Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.
Варіанти відобразяться після введення пошукового запиту. Для перегляду використовуйте стрілки вгору та вниз. Щоб вибрати, натискайте Enter. Якщо виділити фразу, за нею буде виконано пошук. Якщо варіант пошуку є посиланням, то у браузері відкриється відповідна сторінка.

Як зустріти перших гостей на Airbnb

Створюйте незабутнє перебування для гостей – щоразу.
Автор: Airbnb (20 лист. 2019 р.)
Оновлено 10 черв. 2024 р.

У вас можуть виникати запитання, як підготуватися до прийому перших гостей. Нижче ми пропонуємо кілька порад, які допоможуть вам зробити перебування гостей комфортним.

Забезпечте зручну процедуру прибуття

Організуйте просту й надійну процедуру. Додайте у свій посібник із прибуття вказівки, як дістатися до вашого помешкання, інформацію про спосіб реєстрації прибуття та покрокові інструкції щодо прибуття. Багатьом гостям подобається зручна процедура самостійного прибуття, що дає їм змогу потрапити в помешкання навіть за вашої відсутності.

У відомостях про подорож гості зможуть отримати доступ до ваших інструкцій щодо прибуття за 48 годин до запланованого часу прибуття (або за 24 години, якщо ви встановили Гнучкі правила скасування бронювання).

Прогнозуйте потреби гостей

Усі гості різні, але більшість із них очікує отримати певні речі й відомості. Виконайте наведені нижче дії, щоб забезпечити гостям комфортне перебування.

  • Подбайте про запас речей першої необхідності. До таких речей належать рушники, постільна білизна, подушки, мило й туалетний папір.

  • Будьте на зв’язку. Складіть план швидкого вирішення проблем і нагадайте гостям, що вони можуть звертатися до вас, якщо трапиться щось неочікуване.

  • Додайте довідник для гостя. Надайте важливу інформацію, наприклад, як отримати доступ до Інтернету та користуватися побутовими приладами. Залиште друковану версію довідника в місці, де гості зможуть легко її знайти.

  • Додайте путівник. Поділіться порадами щодо місцевих закладів харчування, магазинів, визначних пам’яток та екскурсій.

Спілкуйтеся з гостями вчасно та часто

Кожна ваша взаємодія з гостями – це можливість сформувати очікування й показати, що ви дбаєте про їхні потреби.

  • Створіть привітну атмосферу. Надавайте перевагу інклюзивному підходу, щоб у вашому помешканні кожен гість почувався комфортно. Для початку просто запитайте гостей, що допоможе їм почуватися як удома.

  • Виявляйте розуміння. Намагайтеся оцінювати кожну ситуацію з позиції гостя.

  • Відповідайте швидко. Висока швидкість відповіді допомагає вашому оголошенню відображатися вище в результатах пошуку на Airbnb. Використовуйте застосунок, щоб оперативно спілкуватися, і налаштуйте заплановані повідомлення, щоб надавати корисну інформацію у важливі моменти (наприклад, під час прибуття).

Нижче наведено декілька прикладів повідомлень, які варто запланувати на певний час. У цих прикладах використовуються короткі коди – заповнювачі, які автоматично підставляють дані про бронювання, оголошення та гостя. Їх потрібно вибрати у випадному меню – вони не працюватимуть, якщо ви введете їх вручну.

Підтримуйте чистоту й порядок у помешканні

Гості розраховують на те, що в момент їхнього прибуття в помешканні буде чисто. Створіть порядок дій, який передбачає очищення всіх поверхонь, підлогових і текстильних покриттів.

  • Перевірте відсутність плям, бруду й волосся. Часто забувають про такі місця, як підлога під ліжком, внутрішні поверхні шухляд, штори й ролети на вікнах.

  • Вибирайте нейтральні аромати. Будь-які різкі запахи можуть бути неприємними для гостей. Відчиняйте вікна під час прибирання та використовуйте м’які й універсальні засоби для дезінфекції. 

  • Приберіть або сховайте особисті речі. Завдяки цьому ваше помешкання стане менш захаращеним, а отже – більш привабливим.

Запитуйте й залишайте відгуки

У вас і ваших гостей буде 14 днів після виїзду, щоб залишити відгуки одне про одного. Відгуки будуть прихованими, доки їх не буде отримано і від вас, і від вашого гостя, або доки не мине відведений 14-денний період. Гості також можуть ставити оцінки за своє загальне враження та за шістьма окремими категоріями: чистота, точність даних, прибуття, комунікація, розташування та співвідношення «ціна-якість».

Особливо важливі перші кілька відгуків гостей. Коли ви отримаєте три відгуки, ваше оголошення отримає загальний рейтинг, який впливатиме на його позицію в результатах пошуку. Радимо запланувати повідомлення на день виїзду з проханням до гостей залишити відгук про їхнє перебування.

Залишаючи відгук, будьте чесними та ввічливими й використовуйте однакові стандарти для оцінки кожного гостя. Відгуки допомагають зміцнити довіру між гостями й господарями.

Навчальна серія: прийом перших гостей

Отримати більше порад

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Airbnb
20 лист. 2019 р.
Чи була ця інформація корисною?