Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.

Вибір стратегії ціноутворення

Коригуйте вільні дати й пропонуйте знижки, щоб реагувати на попит гостей.
Автор: Airbnb (1 груд. 2020 р.)
Оновлено 14 лип. 2025 р.
Вибір стратегії ціноутворення
Встановлення конкурентних цін
Вибір стратегії ціноутворення

Регулярний перегляд цін і вільних дат допоможе вам підтримувати конкурентоспроможність і досягти запланованого рівня доходу. Нижче наведено кілька порад щодо розробки ефективної стратегії ціноутворення.

Регулярно перевіряйте дані в оголошенні

Під час встановлення цін і вільних дат слід враховувати кілька важливих аспектів.

  • Відкрийте більше ночей. Завдяки цьому ваше оголошення частіше відображатиметься в результатах пошуку. Якщо ваші налаштування блокують певні дати, ви знайдете поради, як їх розблокувати. Наприклад, якщо мінімальна тривалість перебування становить 5 ночей, а між бронюваннями є 4 незаброньовані ночі, ви побачите пораду щодо зменшення мінімальної тривалості перебування для цих ночей.
  • Оновіть налаштування вільних дат. Це допоможе вам приймати гостей за зручним для вас графіком. Ви можете легко налаштувати тривалість перебування, період завчасного повідомлення, час на підготовку тощо.
  • Перевірте рекомендовані ціни та схожі оголошення. Ці функції допоможуть вам встановити конкурентні ціни на різні дні, сезони та дати особливих подій у регіоні. Рекомендовані ціни й ціни у схожих оголошеннях не відображатимуться, якщо ви використовуєте Інтелектуальне ціноутворення.

«Мені подобається переглядати схожі оголошення, щоб порівнювати з ними мої ціни. Так я можу вибрати оптимальну ціну, яка не буде зависокою або занизькою», – каже Карен, супергосподиня з Нельсона, Канада.

Коригуючи ціни, пам’ятайте про загальну суму, яку сплачують гості, – вона охоплює всі збори, які ви додаєте.

Підготуйтеся до сезонного зниження попиту

Навіть найпопулярніші оголошення інколи стикаються з періодами низького попиту. Нижче наведено кілька способів виділити своє оголошення з-поміж інших.

  • Запропонуйте знижки. Знижки за тиждень і за місяць допоможуть вам заповнити свій календар, а також зменшити час і зусилля на підготовку помешкання між перебуваннями. Додавши гарячу знижку, ви можете зробити своє оголошення привабливим для гостей, які бронюють у період від 1 до 28 днів до прибуття.
  • Скоротіть термін завчасного повідомлення. Якщо ви дозволите гостям бронювати ближче до дати прибуття, це допоможе вам отримувати більше бронювань. Ви можете дозволити бронювати помешкання навіть на той самий день, залежно від того, скільки часу вам потрібно для підготовки.
  • Зменште мінімальний термін перебування. Це зробить ваше оголошення привабливим для гостей, які шукають варіанти бронювання на короткий термін. Ви можете встановити мінімальну кількість ночей залежно від дня прибуття.

«Я бачу чітку тенденцію до збільшення кількості бронювань на короткий термін, – каже Джиммі, супергосподар із Палм-Спрінгс, штат Каліфорнія. – Зазвичай ідеться про бронювання в останню мить – люди не планують їх заздалегідь, а просто хочуть влаштувати собі спонтанну відпустку на пару днів. Їх можуть привабити ваші гнучкі умови».

Максимально використовуйте час підвищеного попиту

Кілька інструментів Airbnb допоможуть вам максимально ефективно реагувати на вищий попит із боку гостей. Ось кілька тактик, які можуть виявитися корисними.

  • Звертайте увагу на свята й особливі події. Оновлюйте вільні дати та ціни перед великими концертами, фестивалями, спортивними заходами тощо, щоб збільшити кількість бронювань і свій дохід. У вашому календарі виділено більшість свят і масштабних подій у вашому регіоні.
  • Додайте знижку за завчасне бронювання. Знизьте ціну для бронювань, зроблених у період від 1 до 24 місяців до прибуття, щоб зацікавити гостей, які планують подорожі заздалегідь.
  • Збільште вікно вільних дат. Якщо ви вийдете за межі мінімального 3-місячного періоду, ваше оголошення частіше відображатиметься в результатах пошуку. Дати в календарі можна відкрити на два роки наперед.

«Іноді люди ще за рік бронюють помешкання на літні канікули або за пів року – на Різдво, – каже Анна, супергосподиня з Таррагони, Іспанія. – Гості, які роблять бронювання заздалегідь, зазвичай не скасовують бронювання. Це також важливо, адже ви можете планувати свою роботу».

Ви завжди контролюєте ціни й інші налаштування. Ваші результати можуть відрізнятися.

Господарям платили за участь в інтерв’ю.

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Вибір стратегії ціноутворення
Встановлення конкурентних цін
Вибір стратегії ціноутворення
Airbnb
1 груд. 2020 р.
Чи була ця інформація корисною?