у своєму календарі, щоб відповідати критеріям пошуку ширшої аудиторії потенційних гостей

Airbnb
11 трав. 2022 p.
Чи була ця інформація корисною?